Bottemline is, als BB gewoon normaal had gereageerd, was Semih niet los gegaan.quote:
Marcia en E10 leveren goeie beelden opquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Enlighten me, ik denk het namelijk niet.
Volgens mij is er net zo veel kans dat eindelijk die e10 er uit gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Enlighten me, ik denk het namelijk niet.
Op afroep schat!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik hoop je geslachtsdeel af en toe.
Is daar een filmpie van?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bottemline is, als BB gewoon normaal had gereageerd, was Semih niet los gegaan.
Harder dan ooit hehquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bottemline is, als BB gewoon normaal had gereageerd, was Semih niet los gegaan.
BB wil hem idd graag uit denk ik! Net als in dictaturen: verwijder je de mensen die je gezag bekritiseert...quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef farceman het volgende:
Lijkt me toch wel duidelijk dat Semih er morgen uitgaat
dat konden ze juridisch niet erdoor krijgenquote:
Ach het blijft speculeren, misschien doen ze Marcia eruit, die voegt uiteindelijk gewoon het minste toe.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is er net zo veel kans dat eindelijk die e10 er uit gaat.
Alleen als Marcia dronken is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia en E10 leveren goeie beelden op![]()
![]()
Jij denkt dat de regie is blijven luisteren naar al die *ik ben geweldig* monologen van Sabrina/Monique/Tijn en Etienne ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss een kleine rechtzetting van BB.
Maar die komt er never natuurlijk, BB heeft altijd gelijk.
Marcia moet eruitquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia en E10 leveren goeie beelden op![]()
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat konden ze juridisch niet erdoor krijgen![]()
Dat bedoel ik. Dus kennelijk verkeerde verwachtingen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss een kleine rechtzetting van BB.
Maar die komt er never natuurlijk, BB heeft altijd gelijk.
Ik ben ook echt helemaal verbouwereerd?! Hoe-kunnen-ze-het-nou-niet-zien?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:39 schreef Day het volgende:
Mijn god, E10 heeft ze wel allemaal goed tuk, hè?
E10 is misschien wel de intelligentste in het huis ...ik vind hem geen plezierige knul echt niet, maar hij speelt het spelletje beter dan wie dan ook!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:39 schreef Day het volgende:
Mijn god, E10 heeft ze wel allemaal goed tuk, hè?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:38 schreef Loedertje het volgende:
Jij denkt dat de regie is blijven luisteren naar al die *ik ben geweldig* monologen van Sabrina/Monique/Tijn en Etienne ?
Echt niet, die zitten in een geluidsdichte kamer lekker naar een DVDtje te kijken.
Het gladste hooguit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
E10 is misschien wel de intelligentste in het huis ...ik vind hem geen plezierige knul echt niet, maar hij speelt het spelletje beter dan wie dan ook!
al zou ik voor die paar ton echt niet met een kerel bekken!![]()
Yep, maar dat gaat niet gebeuren al zou dat wel beter zijnquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus kennelijk verkeerde verwachtingen.
Semih eist eigenlijk dat de avond was verlopen zoals hij had gewild. Vindt dat hij daar recht op heeft. Zo werkt het natuurlijk niet.
Stukje relativering
Dat is een dove cameraman die met een soort subsidiebaantje ook 20 uur per week werktquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zolang ik zie inzoomen blijf ik geloven in sprookjes.
Je kent met toch![]()
glad redt je het niet allen meequote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:42 schreef PC eend het volgende:
Ik breek ook altijd lichamelijk en psychisch na een CD van madonna![]()
quote:
Dat hij het slim speelt is duidelijk. Intelligent? Neen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
glad redt je het niet allen mee
van de dodenlijst naar deze positie...glad of niet er is over nagedacht!
Tis maar waar je gevoelig voor bent, er zijn ook mensen die alles (Bianca:BB1) een *plaatsje moeten geven*quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:42 schreef PC eend het volgende:
Ik breek ook altijd lichamelijk en psychisch na een CD van madonna![]()
Waar zijn de handjes van 'Tienne?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
oh Marcia zit er ook nog
Helaas wel ja. Ik hoop morgen rond dit tijdstip niet meer. Dat accentquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
oh Marcia zit er ook nog
Sem heeft al een tijdje ter steun dat hand van Mo op zijn hand.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:45 schreef latevogel het volgende:
En sem en mies zitten zich te ergeren geloof ik
ik ben tog bang dat Semih zn koffers moet gaan pakkenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:46 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik hoop morgen rond dit tijdstip niet meer. Dat accent![]()
![]()
![]()
![]()
Hij neemt de hele zooi in de zeik, en komt ermee weg. Ik zie dat de doorsnee jostie of de egocentrische bewoners daar niet mee wegkomen. Je hoeft het niet leuk te vinden zijn gedrag maar op deze manier spelen is ook een vorm van intelligentie. Intelligentie staat niet voor nastenliefde. Djengis khan heeft ook een record aan lijken op zijn naam, maar hij was wel 1 van de meest intelligentste veldmeesters ooit!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat hij het slim speelt is duidelijk. Intelligent? Neen.
Dat moet wel, met zo'n Turkse avond. Maar wellicht te obvious.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben tog bang dat Semih zn koffers moet gaan pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |