Altijd het laagste nummer nemen, is het eerlijkst, ook met trage shitzooi als ditquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gekeken naar welk topic het minst aantal posts had. Ookal was het verschil maar klein, heb ik toch besloten die andere dicht te gooien. Het forum was ook veel te traag om naar de nummers te kijken. Ik was al blij dat ik het topic in kon.
Misschien had ik dat wel moeten doen, maar helaas is dat niet gebeurdquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Altijd het laagste nummer nemen, is het eerlijkst, ook met trage shitzooi als dit
Wie gaat er vanavond uit in BB
Kut-mod, zei ik al.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:43 schreef Bos81 het volgende:
Misschien had ik dat wel moeten doen, maar helaas is dat niet gebeurd
Ja, Messenga post veel in de Ajax-topics en is ook altijd aanwezig in de live-topicsquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb echt nog nooit van Messenga gehoord, is dat raar?
Waar is die Kaapstad dan?
Kaapstad had niet zoveel zin meer om te moddenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb echt nog nooit van Messenga gehoord, is dat raar?
Waar is die Kaapstad dan?
Hij had het ook al zo lang gedaan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kaapstad had niet zoveel zin meer om te modden
Voor Sandman niets dan respect dat hij uit principe ermee stopt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij had het ook al zo lang gedaan.
Wat een zootje, kunnen Suijk en Vaduz niet gewoon terug komen
Nou zeg Bossie, het is toch geen aanval op jou maar op het Fok-beleid.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:57 schreef Bos81 het volgende:
Doe het dan zelf beter, als jullie het zo goed weten
Hij had het ook druk, daar is geen woord van gelogen. Daardoor vond hij het verstandig om te stoppen met modden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor Sandman niets dan respect dat hij uit principe ermee stopt!
Wat ik van de twee (ex)mods niet begrijp dat Kaap eerst in 'bescherming' wordt genomen door te zeggen dat hij zo druk is met zijn werk (Kaap heeft waarschijnlijk de eerste 24/7-baan in NL.....) en daarna komt het hoge woord eruit: hij had er niet zoveel zin meer in ....
Ja dat mag je. Toch is het vreemd, want kijk maar in het Stats overzicht. Daar heeft Messenga toch meer dan 1000 posts in VBL gemaakt dit jaar.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou zeg Bossie, het is toch geen aanval op jou maar op het Fok-beleid.
Respect voor Sandman dat hij deze keuze maakt en even goede vrienden dat jij een andere keuze maakt.
Maar ik mag toch wel even glimlachen dat er nu een mod komt die voor 95 procent van de VBL-users een onbekende is.
Ineens zoveel drukker dan een paar weken daarvoor? Kan natuurlijk, maar het klinkt niet erg geloofwaardig maar even goede vrienden hoor, ik vind dat verloop wel geestig - is alleen maar een probleem voor Fok en ze worden geconfronteerd met de domme beslissing om Suijk en Vaduz te blijven unbannen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij had het ook druk, daar is geen woord van gelogen. Daardoor vond hij het verstandig om te stoppen met modden.
Hoeveel daarvan buiten het live en Ajax-topic?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat mag je. Toch is het vreemd, want kijk maar in het Stats overzicht. Daar heeft Messenga toch meer dan 1000 posts in VBL gemaakt dit jaar.
Sandmannetje geeft zelf aan dat hij er op een gegeven moment geen zin meer in had ... da's heel wat anders Bossie!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij had het ook druk, daar is geen woord van gelogen. Daardoor vond hij het verstandig om te stoppen met modden.
Dat laat ik in het midden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ineens zoveel drukker dan een paar weken daarvoor? Kan natuurlijk, maar het klinkt niet erg geloofwaardig maar even goede vrienden hoor, ik vind dat verloop wel geestig - is alleen maar een probleem voor Fok en ze worden geconfronteerd met de domme beslissing om Suijk en Vaduz te blijven unbannen?
Stel jij dat nog aan de kaak Bos?
Genoeg, ook discussies in PSV, Feyenoord en buitenlandse clubs topics.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan buiten het live en Ajax-topic?
De zin verloor hij mede doordat hij druk had, daarnaast ga ik hier geen woord meer over zeggen. Dat moet Kaap eigenlijk zelf gewoon doen. Hij weet zelf het beste waarom hij heeft besloten te stoppen en waarom het pas nu naar buiten is gewoon.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sandmannetje geeft zelf aan dat hij er op een gegeven moment geen zin meer in had ... da's heel wat anders Bossie!
En je kan dan wel druk zijn, maar als je echt van goede wil bent, dan kan je altijd nog wel effe je neus laten zien. Ik heb zelf ook een drukke baan en met mij velen hier op FOK, maar er zijn genoeg mensen die eventjes zich laten zien. Als je het modden echt serieus neemt dan ben je er gewoon 1x in de zoveel tijd
Nou, dat velen je niet kennen zegt genoeg - nogal lef om hier ineens moderator te worden - lekkere matennaaiersactie ook - kan niet zeggen dat je echt welkom bent.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Genoeg, ook discussies in PSV, Feyenoord en buitenlandse clubs topics.Daarnaast ook nog de algemene topics.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent toch ook mod op pub geweest? Zegt genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |