quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus kennelijk verkeerde verwachtingen.
Semih eist eigenlijk dat de avond was verlopen zoals hij had gewild. Vindt dat hij daar recht op heeft. Zo werkt het natuurlijk niet.
Stukje relativering
Dat is een dove cameraman die met een soort subsidiebaantje ook 20 uur per week werktquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zolang ik zie inzoomen blijf ik geloven in sprookjes.
Je kent met toch![]()
glad redt je het niet allen meequote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:42 schreef PC eend het volgende:
Ik breek ook altijd lichamelijk en psychisch na een CD van madonna![]()
quote:
Dat hij het slim speelt is duidelijk. Intelligent? Neen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
glad redt je het niet allen mee
van de dodenlijst naar deze positie...glad of niet er is over nagedacht!
Tis maar waar je gevoelig voor bent, er zijn ook mensen die alles (Bianca:BB1) een *plaatsje moeten geven*quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:42 schreef PC eend het volgende:
Ik breek ook altijd lichamelijk en psychisch na een CD van madonna![]()
Waar zijn de handjes van 'Tienne?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
oh Marcia zit er ook nog
Helaas wel ja. Ik hoop morgen rond dit tijdstip niet meer. Dat accentquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
oh Marcia zit er ook nog
Sem heeft al een tijdje ter steun dat hand van Mo op zijn hand.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:45 schreef latevogel het volgende:
En sem en mies zitten zich te ergeren geloof ik
ik ben tog bang dat Semih zn koffers moet gaan pakkenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:46 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Ik hoop morgen rond dit tijdstip niet meer. Dat accent![]()
![]()
![]()
![]()
Hij neemt de hele zooi in de zeik, en komt ermee weg. Ik zie dat de doorsnee jostie of de egocentrische bewoners daar niet mee wegkomen. Je hoeft het niet leuk te vinden zijn gedrag maar op deze manier spelen is ook een vorm van intelligentie. Intelligentie staat niet voor nastenliefde. Djengis khan heeft ook een record aan lijken op zijn naam, maar hij was wel 1 van de meest intelligentste veldmeesters ooit!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat hij het slim speelt is duidelijk. Intelligent? Neen.
Dat moet wel, met zo'n Turkse avond. Maar wellicht te obvious.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik ben tog bang dat Semih zn koffers moet gaan pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |