Omdat dit geweldige tv is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:30 schreef Loedertje het volgende:
Die jongen zit er echt helemaal doorheen.
Wat ik al eens eerder vroeg, ooit had je in BB een wekelijks spreekuurtje van die BB psycholoog , waar is die gast eigenlijk? Waarom hebben ze dat niet meer?
Mich hoeft hem toch niet persé te troosten? Mo deed dit spontaan, prima tochquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
Huh? Waarom zit Monique bij Semih en niet Michelline.
Marlies sluipt, kruipt en wringt zich overal tussen. Ze is het met alles eens, met alles dus, maakt niet uit met wie. Dat is meewaaien met alle windenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze is altijd maar te druk om naar die ego's te luisteren
laat ze discussie voeren ja. anders is er ook geen reet meer aanquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:32 schreef BB6kijker het volgende:
Jeroen, hou toch je bek.
Misschien wil ze niet te hard op ego's trappen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
na ja het gaat er meer om dat ze naar de mond van het groepje praat en tegen mensen alleen maar zegt wat ze willen horen maar er ondertussen dus blijkbaar niks van meent
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die typt nu de berichten op het scherm
quote:Er komt op het scherm:
BLIJF MET JE POTEN VAN DIE WATERPIJP AF
eerherstel ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef NorthernStar het volgende:
Ze zitten allemaal met een gevoel dat hun onrecht is aangedaan. Dus gaan ze er kennelijk vanuit dat ze ergens recht op hebben. Waar dan op?
Hengelpraatjes.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
Sa hou es op met je minderwaardigheidspraatjes.
Hardste BB ooit! Wat is harder dan psychologie?quote:
Dat wist Semih toen nog nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Egbert lag te mekkeren óm de actie van BB..
de voorkant van een treinquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hardste BB ooit! Wat is harder dan psychologie?
Enlighten me, ik denk het namelijk niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef farceman het volgende:
Lijkt me toch wel duidelijk dat Semih er morgen uitgaat
Dat BB ze gewoon normaal behandeld en niet als een stel marionettepoppen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef NorthernStar het volgende:
Ze zitten allemaal met een gevoel dat hun onrecht is aangedaan. Dus gaan ze er kennelijk vanuit dat ze ergens recht op hebben. Waar dan op?
Ik hoop je geslachtsdeel af en toe.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hardste BB ooit! Wat is harder dan psychologie?
Mss een kleine rechtzetting van BB.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:34 schreef NorthernStar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |