Er zijn ook genoeg die me wel kennen, ik kan er niets aan doen dat je laat invloeden door 2 posts van anderen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, dat velen je niet kennen zegt genoeg - nogal lef om hier ineens moderator te worden - lekkere matennaaiersactie ook - kan niet zeggen dat je echt welkom bent.
Je bent toch ook mod op pub geweest? Zegt genoeg
Je blijft altijd diplomatiek en dat waardeer ik ook wel in je, maar dat van Kaap neem ik toch wel met een paar zakken zoutquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De zin verloor hij mede doordat hij druk had, daarnaast ga ik hier geen woord meer over zeggen. Dat moet Kaap eigenlijk zelf gewoon doen. Hij weet zelf het beste waarom hij heeft besloten te stoppen en waarom het pas nu naar buiten is gewoon.
Ach kereltje, blaas niet zo hoog van de toren. Wat zegt de mening van de FA's nou - die hebben de fantastische mods Suijk en Vaduz op non-actief gesteld en jij danst gewoon op hun graf dus kappe met zo'n grote bek tegen mij te hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg die me wel kennen, ik kan er niets aan doen dat je laat invloeden door 2 posts van anderen.
Maar uit je onderste zin blijkt wel dat je me wel kent. Ik heb me aangeboden omdat VBL mijn 2e forumpje was,en omdat voetbal voor mij de belangrijkste bijzaak in het leven is. En als FA's mij niet geschikt zouden achten voor VBL, hadden ze het ook wel niet gedaan. Dus je beredenatie vervalt bij deze echt volledig, sorry.
Omdat ik er van zou balen als ik op zo'n rotmanier geband was, na al het harde werk dat ik deed, dat velen bijna doen alsof er niks aan de hand is, nauwelijks in opstand komen en gewoon over gaan tot de orde van de dag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:42 schreef RayMania het volgende:
En waarom zou Sandman Bos moeten volgen? Sandman was mod geworden met 'de eis' om Suijk en Vaduz weer user te laten worden, niet Bos.
Dat mag je vinden. Ookal vind ik zelf ook dat ze nu wel veel te lang geband zijn. Is het vooralsnog geen reden voor mij om te stoppen. Maar als het echt te lang gaat duren, sluit ik niet uit dat ik ook stop met modden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:37 schreef SCH het volgende:
Ik vind ook dat Bos het voorbeeld van Sandman zou moeten volgen, als je het me eerlijk vraagt.
Ze hadden uberhaupt niet geband moeten worden. Wat een onmacht is dat geweest.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ookal vind ik zelf ook dat ze nu wel veel te lang geband zijn.
quote:Maar als het echt te lang gaat duren, sluit ik niet uit dat ik ook stop met modden.
Ik ga met je mee, truste Bossiequote:Maar goed morgen moet er weer vroeg gewerkt worden dus ik duik op bed en kruip onder mijn dekbed.![]()
Wanneer is dat punt dan voor je aangebroken? Je geeft zelf al aan dat het al veel te lang geduurd heeft die bans?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Ookal vind ik zelf ook dat ze nu wel veel te lang geband zijn. Is het vooralsnog geen reden voor mij om te stoppen. Maar als het echt te lang gaat duren, sluit ik niet uit dat ik ook stop met modden.
Misschien heb ik inderdaad wat eerlijker moeten zijn inzake Kaap, maar over het aanstellen van Messenga heb ik absoluut niet gelogen of iets verdraaid.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Als Bos wil blijven modden dan mag dat wat mij betreft ... volgens mij doet 'ie het graag en doet het best aardig.
Hij blijft altijd wel op de vlakte en wil niemand tegen de neus stoten, maar als dat zijn stijl is, dan vind ik het best. Waar ik wel een hekel aan heb, is aan zaken verdraaien. Terwijl Sandman al aangegeven heeft dat Kaap stopt omdat hij geen zin heeft, ligt het bij Bos nog aan 'werk'. Ook geeft hij aan dat het nog veel te vroeg is om andere mods bekend te maken en een uurtje later is Messenga al mod.....
Ik heb er voor de rest ook geen problemen mee Bos .... zoals ik al zei .. je doet het in mijn ogen best goed als mod en als je het leuk vindt om te doen, gewoon lekker blijven doen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien heb ik inderdaad wat eerlijker moeten zijn inzake Kaap, maar over het aanstellen van Messenga heb ik absoluut niet gelogen of iets verdraaid.
Ik heb aangegeven dat het te vroeg was om aan te geven wanneer het bekend was. Het was ook pas net bekend dat Sand en Kaap zouden stoppen,
Op het moment van schrijven wist ik al wel dat Messenga mod zou worden, maar nog niet wanneer hij op VBL zou beginnen. Dus op dat moment kon ik de vraag van Dirk-Kuyt nog niet beantwoorden.
Verdonk!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien heb ik inderdaad wat eerlijker moeten zijn inzake Kaap, maar over het aanstellen van Messenga heb ik absoluut niet gelogen of iets verdraaid.
Buigen of barsten tegenwoordig als mod hoor...quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Als Bos wil blijven modden dan mag dat wat mij betreft ... volgens mij doet 'ie het graag en doet het best aardig.
Hij blijft altijd wel op de vlakte en wil niemand tegen de neus stoten, maar als dat zijn stijl is, dan vind ik het best. Waar ik wel een hekel aan heb, is aan zaken verdraaien. Terwijl Sandman al aangegeven heeft dat Kaap stopt omdat hij geen zin heeft, ligt het bij Bos nog aan 'werk'. Ook geeft hij aan dat het nog veel te vroeg is om andere mods bekend te maken en een uurtje later is Messenga al mod.....
SCH is boos omdat er een nieuw modje is en suijk en vaduz niet terug zijnquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er gebeurd hier allemaal?
Sorry maar ik vind zijn reactie naar die nieuwe moderator (die ik overigens niet ken)quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
SCH is boos omdat er een nieuw modje is en suijk en vaduz niet terug zijn
Iedereen die staakte kon 'doodvallen' en nooit meer op FOK! terugkomen of iets dergelijks.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Het wordt tijd dat ze mij mod maken.
Valt wel mee hoor. Zo heb ik, terwijl er de afgelopen jaren toch voldoende mogelijkheid voor was, nog nooit gesolliciteerd voor mod.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Bijvoorbeeld....
Je zou het dolgraag willen, das wel duidelijk.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt wel mee hoor. Zo heb ik, terwijl er de afgelopen jaren toch voldoende mogelijkheid voor was, nog nooit gesolliciteerd voor mod.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Het wordt tijd dat ze mij mod maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |