E10 eruit dus, laat BB even laten zien dat dit niet kan ook niet tegenover Sab. Hoezeer ze dan ook zelf op lopen te geilen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
E10 houd uiteraard zijn mond, Marlies knikt naar iedereen ja dus die houdt zich nu oppervlakkig anders komt haar geheim naar buiten, Mich jankt alleen en Marcia durft niet. En ach weerwoord tegen E10 van de heren zou dan alleen van Rik moeten komen maar dat komt niet na die zoenpartij. Kortom E10 moet weer door BB op zijn nummer gezet gaan worden maar dat zal dus ook niet gebeuren. Gevolg: Marcia zit dus dan/blijft dan met een schuldgevoel zitten
En jij bent niet anders, overdag op je werk zitten schrijven hier, en nu heb je herfstvakantie en kun je een keer om deze tijd schrijvenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Semih is gewoon een huilie, tegen bewoners die hij kan intimideren met zijn geschreeuw en zijn "houd je bek" durftie maar tegen BBnee dan gaat die de huilie uithangen in de slaapkamer!
Tijn tegen Marcia "Ik wil dat jij het huis verlaat omdat....ik denk dat je pappie je erg mist. En omdat je vriendje ook zin heeft in een kloppende klit"quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:02 schreef avonne het volgende:
okeejjj... Tijn. Niet zo charmant, maar to the point
Misschien moet je mijn postinghistorie eens bekijken, nitwit!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jij bent niet anders, overdag op je werk zitten schrijven hier, en nu heb je herfstvakantie en kun je een keer om deze tijd schrijven![]()
het zijn minderhedenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:06 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zijn Sem en Rik eigenlijk nog niet in de DBK geroepen?
Dan zijn de 2 met de grootste bek.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:06 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zijn Sem en Rik eigenlijk nog niet in de DBK geroepen?
op het schoolplein tijdens speelkwartierquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:05 schreef Loedertje het volgende:
Tijn is er eentje die over 20 jaar de hele dag tegen zijn vrouw loopt te zeiken over de buitenspelende buurkinderen..
Rik is degene die rechtdoorzee is met grote bek. semih is een schijnheil!quote:
En dat kan BB niet aan?quote:
Ik heb het net nog voorspeld dat ze BB totaal zou begrijpen.quote:
gemist. Wat zei hij?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ontopic weer, die Etienne die net zegt dat Sem helemaal teleurgesteld in bed lag (terwijl hij in de HK tegen Jeroen en Rik iets heel anders zei betreffende zijn gevoel over Semih's actie ...
Om op dat niveau van voorspellen te blijven, ik voorspel dat morgen de zon opkomt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het net nog voorspeld dat ze BB totaal zou begrijpen.
Het wordt bijna eng![]()
Marlies is gewoon Hummiequote:Op maandag 16 oktober 2006 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het net nog voorspeld dat ze BB totaal zou begrijpen.
Het wordt bijna eng![]()
Wat MOET je in vredesnaam zeggen als je het script niet mocht inkijken in de DBKquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
semih heeft niets te zeggen,
Jij hebt echt geen idee waarover praat.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
semih heeft niets te zeggen, het gaat allemaal niet zoals meneer wil
okeeej, je post graag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
semih heeft niets te zeggen, het gaat allemaal niet zoals meneer wil
Tijn, E10 en Rik hadden daarnet alle 3 commentaar op het feit dat Semih naar bed ging.quote:
die ligt al op de grond die hoeven ze cht niet na te schoppenquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Tijn, E10 en Rik hadden daarnet alle 3 commentaar op het feit dat Semih naar bed ging.
Nu hebben ze ineens begrip.
Het kwam erop neer dat Sem de boel express liep te verstieren door in bed te gaan liggen terwijl Etienne/Tijn en Jeroen net hadden uitgelegd dat ze nu saampjes iets moesten gaan doen omdat er anders geen leuk beeldmateriaal was voor de uitzending morgen.quote:
je blaat zelf net zo hard meequote:Op maandag 16 oktober 2006 01:11 schreef avonne het volgende:
[..]
okeeej, je post graag.
Maar mag het ook een beetje realistisch?
Blatende schapen zoek ik wel in de wei
Je wilt toch niet serieus beweren dat Bommie gelijk heeft?quote:
En logisch dat Sem dan geen enkele reactie heeft omdat hij dondersgoed weet dat die drie dat soort uitspraken doen als hij er niet bij isquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Tijn, E10 en Rik hadden daarnet alle 3 commentaar op het feit dat Semih naar bed ging.
Nu hebben ze ineens begrip.
thanx.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat Sem de boel express liep te verstieren door in bed te gaan liggen terwijl Etienne/Tijn en Jeroen net hadden uitgelegd dat ze nu saampjes iets moesten gaan doen omdat er anders geen leuk beeldmateriaal was voor de uitzending morgen.
Ik luister al niet eens meer.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
wie heeft de uit knop van Monique?
laat ik het er op houden dat iedereen zijn eigen versie heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je wilt toch niet serieus beweren dat Bommie gelijk heeft?
Je doet je sig eer aan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:15 schreef natronic het volgende:
[..]
laat ik het er op houden dat iedereen zijn eigen versie heeft.
Ze zijn nog aan t dansen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoihoi, heb ik veel gemist vanavond?
Nu even normaal avonne. Ik geef mijn mening op dit gebeuren en ik vind dat hij zich uitermate irritant en kinderachtig opstelt. Hij mag wel roepen houd je bek en weet ik veel, hij mag wel andere bewoners tot op het bot fileren maar ohwee als er 1 opmerking van bb komt dan is mijnheer gepikeerd en zit te miepen ind e slaapkamer. Net zoals jij nu op mijn oprechte mening reageerd. Schijnbaar begrijp je niets van het medium forum!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:11 schreef avonne het volgende:
[..]
okeeej, je post graag.
Maar mag het ook een beetje realistisch?
Blatende schapen zoek ik wel in de wei
de regie is aan het spelen. Mo verveeld ook daarquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:17 schreef Loedertje het volgende:
Is de tuincam zo belangrijk?
Dus jullie heiligverklaring aan de grote Semih daar mag niet aan getoornd worden?quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je wilt toch niet serieus beweren dat Bommie gelijk heeft?
Misschien zou je je wat genuanceerder uit moeten drukken, dan krijg je waarschijnlijk wel een fatsoenlijk antwoord.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus jullie heiligverklaring aan de grote Semih daar mag niet aan getoornd worden?![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel te laat zijn ofzo, want ik zit hier met tranen in m'n ogen van de toespraak van Monique.
Hele emotionele toespraak. Mooi gedaan Monique
Dat mag hoor. Geen probleem. Soms raken bepaalde dingen je wel en soms helemaal niet. Dit keer dus wel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:19 schreef arneaux het volgende:
[..]. Soms moet ik toch een beetje om je lachen Scan.
.
Ik was redelijk genuanceerd voordat avonne de aanval weer inzette.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien zou je je wat genuanceerder uit moeten drukken, dan krijg je waarschijnlijk wel een fatsoenlijk antwoord.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:21 schreef n1ek het volgende:
Marlies vindt Marcia zo Heeeeeerlijk
ik dacht dat je expres allerlei botte dingen er tussen door gooide om te rellen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu even normaal avonne. Ik geef mijn mening op dit gebeuren en ik vind dat hij zich uitermate irritant en kinderachtig opstelt. Hij mag wel roepen houd je bek en weet ik veel, hij mag wel andere bewoners tot op het bot fileren maar ohwee als er 1 opmerking van bb komt dan is mijnheer gepikeerd en zit te miepen ind e slaapkamer. Net zoals jij nu op mijn oprechte mening reageerd. Schijnbaar begrijp je niets van het medium forum!
Als je mijn mening over semih niet op prijs steld dan klik je op de nsb knop of je negeert me!
ik hou gewoon niet van die eenzijdige reacties van semih...hij is toch verdomme niet de eigenaar van dat bb huis?
Gelukkig, humor is ook dé manier om dingen te relativeren.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Geen probleem. Soms raken bepaalde dingen je wel en soms helemaal niet. Dit keer dus wel.
Zal wel herkenning zijn ofzo. Weet het eigenlijk wel zeker.
Waarom? wat heeft ze misgedaan? Vandeweek was heel treffens...men loopt hier te zeiken dat Marlies nooit wat over zichzelf verteld..Marlies deed haarfijn uit de doeken vandeweek dat iedereen in het huis zo egocentrisch over zichzelf loopt te blaten en dat is marlies niet marlies vraagt mensen naar hun leven. En wat zei marlies vandeweek: niemand vraagt me wat...quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
Marlies. Echt. Wat heb ik een enorme teringhekel aan dat mens. Als ze zich nou eens 1 keer negatief uitsprak over iets, maarja.
En we gaan weer verder.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:18 schreef Suikeroom het volgende:
monoloog van 12 minuut 30
Top! No hard feelings!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ik dacht dat je expres allerlei botte dingen er tussen door gooide om te rellen.
Ik begrijp je opmerkingen nu beter.
Dus excuses voor mijn opmerking
Ze kan natuurlijk ook iets uit haar zelf vertellen, ze is het met iedereen eens, dat kan onmogelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom? wat heeft ze misgedaan? Vandeweek was heel treffens...men loopt hier te zeiken dat Marlies nooit wat over zichzelf verteld..Marlies deed haarfijn uit de doeken vandeweek dat iedereen in het huis zo egocentrisch over zichzelf loopt te blaten en dat is marlies niet marlies vraagt mensen naar hun leven. En wat zei marlies vandeweek: niemand vraagt me wat...
Egoisten in het huis volop. Maar marlies toont belangstelling en dat wor hier op het forum totaal ingeschat als schijnheiligheid...zo vreemd!
Maargoed ...ook ongenuanceerd denk ik he?
Wat vind je er van dat Marlies tegen Mo zegt: "Ik vind jou zo'n mooi mens" en 10 minuten later zegt tegen Marcia: "Ik heb het zo gehad met die Monique" ???quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom? wat heeft ze misgedaan? Vandeweek was heel treffens...men loopt hier te zeiken dat Marlies nooit wat over zichzelf verteld..Marlies deed haarfijn uit de doeken vandeweek dat iedereen in het huis zo egocentrisch over zichzelf loopt te blaten en dat is marlies niet marlies vraagt mensen naar hun leven. En wat zei marlies vandeweek: niemand vraagt me wat...
Egoisten in het huis volop. Maar marlies toont belangstelling en dat wor hier op het forum totaal ingeschat als schijnheiligheid...zo vreemd!
Altijd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Helemaal goed Semquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:27 schreef arneaux het volgende:
Semih zegt wat wij denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |