Hahaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou Canisfire, je verblijf in VBL heeft nu weer lang genoeg geduurd.
Ik kom hier niet vaak, maar heb Messenga vaak zat in VBL gezienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
Ik schrijf niemand af, maar ik ken heel Messenga niet.
Is het dan zo vreemd dat ik mijn bedenkingen heb bij een nieuwe mod die voorheen nooit in VBL actief was?
Ik klik op een willekeurige pagina in zijn postgeschiedenis en zie veelal PUB en VBL:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
Is het dan zo vreemd dat ik mijn bedenkingen heb bij een nieuwe mod die voorheen nooit in VBL actief was?
Ik doelde meer op - bijvoorbeeld - SCH.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
Alleen in Ajax-topics. Daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik klik op een willekeurige pagina in zijn postgeschiedenis en zie veelal PUB en VBL:
Pagina 12
Dus hij was voorheen ook actief in VBL.
meis, waar blijft je MED?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik klik op een willekeurige pagina in zijn postgeschiedenis en zie veelal PUB en VBL:
Pagina 12
Nee, erinquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pagina 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |