GMTA!quote:
idd, ONZ is verdomme geen opvanghuis voor kanslozenquote:
is het niet maikuuulistisch?quote:
Awards klinkt beter hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:01 schreef TwyLight het volgende:
Verkiezingen 2006 staat zo POL achtig
Bagger Awards 2006quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:01 schreef TwyLight het volgende:
Verkiezingen 2006 staat zo POL achtig
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
Bagger Awards 2006
Onz Oscars
etc etc
alles beter dan loller![]()
Maar je kan wel stemmenquote:
Veulst te veul werkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stemmen mensen even het lijstje kopieren en invullen![]()
![]()
Helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Is allang verwerktquote:
1 per categorie jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:14 schreef opgebaarde het volgende:
je mag zeker maar 1 user per categorie nomineren hè![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:24 schreef PsyCha het volgende:
ik dacht effe dat het over politiek ging. my bad.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
TVP
Die avatar gaat naar mij hè?!
Te moeilijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
weet niet alles :quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:53 schreef PeZu het volgende:
is het teveel moeite om de lijstjes compleet in te vullen?
![]()
dat én nog meerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:44 schreef HeatWave het volgende:
Met zo'n totaal zwakzinnige titel vertik ik het ook om te stemmen ook..
jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:53 schreef PeZu het volgende:
![]()
Ik up-date straks wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:53 schreef PeZu het volgende:
![]()
Ik had je bijna in elke categorie genomineerd na je spam berichtje, PDL.quote:
Eindelijk iets positiefsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef moemoe het volgende:
Nice Twy!
Ik heb alle stemmen tot nu toe toch al verwerktquote:
Verdomme, sta ik er al in?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb alle stemmen tot nu toe toch al verwerkt
![]()
Zeg ik lekker nietquote:
En daarna weer verder aan het bierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:15 schreef TwyLight het volgende:
En nu even dat bier aan de kant zetten en die namen intypen
Sjonge, *banaan vraag*quote:
Dat werkt niet echt mee een banaan vraagquote:
Niet? Dat dacht ik altijd. Maar eens wat anders proberenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat werkt niet echt mee een banaan vraag![]()
Wel want ik sta er nog niet in.quote:
Waar haal je dat nou weer vandaanquote:
Photoshop 10pt Arialquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan
Je kan proberen om je eigen users ( die natuurlijk ook in ONZ komen ) subtiel aan te sporen om te gaan stemmenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet? Dat dacht ik altijd. Maar eens wat anders proberen
Ah ik zal pjotosjop eens installeren hier op dit peeceetje.quote:
Een mod heeft geen vriendenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan proberen om je eigen users ( die natuurlijk ook in ONZ komen ) subtiel aan te sporen om te gaan stemmen![]()
Een user wel dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah ik zal pjotosjop eens installeren hier op dit peeceetje.
[..]
Een mod heeft geen vrienden![]()
Mwah ik ben er toch vrij veelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:27 schreef TwyLight het volgende:
Maareh, Dark_Angelus.
volgensmij gaat het hier om ONZ verkiezingen. dus mensen die vaak posten in ONZen ik zie jou niet zo vaak.....
Lurken zekerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah ik ben er toch vrij veel
Een mod is een user, dus nee users ook niet denkquote:
Je hebt geen eens PS geinstalledquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah ik zal pjotosjop eens installeren hier op dit peeceetje.
Ik dacht dat wij vriendjus warenquote:[..]
Een mod heeft geen vrienden![]()
K mag niet alles onder D_A posten hèquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik dacht dat wij vriendjus waren
Een mod een userquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een mod is een user, dus nee users ook niet denk
Dankuquote:
Behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:35 schreef TwyLight het volgende:
Omdat ik die hele OP heb getypt heb ik nu recht op 30 ONZ topics met een OP van minder dan 3 tekens zonder een ban of note te ontvangen.
Mja een note meer of minder kan trouwens ook geen kwaad i.m.o.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ja net op tijd gequotequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
http://www.explicit.org/pictures/tubgirl.gif
Alleen stemmen kunnen je nu nog redden!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n kaart: "verlaat de gevangenis zonder te betalen"..
Die zijn van 1999. Tegenwoordig moet er betaald worden in naturaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n kaart: "verlaat de gevangenis zonder te betalen"..
Ik weet hoe het is om een ban te hebbenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die zijn van 1999. Tegenwoordig moet er betaald worden in natura
Geloof me, je wil geen ban
Ook hoe je er vanaf komt dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om een ban te hebben.
Foto's staan deze week, willekeurig welke, in mijn fotoboek.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:03 schreef TwyLight het volgende:
En dan zeggen dat ze de pics niet versprijden maar ondertussen in [CREW]!! ik weet het wel
Niet zo snel als ik jouw zusje!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik nou dronken of likken die katjes van je sneller, PDL?
Hup naar het andere topic en even het lijstje kopieren + invullenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zo snel als ik jouw zusje!
Verkapte ben ik ook genomineerd?![]()
Maar hij batst wel je moeder.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mijn zusje is laatst overreden door de tractor van Boer Harmsen, lul!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef moemoe het volgende:
* moemoe fietst weg op Surveillance-Fiets
Belediging van een ambtenaar in functiequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef moemoe het volgende:
* moemoe fietst weg op Surveillance-Fiets
Dat spreekt voor zich.quote:
He, jakkie bah, nou krijg ik een mentaal beeld.quote:
Je bent van iedereen, je bent een Surveillance-Fiets, je hebt niks te willen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk uit hoor straks krijg je ruzie met SOL
Ik ben haar fiets
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent van iedereen, je bent een Surveillance-Fiets, je hebt niks te willen.
Beter dan een pik in je kont.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
He, jakkie bah, nou krijg ik een mentaal beeld.![]()
Edit die post eens en zet je lijstje er even neer wil jequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:19 schreef Sebasser het volgende:
kick tvp fipo.
De reverse grap "of een kont in je pik" is nu niet helemaal van toepassing, hè?quote:
Ik dacht dat een voorkeur van jou was.quote:
Goed topicquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB#169] The return of the F5 strikers
Neuh. Die van mij was: "In het donker is het toch hetzelfde".quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht dat een voorkeur van jou was.
Niks beter dan bier, behalve een pik in je kont.
Of was jij dat niet?
Oh.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh. Die van mij was: "In het donker is het toch hetzelfde".
En nu je lijst aanpassen, deugniet.quote:
Lijst?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En nu je lijst aanpassen, deugniet.
Opschieten, kontklodderquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijst?
Ik heb helemaal geen lijst, hoe moet ik hem aapassen dan?
Je moet even het lijstje kopieren en dan wat usernames er bij zetten die je wilt nominerenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijst?
Ik heb helemaal geen lijst, hoe moet ik hem aapassen dan?
Het is dat je avatar en ondertitel leuk zijn, anders...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Oh zo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet even het lijstje kopieren en dan wat usernames er bij zetten die je wilt nomineren![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is dat je avatar en ondertitel leuk zijn, anders...
Wel 2 ingevuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens beter je best
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Hij mag hem nog verbeteren maar wel voor 01:00quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef TwyLight het volgende:
SuperHarregarre. edits doen we niet aan als je de OP leestje hebt nu 2 genomineerde dus
een dag met datum er volgende keer bij vermelden wil helpenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij mag hem nog verbeteren maar wel voor 01:00![]()
Tis al middag zie ik netquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
Yes ik ga wat winnen
[afbeelding]
Vette stylo haren he ?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:58 schreef KaMo het volgende:
* KaMo start Photoshop voor header en footer van topic
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:58 schreef KaMo het volgende:
* KaMo start Photoshop voor header en footer van topic
Kom je weleens in ONZ?quote:
Mwah, vrij geregeldquote:
Doe ik dat maar gewoonquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat kan je ook positief opvatten natuurlijk!
foto's duh!quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn borsten gaan verliezen van die van Biogarde.
Een charme offensief zou kunnen helpenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn borsten gaan verliezen van die van Biogarde.
Jij hebt tenminste een nominatiequote:
Voor een kleine vergoeding kan ik wel even de klonentrommel openen en op je stemmen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een nominatie
Heey Sebasser, het zit je echt dwars of niet?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:50 schreef Sebasser het volgende:
- De zich meest inlikkende user
- Guitarist.nl De gitaarslet
quote:
hehehe, sloerie.quote:
Anders ik wel!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Nadat ik gewonnen heb, zal ik tieten laten zien.
*stem aanpast!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Je kan een plaatsje in m'n sig of fobo krijgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Voor een kleine vergoeding kan ik wel even de klonentrommel openen en op je stemmen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:35 schreef KaMo het volgende:
header:
[afbeelding]
inhoud blaaat
footer:
[afbeelding]
Oh, die catogorie doet niet meequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:07 schreef TwyLight het volgende:
Kankeruser van de maand:
KaMo
is ook al bekend.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Man er kan nog 6 dagen gestemd worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben nog nergens genoemd! ik eis een hertelling!!!
Dat topic is niet bedoeld voor tvp's en andere postsquote:
okquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat topic is niet bedoeld voor tvp's en andere postsDaar is dit topic voor
Stond ook vermeld daar
![]()
Heb jij al gestemd?quote:
Je post ook als een malle gieter op zondagquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef murp het volgende:
probeer ik me een beetje op de achtergrond te houden, beginnen mensen me te kennen![]()
Nu ga je naar Hel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef murp het volgende:
probeer ik me een beetje op de achtergrond te houden, beginnen mensen me te kennen![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je post ook als een malle gieter op zondag![]()
![]()
De enige manier om nu nog naar de hemel te gaan is je polsen door te sinijden en wat bloed te offeren in TRUquote:
oke, ik ga straks mijn polsen door sinijdenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De enige manier om nu nog naar de hemel te gaan is je polsen door te sinijden en wat bloed te offeren in TRU
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:11 schreef murp het volgende:
[..]
oke, ik ga straks mijn polsen door sinijden![]()
Net als 12 anderenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:10 schreef Intxaurraga het volgende:
Tof he, ik ben in de race voor de Mr. Onzin award.
Ik wilde je eerst op Biogarde zn plek doen, maar Biogarde verdiende hem toch meer, sorryquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben nog nergens genoemd! ik eis een hertelling!!!
Het vergt het IQ van een badslipper om daar trots op te zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, dat betekend dat ik dan nieuwe prijzers in mijn avater krijg
YES
Helaas voor die persoon ben jij niet de gene die stemmen teltquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Ik weet nu al wie er wint. net ¤100 ontvangen.
leldquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Helaas voor die persoon ben jij niet de gene die stemmen teld![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het vergt het IQ van een badslipper om daar trots op te zijn
Kut net te laat met editenquote:
hee sf je meot even mijn stem voor leukste vrouw veranderen van domo naar solquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kut net te laat met editen![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee sf je meot even mijn stem voor leukste vrouw veranderen van domo naar sol![]()
quote:Eenmaal genomineerd, altijd genomineerd. je kan dus niet je stem editten. (ja dat kan wel maar dat werkt niet als wij de stemmen al hebben verzameld want we gaan niet nog eens edits terug kijken)
moet je opvouwen ofzo?quote:
* Surveillance-Fiets is stadswacht geweest en dus niet gevoelig voor dreigementenquote:
dan hoop ik ook dat je niet gevoelig bent voor kneuzingenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets is stadswacht geweest en dus niet gevoelig voor dreigementen![]()
Neuj een paar kneuzen kan ik wel aanquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan hoop ik ook dat je niet gevoelig bent voor kneuzingen![]()
verander het nou maar gewoon anders stuur ik domo-kun op je afquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj een paar kneuzen kan ik wel aan![]()
Tja, je moet ervoor oefenen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja 1 award lijkt me al bekend:
User die het meest pimpt met zijn of haar biergebruik
Cerror
Gefeliciteerd![]()
Dat engste liefste monster ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
verander het nou maar gewoon anders stuur ik domo-kun op je af
Je kent hem!quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat engste liefste monster ?![]()
Tuurlijk ken ik hemquote:
ok de boel al aangepast?quote:
No can doquote:
ok bij deze ben je flink in achting gedaaldquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok bij deze ben je flink in achting gedaald![]()
je staat op ignore![]()
Je kan heel stiekem ook wel anoniem stemmen door het lijstje te PM-en als je denkt dat er wraak acties kunnen komenquote:
quote:
Puur uit nijd omdat ik e stem niet wil veranderen...quote:
niet doenquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan heel stiekem ook wel anoniem stemmen door het lijstje te PM-en als je denkt dat er wraak acties kunnen komen![]()
Helemaal nietquote:
hij liegtquote:
hij verkoopt het gewoon door, om zo een wit achterekje te halenquote:
Ik lieg nietquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij verkoopt het gewoon door, om zo een wit achterekje te halen
fietsen![]()
loller![]()
geef m een note!quote:Op maandag 16 oktober 2006 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer mee
![]()
ik probeer je te behoeden voor de hel der lollerquote:
quote:
whoops, ik ik ik ik ik had het niet overrr jouquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik probeer je te behoeden voor de hel der loller
en dit is hoe je me bedankt![]()
je kan beter pas aan het eind gaan tellen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[offtopic]
Kerel ik wil niet vervelend doen maar ik zie mensen nog regelmatig hun posts aanpassen!
[/offtopic]
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:19 schreef remlof het volgende:
Ja S-F, wat iwowz zei in het nominatie topic:
[..]
je kan beter pas aan het eind gaan tellen!
Ja opzich zou dat kunnenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:19 schreef remlof het volgende:
Ja S-F, wat iwowz zei in het nominatie topic:
[..]
je kan beter pas aan het eind gaan tellen!
ja baas....sorryquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:20 schreef remlof het volgende:
Reminder: hier alleen nominaties, de rest kan in Die Lollerverkiezingen hè?
Ik deed het zelf net ookquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
foks noobprijzen
Die tellen we niet mee.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef SiemeN het volgende:
Die mensen die trouwens toch op zichzelf stemmen.. wat doen we daar mee?
Dat zijn ongeldige stemmen en die tel ik niet meequote:Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef SiemeN het volgende:
Die mensen die trouwens toch op zichzelf stemmen.. wat doen we daar mee?
Die komen heulemaal niet door de IP-checkquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:17 schreef SiemeN het volgende:
Binnenkort zal ik even een emmertje klonen openen om op mezelf te stemmen!
Welke categorie denk jij te gaan winnen ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:24 schreef mcDavid het volgende:
Ik win toch wel.
Die van "tofste-gesloopte-stuiterbal-waar-een-gezichtje-van-gemaakt-is-in-je-avatar".quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Welke categorie denk jij te gaan winnen ?![]()
Okequote:Op maandag 16 oktober 2006 13:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die van "tofste-gesloopte-stuiterbal-waar-een-gezichtje-van-gemaakt-is-in-je-avatar".
Er staan wel meer merkwaardige stemmen bijquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:26 schreef TwyLight het volgende:
Waarom word er op mij gestemd als Meest inlikkende userik haat mods [afbeelding]
Pas 100 keerquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Had ik hier al een TVP geplaatst?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:11 schreef SeaOfLove het volgende:
- User met meest voorspelbare gewoontes
- SuperWormJim
quote:
puur opvulling van die leegte onder de nominatiesquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom stemmen mensen nou nog steeds op zichzelf![]()
Die zit je toch niet mee te tellen Surveilance fiest?
Dank je voor het nominerenquote:
welke dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dank je voor het nomineren!
Ik heb wel plekjes over, maar daar wil ik je niet voor nomineren.
Nou zo kan ie wel weer hè!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:58 schreef welkominspace het volgende:
die meest gehate user had ik eigenlijk verwacht dat ik daar heel veel nominaties voor had![]()
-O_
quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:14 schreef TwyLight het volgende:
Wie haalde ne mijn reactie weg? als ik er niet neerzet dat het tot daar is bijgewerkt tel ik strx de stemmen dubbel dus
Ik heb je anders wel voorbij zien komenquote:
ik, waarschijnlijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:14 schreef TwyLight het volgende:
Wie haalde ne mijn reactie weg? als ik er niet neerzet dat het tot daar is bijgewerkt tel ik strx de stemmen dubbel dus
ja als grootste kutuser denk ikquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb je anders wel voorbij zien komen![]()
Denk je dat je het vandaag durft?quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog even over die meest inlikkende user hè.....
Wat zeg je ik versta je niet... Je moet even die poep uit je mond halenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog even over die meest inlikkende user hè.....
*spuugquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat zeg je ik versta je niet... Je moet even die poep uit je mond halen![]()
that amount of shit you can't spitquote:
Er kan nog tot en met zaterdag gestemd worden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Yes ik word de meest gehate.
Wie wilt mijn fallus oraal bevredigen umtot ik dat word ?
jup, er is wel af te leiden aan het feit dat jij die prijs wint dat ONZ verloedertquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Yes ik word de meest gehate.
Wie wilt mijn fallus oraal bevredigen umtot ik dat word ?
Als maikuuul categorie nummer 5 zou winnen dan zou ONZ verloedert zijnquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
jup, er is wel af te leiden aan het feit dat jij die prijs wint dat ONZ verloedert![]()
Zoeenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:39 schreef Maikuuul het volgende:
- Mr. ONZ (Allround leukste mannelijke user)
- Maikuuul
Aldus EL_REY
En nog iemand die daaronder post
Maar wtf gek, wat is een inlikkende user ?
Ik dacht al wiezoe kwam ze niet meer op msnquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zoeen [afbeelding].
Oh, ik was slapen![]()
Zoeen user die slijmt bij users en vooral bij crewquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik dacht al wiezoe kwam ze niet meer op msn
Maarja wtf houd die smilie in dan ? slijmer ofzo ?
"Creativiteit" ofzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:42 schreef remlof het volgende:
Hey TwyLight, waarom sluiten de verkiezingen trouwens om 21:13 op zaterdag?
Lag 21:00 te veel voor de hand?
Aantal posts: 737 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:23 schreef Onno_Quist het volgende:
Ik ben geeneens door iemand genomineerd
nee, 21:13 it is!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
"Creativiteit" ofzoJe mag het van mij aanpassen en veranderen in 21:00 uur.
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
9. Allround meest gehate ONZ user hermandeperman ()
misschien vandaagquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk je dat je het vandaag durft?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Potverdimme!
Nog maar één nominatie. Ik denk dat ik campagne moet gaan voeren!
ik weet het nog niet zeker, ik ben het nog aan het bekijken wie op mij stemt krijgt in ieder geval een negatieve nominatie.... zoals maikuuul...quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:04 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet het nog niet zeker, ik ben het nog aan het bekijken wie op mij stemt krijgt in ieder geval een negatieve nominatie.... zoals maikuuul...![]()
![]()
ik heb toch nog vier dagen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De persoonlijke vetes worden nu uitgespeeld
![]()
Tot zaterdag avond 21:13 uur (quote:
Post je tieten!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Potverdimme!
Nog maar één nominatie. Ik denk dat ik campagne moet gaan voeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |