Ik heb 3x mijn onderbroek moeten verschonen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:11 schreef Kinga het volgende:
Was een grapje dus.....jezus.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Ik heb 3x mijn onderbroek moeten verschonen.
denk eerder dat BB door de mand valt.... eerst de toon zetten en dan later probere te slijmenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:30 schreef funkie-indo het volgende:
Wat valt die Tijn door de mand!!
semih had gewoon niet mee moeten doen aan bbquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Semih gaat niet meedoen met het koffiedik.
Vind ik wel knap en logisch, zijn avond is toch al verknald.
Al kleedt hij zich wel aan, en doet zijn zender om.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
Semih gaat niet meedoen met het koffiedik.
Vind ik wel knap en logisch, zijn avond is toch al verknald.
Ja precies...vindt het niet zo gek dat Tijn een beetje boos was....zijn toch geen geintjes meer als je net op je klote hebt gehad omdat je dingen doet die niet van BB mogen (waterpijp).quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:32 schreef natronic het volgende:
[..]
denk eerder dat BB door de mand valt.... eerst de toon zetten en dan later probere te slijmen
En terecht. BB stuurt ze gewoon precies waarna ze ze willen hebben, dat is toch niet het concept achter BB of vergis ik me nou.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:33 schreef Day het volgende:
Semih heef het echt helemaal met BB gehad!
niet mee eens.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
semih had gewoon niet mee moeten doen aan bb
als hij geen regels opgelegd krijgt vind ie het best, maar o wee als er iets MOET, dan gaat hij meteen te keer
als je daar niet tegen kunt, had je er niet in moeten stappen
Volgens mij is het vooral een reaktie op hoe BB zijn Turkse avond beëindigde.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
semih had gewoon niet mee moeten doen aan bb
als hij geen regels opgelegd krijgt vind ie het best, maar o wee als er iets MOET, dan gaat hij meteen te keer
als je daar niet tegen kunt, had je er niet in moeten stappen
nee dat zie je verkeerdquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
niet mee eens.
Hij vindt sommige dingen niet kunnen.
Zoals Egbert te kijk zetten als aanrander, en een exitdiner vergallen.
Dus jij kijkt liever naar 11 Tijntjes en Jeroentjes?
Jij hebt iets tegen Semihquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:35 schreef Verida het volgende:
houd je bek roepen kan wel volgens semih
ik denk dat hij nu zit met het feit dat bb tegen hem ingaat en probeert hem iets op te leggen.
ik heb helaas "het einde" van het diner niet gezien, dus kan daar niets over zeggenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:37 schreef natronic het volgende:
BB heeft gewonn de avond verknald en slecht getimed met het geintje
hij had zelf het koffiedik kijken verzonnen, toch? Dingen zeggen over een ander aan de hand van "waarzeggen"quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
-knip-
nu moeten ze dus iets zeggen over mekaar en dan gooit hij zijn kont in tegen de krib
vandaar de conclusie, als het moet, dan is semih per definitie "tegen"
Semih heeft wel gelijk. Maar wat die gast zegt is ook waar. BB heeft het verknald maar voor Sem was die opmerking van "blijf met je poten.........." de druppel. Daarom dat hij zegt "houd je bek" mag zeker wel maar al het andere niet. Sem kan gewoon niet met weerwoord tegen zijn eigen normen en waarden (wat die ook mogen zijn) overwegquote:
en ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:39 schreef Verida het volgende:
[..]
niet specifiek, ik probeer hem te begrijpen
Semih maakt de denkfout dat niet BB dat houd je bek afkeurde maar dat Tijn was.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Semih heeft wel gelijk. Maar wat die gast zegt is ook waar. BB heeft het verknald maar voor Sem was die opmerking van "blijf met je poten.........." de druppel. Daarom dat hij zegt "houd je bek" mag zeker wel maar al het andere niet. Sem kan gewoon niet met weerwoord tegen zijn eigen normen en waarden (wat die ook mogen zijn) overweg
Deden de andere bewoners dat ook maar.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:39 schreef Verida het volgende:
[..]
niet specifiek, ik probeer hem te begrijpen
Het is best wel een gevoelig meisje.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:39 schreef T-lex het volgende:
Vindt het best zielig voor Mich...die is een beetje verdrietig.![]()
Volgens mij beseft ze maar al te goed dat dit wel is Semih's laatste avond in BB kan zijn.
Daarom trekt ze het niet echt dat Semih zo'n negatieve smaak aan deze avond over houdt.
kort en bondig meer interactie op eigen initiatiefquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:42 schreef avonne het volgende:
kan iemand mij uitleggen in één zin wat BB nou tegen de dames heeft gezegd?
Ik snap er eigenlijk helemaal niks meer van wat BB nou wil
volgens mij is semih het huis ingegaan met een aantal ideeen, over zichzelf en over zijn relatie met mich en zijn relaties met anderen. Hij komt zichzelf gigantisch tegen en gaat aan een hoop dingen twijfelen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
en ?
denk je dat het ooit gaat lukken ?
kun je mij het dan misschien uitleggen, want mij lukt het ook al niet
Ze zijn zo bang dat ze dat huis uit moeten. Ze snappen echt niet dat ze DAN juistquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
Deden de andere bewoners dat ook maar.
BB's invloed is wel groot. Daarnet ging bijna iedereen over de zeik over BB's aanpak. Er volgen 2 dagboekgesprekken en iedereen begrijpt het ineens. Please!![]()
Ik vind het wel leuk dat Monique zei "dan kan ik beter naar huis gaan"quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:44 schreef jessie het volgende:
[..]
Ze zijn zo bang dat ze dat huis uit moeten. Ze snappen echt niet dat ze DAN juisthelden
zijn.
ik had zo gehoopt dat toen die meiden naar de dbk moesten etienne op zijn flikker zou krijgen, maar zie dat niet meer gebeuren vanavond.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
Nou ik heb de streams ook maar even aangezet. Ben benieuwd. Volgens mij krijgt nu gewoon iedereen een veer in zn reet gestoken, and thats that.
denk je echt dat hij door heeft dat ie allergisch is voor tegengas ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:43 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij is semih het huis ingegaan met een aantal ideeen, over zichzelf en over zijn relatie met mich en zijn relaties met anderen. Hij komt zichzelf gigantisch tegen en gaat aan een hoop dingen twijfelen.
En hij is nog veel meer dan hij zelf dacht allergisch voor autoriteiten en andere meningen.
Maar begrijpen doe ik hem niet, maar ik ben dan ook een vrouw en geen man zoals semih, ik begrijp wel meer mannen niet in hun doen en denken
Ze zitten allemaal bij elkaar, Yayquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:45 schreef arneaux het volgende:
Nou ik heb de streams ook maar even aangezet. Ben benieuwd. Volgens mij krijgt nu gewoon iedereen een veer in zn reet gestoken, and thats that.
Misschien dat hij eerlijk is:?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
en ?
denk je dat het ooit gaat lukken ?
kun je mij het dan misschien uitleggen, want mij lukt het ook al niet
hmmmmmm, op het stukje "eerlijk" na ga ik helemaal mee in deze denkwijzequote:Op maandag 16 oktober 2006 00:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien dat hij eerlijk is:?
Micheline dom
En dat Micheline echt van hem houd
Semih is geen:
E10 (aanrander)
Tijn = een getrouwde vrouwenpakker
Rik, jonge kereltjes pakker![]()
ze herhaalt wat Semih tegen haar zei toen ze ruzie had met Sabrinaquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:47 schreef Day het volgende:
Mo heeft wel grote invloed op Semih.
Zit gewoon bij de koffiedik groepquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:47 schreef Yvet_te het volgende:
ik hoorde semih huilen?
Sem heeft haar ook eens ergens bijgetrokken en toen luisterde zij ook, nu neemt ze dat als voorbeeld en trekt Semih daarmee over de verplichte streep heen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:47 schreef Day het volgende:
Mo heeft wel grote invloed op Semih.
De streep die BB heeft getrokken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sem heeft haar ook eens ergens bijgetrokken en toen luisterde zij ook, nu neemt ze dat als voorbeeld en trekt Semih daarmee over de verplichte streep heen.
oh haha ik zie het...ik d8 dat hij ergens anders zat..want hoorde hem huilen/jammeren zoiets...quote:
Iddquote:
ik bereid me voor op ultime saaiheid. Ik ga wat opruimen hier.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:49 schreef Lyza het volgende:
Ik denk dat BB hoopt dat de bewóners Etienne nou eens op zijn nummers zetten ipv dat zij dat moeten doen.
Ik hoop het met ze, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Nou dat is werkelijk de enige reden die ik kan bedenken die BB gehad kan hebben om dat allemaal zó te forceren. Over Semih is er al 2 weken wat gezegd, over Marcia vált er niets te zeggen en tja, dan blijft Etiënne over.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:49 schreef Lyza het volgende:
Ik denk dat BB hoopt dat de bewóners Etienne nou eens op zijn nummers zetten ipv dat zij dat moeten doen.
Dat proberen ze de hele avond al maar Marcia houdt de boot af en Marlies en Micheline ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:49 schreef Lyza het volgende:
Daarnet wel ja,...voordat we beeld in de serre kregen bij Semih en Mo zat tie inderdaad te janken toen die met Mo in gesprek was.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:47 schreef Yvet_te het volgende:
ik hoorde semih huilen?
Ja, dit is echt wat BB bedoeltquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:50 schreef Capaja het volgende:
zoals ik ze nu zie zitten .......................
daar gaat echt niets meer gebeuren vanavond
ze zijn weer gezellig bij elkaar en zien in elkaars koffiedik alleen goede dingen
Monique die terloops eventjes Etienne bij zijn schouder pakt, *ow wat ben ik spontáán bezig, ik laat even zien dat Etienne een schatje is*quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:50 schreef Capaja het volgende:
zoals ik ze nu zie zitten .......................
Zóóóóó' spontaan ookquote:ze zijn weer gezellig bij elkaar
En daarom ben je de beste mod.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:53 schreef Day het volgende:
Ik weet het niet hoor, er is hier heel kritiek op Semih en in sommige dingen zal best een kern van waarheid zitten. Maar ik zag vanavond een jongen die dolblij was met het exitdiner. In tranen was omdat er gedacht werd aan zijn lievelingsmaaltijd, gelukkig was dat hij een stukje van zijn cultuur met zijn nieuwe vrienden kon delen en die echt wel van plan was om een speciaal randje te geven aan het afscheidsdiner (d.m.v. het koffiedik kijken).
Vervolgens verkloot BB om iets lulligs dat hele diner. Voor hem is de avond verpest en hij gaat dan maar naar bed. Nu geeft BB er weer een draai aan en dan wordt er verwacht dat hij gewoon vrolijk mee doet!
In mijn ogen is Semih de enige die aan BB laat merken dat hij geen pop is waarmee gesold kan worden.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:53 schreef arneaux het volgende:
Semih heeft echt de tijd van zn leven.
Marcia heeft geen onvrede, die heeft wat ze vroeg toch ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:52 schreef arneaux het volgende:
Nou BB, geef dat laatste zetje wat alsnog blijkt nodig te zijn, zet op het scherm :"Dames, spreek je onvrede uit."
Totaal mee eens.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:53 schreef Day het volgende:
Ik weet het niet hoor, er is hier heel kritiek op Semih en in sommige dingen zal best een kern van waarheid zitten. Maar ik zag vanavond een jongen die dolblij was met het exitdiner. In tranen was omdat er gedacht werd aan zijn lievelingsmaaltijd, gelukkig was dat hij een stukje van zijn cultuur met zijn nieuwe vrienden kon delen en die echt wel van plan was om een speciaal randje te geven aan het afscheidsdiner (d.m.v. het koffiedik kijken).
Vervolgens verkloot BB om iets lulligs dat hele diner. Voor hem is de avond verpest en hij gaat dan maar naar bed. Nu geeft BB er weer een draai aan en dan wordt er verwacht dat hij gewoon vrolijk mee doet!
In mijn ogen is Semih de enige die aan BB laat merken dat hij geen pop is waarmee gesold kan worden.
E10 houd uiteraard zijn mond, Marlies knikt naar iedereen ja dus die houdt zich nu oppervlakkig anders komt haar geheim naar buiten, Mich jankt alleen en Marcia durft niet. En ach weerwoord tegen E10 van de heren zou dan alleen van Rik moeten komen maar dat komt niet na die zoenpartij. Kortom E10 moet weer door BB op zijn nummer gezet gaan worden maar dat zal dus ook niet gebeuren. Gevolg: Marcia zit dus dan/blijft dan met een schuldgevoel zittenquote:
Dan doen ze het nog niet denk ik. Ze willen het veel te graag gezellig houden daar. Vooral na de reactie's van de heren op het grapje met de koffiepot.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:52 schreef arneaux het volgende:
Nou BB, geef dat laatste zetje wat alsnog blijkt nodig te zijn, zet op het scherm :"Dames, spreek je onvrede uit."
Juistem, jammer dat ie niet naar bed gaat...quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:53 schreef Day het volgende:
Duidelijker kan niet lijkt me......quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:53 schreef Day het volgende:
Semih is gewoon een huilie, tegen bewoners die hij kan intimideren met zijn geschreeuw en zijn "houd je bek" durftie maar tegen BBquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
Juistem, jammer dat ie niet naar bed gaat...![]()
Die Gozer moet er gewoon uit, oke geef me maar weer een kras over mijn autoquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
E10 houd uiteraard zijn mond, Kortom E10 moet weer door BB op zijn nummer gezet gaan worden maar dat zal dus ook niet gebeuren. Gevolg: Marcia zit dus dan/blijft dan met een schuldgevoel zitten
E10 eruit dus, laat BB even laten zien dat dit niet kan ook niet tegenover Sab. Hoezeer ze dan ook zelf op lopen te geilen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
E10 houd uiteraard zijn mond, Marlies knikt naar iedereen ja dus die houdt zich nu oppervlakkig anders komt haar geheim naar buiten, Mich jankt alleen en Marcia durft niet. En ach weerwoord tegen E10 van de heren zou dan alleen van Rik moeten komen maar dat komt niet na die zoenpartij. Kortom E10 moet weer door BB op zijn nummer gezet gaan worden maar dat zal dus ook niet gebeuren. Gevolg: Marcia zit dus dan/blijft dan met een schuldgevoel zitten
En jij bent niet anders, overdag op je werk zitten schrijven hier, en nu heb je herfstvakantie en kun je een keer om deze tijd schrijvenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Semih is gewoon een huilie, tegen bewoners die hij kan intimideren met zijn geschreeuw en zijn "houd je bek" durftie maar tegen BBnee dan gaat die de huilie uithangen in de slaapkamer!
Tijn tegen Marcia "Ik wil dat jij het huis verlaat omdat....ik denk dat je pappie je erg mist. En omdat je vriendje ook zin heeft in een kloppende klit"quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:02 schreef avonne het volgende:
okeejjj... Tijn. Niet zo charmant, maar to the point
Misschien moet je mijn postinghistorie eens bekijken, nitwit!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jij bent niet anders, overdag op je werk zitten schrijven hier, en nu heb je herfstvakantie en kun je een keer om deze tijd schrijven![]()
het zijn minderhedenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:06 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zijn Sem en Rik eigenlijk nog niet in de DBK geroepen?
Dan zijn de 2 met de grootste bek.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:06 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zijn Sem en Rik eigenlijk nog niet in de DBK geroepen?
op het schoolplein tijdens speelkwartierquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:05 schreef Loedertje het volgende:
Tijn is er eentje die over 20 jaar de hele dag tegen zijn vrouw loopt te zeiken over de buitenspelende buurkinderen..
Rik is degene die rechtdoorzee is met grote bek. semih is een schijnheil!quote:
En dat kan BB niet aan?quote:
Ik heb het net nog voorspeld dat ze BB totaal zou begrijpen.quote:
gemist. Wat zei hij?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ontopic weer, die Etienne die net zegt dat Sem helemaal teleurgesteld in bed lag (terwijl hij in de HK tegen Jeroen en Rik iets heel anders zei betreffende zijn gevoel over Semih's actie ...
Om op dat niveau van voorspellen te blijven, ik voorspel dat morgen de zon opkomt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het net nog voorspeld dat ze BB totaal zou begrijpen.
Het wordt bijna eng![]()
Marlies is gewoon Hummiequote:Op maandag 16 oktober 2006 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het net nog voorspeld dat ze BB totaal zou begrijpen.
Het wordt bijna eng![]()
Wat MOET je in vredesnaam zeggen als je het script niet mocht inkijken in de DBKquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
semih heeft niets te zeggen,
Jij hebt echt geen idee waarover praat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
semih heeft niets te zeggen, het gaat allemaal niet zoals meneer wil
okeeej, je post graag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
semih heeft niets te zeggen, het gaat allemaal niet zoals meneer wil
Tijn, E10 en Rik hadden daarnet alle 3 commentaar op het feit dat Semih naar bed ging.quote:
die ligt al op de grond die hoeven ze cht niet na te schoppenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Tijn, E10 en Rik hadden daarnet alle 3 commentaar op het feit dat Semih naar bed ging.
Nu hebben ze ineens begrip.
Het kwam erop neer dat Sem de boel express liep te verstieren door in bed te gaan liggen terwijl Etienne/Tijn en Jeroen net hadden uitgelegd dat ze nu saampjes iets moesten gaan doen omdat er anders geen leuk beeldmateriaal was voor de uitzending morgen.quote:
je blaat zelf net zo hard meequote:Op maandag 16 oktober 2006 01:11 schreef avonne het volgende:
[..]
okeeej, je post graag.
Maar mag het ook een beetje realistisch?
Blatende schapen zoek ik wel in de wei
Je wilt toch niet serieus beweren dat Bommie gelijk heeft?quote:
En logisch dat Sem dan geen enkele reactie heeft omdat hij dondersgoed weet dat die drie dat soort uitspraken doen als hij er niet bij isquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Tijn, E10 en Rik hadden daarnet alle 3 commentaar op het feit dat Semih naar bed ging.
Nu hebben ze ineens begrip.
thanx.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat Sem de boel express liep te verstieren door in bed te gaan liggen terwijl Etienne/Tijn en Jeroen net hadden uitgelegd dat ze nu saampjes iets moesten gaan doen omdat er anders geen leuk beeldmateriaal was voor de uitzending morgen.
Ik luister al niet eens meer.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
wie heeft de uit knop van Monique?
laat ik het er op houden dat iedereen zijn eigen versie heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je wilt toch niet serieus beweren dat Bommie gelijk heeft?
Je doet je sig eer aan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:15 schreef natronic het volgende:
[..]
laat ik het er op houden dat iedereen zijn eigen versie heeft.
Ze zijn nog aan t dansen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoihoi, heb ik veel gemist vanavond?
Nu even normaal avonne. Ik geef mijn mening op dit gebeuren en ik vind dat hij zich uitermate irritant en kinderachtig opstelt. Hij mag wel roepen houd je bek en weet ik veel, hij mag wel andere bewoners tot op het bot fileren maar ohwee als er 1 opmerking van bb komt dan is mijnheer gepikeerd en zit te miepen ind e slaapkamer. Net zoals jij nu op mijn oprechte mening reageerd. Schijnbaar begrijp je niets van het medium forum!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:11 schreef avonne het volgende:
[..]
okeeej, je post graag.
Maar mag het ook een beetje realistisch?
Blatende schapen zoek ik wel in de wei
de regie is aan het spelen. Mo verveeld ook daarquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:17 schreef Loedertje het volgende:
Is de tuincam zo belangrijk?
Dus jullie heiligverklaring aan de grote Semih daar mag niet aan getoornd worden?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je wilt toch niet serieus beweren dat Bommie gelijk heeft?
Misschien zou je je wat genuanceerder uit moeten drukken, dan krijg je waarschijnlijk wel een fatsoenlijk antwoord.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus jullie heiligverklaring aan de grote Semih daar mag niet aan getoornd worden?![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel te laat zijn ofzo, want ik zit hier met tranen in m'n ogen van de toespraak van Monique.
Hele emotionele toespraak. Mooi gedaan Monique
Dat mag hoor. Geen probleem. Soms raken bepaalde dingen je wel en soms helemaal niet. Dit keer dus wel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:19 schreef arneaux het volgende:
[..]. Soms moet ik toch een beetje om je lachen Scan.
.
Ik was redelijk genuanceerd voordat avonne de aanval weer inzette.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien zou je je wat genuanceerder uit moeten drukken, dan krijg je waarschijnlijk wel een fatsoenlijk antwoord.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:21 schreef n1ek het volgende:
Marlies vindt Marcia zo Heeeeeerlijk
ik dacht dat je expres allerlei botte dingen er tussen door gooide om te rellen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu even normaal avonne. Ik geef mijn mening op dit gebeuren en ik vind dat hij zich uitermate irritant en kinderachtig opstelt. Hij mag wel roepen houd je bek en weet ik veel, hij mag wel andere bewoners tot op het bot fileren maar ohwee als er 1 opmerking van bb komt dan is mijnheer gepikeerd en zit te miepen ind e slaapkamer. Net zoals jij nu op mijn oprechte mening reageerd. Schijnbaar begrijp je niets van het medium forum!
Als je mijn mening over semih niet op prijs steld dan klik je op de nsb knop of je negeert me!
ik hou gewoon niet van die eenzijdige reacties van semih...hij is toch verdomme niet de eigenaar van dat bb huis?
Gelukkig, humor is ook dé manier om dingen te relativeren.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Geen probleem. Soms raken bepaalde dingen je wel en soms helemaal niet. Dit keer dus wel.
Zal wel herkenning zijn ofzo. Weet het eigenlijk wel zeker.
Waarom? wat heeft ze misgedaan? Vandeweek was heel treffens...men loopt hier te zeiken dat Marlies nooit wat over zichzelf verteld..Marlies deed haarfijn uit de doeken vandeweek dat iedereen in het huis zo egocentrisch over zichzelf loopt te blaten en dat is marlies niet marlies vraagt mensen naar hun leven. En wat zei marlies vandeweek: niemand vraagt me wat...quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
Marlies. Echt. Wat heb ik een enorme teringhekel aan dat mens. Als ze zich nou eens 1 keer negatief uitsprak over iets, maarja.
En we gaan weer verder.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:18 schreef Suikeroom het volgende:
monoloog van 12 minuut 30
Top! No hard feelings!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ik dacht dat je expres allerlei botte dingen er tussen door gooide om te rellen.
Ik begrijp je opmerkingen nu beter.
Dus excuses voor mijn opmerking
Ze kan natuurlijk ook iets uit haar zelf vertellen, ze is het met iedereen eens, dat kan onmogelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom? wat heeft ze misgedaan? Vandeweek was heel treffens...men loopt hier te zeiken dat Marlies nooit wat over zichzelf verteld..Marlies deed haarfijn uit de doeken vandeweek dat iedereen in het huis zo egocentrisch over zichzelf loopt te blaten en dat is marlies niet marlies vraagt mensen naar hun leven. En wat zei marlies vandeweek: niemand vraagt me wat...
Egoisten in het huis volop. Maar marlies toont belangstelling en dat wor hier op het forum totaal ingeschat als schijnheiligheid...zo vreemd!
Maargoed ...ook ongenuanceerd denk ik he?
Wat vind je er van dat Marlies tegen Mo zegt: "Ik vind jou zo'n mooi mens" en 10 minuten later zegt tegen Marcia: "Ik heb het zo gehad met die Monique" ???quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom? wat heeft ze misgedaan? Vandeweek was heel treffens...men loopt hier te zeiken dat Marlies nooit wat over zichzelf verteld..Marlies deed haarfijn uit de doeken vandeweek dat iedereen in het huis zo egocentrisch over zichzelf loopt te blaten en dat is marlies niet marlies vraagt mensen naar hun leven. En wat zei marlies vandeweek: niemand vraagt me wat...
Egoisten in het huis volop. Maar marlies toont belangstelling en dat wor hier op het forum totaal ingeschat als schijnheiligheid...zo vreemd!
Altijd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Helemaal goed Semquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:27 schreef arneaux het volgende:
Semih zegt wat wij denken.
Semih had gewoon de balen in dat hij niet kon slapen, daar begon het mee.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:27 schreef arneaux het volgende:
Semih zegt wat wij denken.
Je kan iemand mooi vinden als mens, maar zo iemand wel zat zijn. Ik vind mensen die het leger des heils dienen schitterende mensen maar als ze elke dag aan mijn deur komen met een strijdkreet vallen er doden!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Marlies tegen Mo zegt: "Ik vind jou zo'n mooi mens" en 10 minuten later zegt tegen Marcia: "Ik heb het zo gehad met die Monique" ???
BB hoefde geen discussie aan te gaan, ze hadden het alleen genuanceerder moeten brengen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:27 schreef versabommie het volgende:
Tuurlijk semih, een huis vol strontlazerus bezopen lui en BB moet een zachte discussie via de plasma aangaan over egbert
Hij heeft idd 100% gelijk!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal goed Sem
Ook met Eg/Sa gate.
Semih lag in coma omdat hij zo zat was, hij werd wakker van het gemekker van Egbert.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Semih had gewoon de balen in dat hij niet kon slapen, daar begon het mee.
ze is altijd maar te druk om naar die ego's te luisterenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook iets uit haar zelf vertellen, ze is het met iedereen eens, dat kan onmogelijk![]()
Juist ja, niet door de actie van BBquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih lag in coma omdat hij zo zat was, hij werd wakker van het gemekker van Egbert.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih lag in coma omdat hij zo zat was, hij werd wakker van het gemekker van Egbert. Tijn en Monique
Egbert lag te mekkeren óm de actie van BB.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juist ja, niet door de actie van BB![]()
Die typt nu de berichten op het schermquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:30 schreef Loedertje het volgende:
Die jongen zit er echt helemaal doorheen.
Wat ik al eens eerder vroeg, ooit had je in BB een wekelijks spreekuurtje van die BB psycholoog , waar is die gast eigenlijk? Waarom hebben ze dat niet meer?
na ja het gaat er meer om dat ze naar de mond van het groepje praat en tegen mensen alleen maar zegt wat ze willen horen maar er ondertussen dus blijkbaar niks van meentquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan iemand mooi vinden als mens, maar zo iemand wel zat zijn. Ik vind mensen die het leger des heils dienen schitterende mensen maar als ze elke dag aan mijn deur komen met een strijdkreet vallen er doden!
Omdat dit geweldige tv is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:30 schreef Loedertje het volgende:
Die jongen zit er echt helemaal doorheen.
Wat ik al eens eerder vroeg, ooit had je in BB een wekelijks spreekuurtje van die BB psycholoog , waar is die gast eigenlijk? Waarom hebben ze dat niet meer?
Mich hoeft hem toch niet persé te troosten? Mo deed dit spontaan, prima tochquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
Huh? Waarom zit Monique bij Semih en niet Michelline.
Marlies sluipt, kruipt en wringt zich overal tussen. Ze is het met alles eens, met alles dus, maakt niet uit met wie. Dat is meewaaien met alle windenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze is altijd maar te druk om naar die ego's te luisteren
laat ze discussie voeren ja. anders is er ook geen reet meer aanquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:32 schreef BB6kijker het volgende:
Jeroen, hou toch je bek.
Misschien wil ze niet te hard op ego's trappen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
na ja het gaat er meer om dat ze naar de mond van het groepje praat en tegen mensen alleen maar zegt wat ze willen horen maar er ondertussen dus blijkbaar niks van meent
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die typt nu de berichten op het scherm
quote:Er komt op het scherm:
BLIJF MET JE POTEN VAN DIE WATERPIJP AF
eerherstel ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef NorthernStar het volgende:
Ze zitten allemaal met een gevoel dat hun onrecht is aangedaan. Dus gaan ze er kennelijk vanuit dat ze ergens recht op hebben. Waar dan op?
Hengelpraatjes.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
Sa hou es op met je minderwaardigheidspraatjes.
Hardste BB ooit! Wat is harder dan psychologie?quote:
Dat wist Semih toen nog nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Egbert lag te mekkeren óm de actie van BB..
de voorkant van een treinquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hardste BB ooit! Wat is harder dan psychologie?
Enlighten me, ik denk het namelijk niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef farceman het volgende:
Lijkt me toch wel duidelijk dat Semih er morgen uitgaat
Dat BB ze gewoon normaal behandeld en niet als een stel marionettepoppen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef NorthernStar het volgende:
Ze zitten allemaal met een gevoel dat hun onrecht is aangedaan. Dus gaan ze er kennelijk vanuit dat ze ergens recht op hebben. Waar dan op?
Ik hoop je geslachtsdeel af en toe.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hardste BB ooit! Wat is harder dan psychologie?
Mss een kleine rechtzetting van BB.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef NorthernStar het volgende:
Bottemline is, als BB gewoon normaal had gereageerd, was Semih niet los gegaan.quote:
Marcia en E10 leveren goeie beelden opquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Enlighten me, ik denk het namelijk niet.
Volgens mij is er net zo veel kans dat eindelijk die e10 er uit gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Enlighten me, ik denk het namelijk niet.
Op afroep schat!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik hoop je geslachtsdeel af en toe.
Is daar een filmpie van?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bottemline is, als BB gewoon normaal had gereageerd, was Semih niet los gegaan.
Harder dan ooit hehquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bottemline is, als BB gewoon normaal had gereageerd, was Semih niet los gegaan.
BB wil hem idd graag uit denk ik! Net als in dictaturen: verwijder je de mensen die je gezag bekritiseert...quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef farceman het volgende:
Lijkt me toch wel duidelijk dat Semih er morgen uitgaat
dat konden ze juridisch niet erdoor krijgenquote:
Ach het blijft speculeren, misschien doen ze Marcia eruit, die voegt uiteindelijk gewoon het minste toe.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is er net zo veel kans dat eindelijk die e10 er uit gaat.
Alleen als Marcia dronken is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia en E10 leveren goeie beelden op![]()
![]()
Jij denkt dat de regie is blijven luisteren naar al die *ik ben geweldig* monologen van Sabrina/Monique/Tijn en Etienne ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss een kleine rechtzetting van BB.
Maar die komt er never natuurlijk, BB heeft altijd gelijk.
Marcia moet eruitquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia en E10 leveren goeie beelden op![]()
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat konden ze juridisch niet erdoor krijgen![]()
Dat bedoel ik. Dus kennelijk verkeerde verwachtingen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss een kleine rechtzetting van BB.
Maar die komt er never natuurlijk, BB heeft altijd gelijk.
Ik ben ook echt helemaal verbouwereerd?! Hoe-kunnen-ze-het-nou-niet-zien?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:39 schreef Day het volgende:
Mijn god, E10 heeft ze wel allemaal goed tuk, hè?
E10 is misschien wel de intelligentste in het huis ...ik vind hem geen plezierige knul echt niet, maar hij speelt het spelletje beter dan wie dan ook!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:39 schreef Day het volgende:
Mijn god, E10 heeft ze wel allemaal goed tuk, hè?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:38 schreef Loedertje het volgende:
Jij denkt dat de regie is blijven luisteren naar al die *ik ben geweldig* monologen van Sabrina/Monique/Tijn en Etienne ?
Echt niet, die zitten in een geluidsdichte kamer lekker naar een DVDtje te kijken.
Het gladste hooguit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
E10 is misschien wel de intelligentste in het huis ...ik vind hem geen plezierige knul echt niet, maar hij speelt het spelletje beter dan wie dan ook!
al zou ik voor die paar ton echt niet met een kerel bekken!![]()
Yep, maar dat gaat niet gebeuren al zou dat wel beter zijnquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus kennelijk verkeerde verwachtingen.
Semih eist eigenlijk dat de avond was verlopen zoals hij had gewild. Vindt dat hij daar recht op heeft. Zo werkt het natuurlijk niet.
Stukje relativering
Dat is een dove cameraman die met een soort subsidiebaantje ook 20 uur per week werktquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zolang ik zie inzoomen blijf ik geloven in sprookjes.
Je kent met toch![]()
glad redt je het niet allen meequote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:42 schreef PC eend het volgende:
Ik breek ook altijd lichamelijk en psychisch na een CD van madonna![]()
quote:
Dat hij het slim speelt is duidelijk. Intelligent? Neen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
glad redt je het niet allen mee
van de dodenlijst naar deze positie...glad of niet er is over nagedacht!
Tis maar waar je gevoelig voor bent, er zijn ook mensen die alles (Bianca:BB1) een *plaatsje moeten geven*quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:42 schreef PC eend het volgende:
Ik breek ook altijd lichamelijk en psychisch na een CD van madonna![]()
Waar zijn de handjes van 'Tienne?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
oh Marcia zit er ook nog
Helaas wel ja. Ik hoop morgen rond dit tijdstip niet meer. Dat accentquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
oh Marcia zit er ook nog
Sem heeft al een tijdje ter steun dat hand van Mo op zijn hand.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:45 schreef latevogel het volgende:
En sem en mies zitten zich te ergeren geloof ik
ik ben tog bang dat Semih zn koffers moet gaan pakkenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:46 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik hoop morgen rond dit tijdstip niet meer. Dat accent![]()
![]()
![]()
![]()
Hij neemt de hele zooi in de zeik, en komt ermee weg. Ik zie dat de doorsnee jostie of de egocentrische bewoners daar niet mee wegkomen. Je hoeft het niet leuk te vinden zijn gedrag maar op deze manier spelen is ook een vorm van intelligentie. Intelligentie staat niet voor nastenliefde. Djengis khan heeft ook een record aan lijken op zijn naam, maar hij was wel 1 van de meest intelligentste veldmeesters ooit!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat hij het slim speelt is duidelijk. Intelligent? Neen.
Dat moet wel, met zo'n Turkse avond. Maar wellicht te obvious.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben tog bang dat Semih zn koffers moet gaan pakken
Tie-entje is aan het bedenken bij wie hij in bed gaat kruipen...quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar zijn de handjes van 'Tienne?!
edit: O boven de tafel.
Ik vind niet dat hij het 'eist', dat gaat mij dus weer een stuk te ver.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus kennelijk verkeerde verwachtingen.
Semih eist eigenlijk dat de avond was verlopen zoals hij had gewild. Vindt dat hij daar recht op heeft. Zo werkt het natuurlijk niet.
Stukje relativering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |