Niet? Dat dacht ik altijd. Maar eens wat anders proberenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat werkt niet echt mee een banaan vraag![]()
Wel want ik sta er nog niet in.quote:
Waar haal je dat nou weer vandaanquote:
Photoshop 10pt Arialquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan
Je kan proberen om je eigen users ( die natuurlijk ook in ONZ komen ) subtiel aan te sporen om te gaan stemmenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Niet? Dat dacht ik altijd. Maar eens wat anders proberen
Ah ik zal pjotosjop eens installeren hier op dit peeceetje.quote:
Een mod heeft geen vriendenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan proberen om je eigen users ( die natuurlijk ook in ONZ komen ) subtiel aan te sporen om te gaan stemmen![]()
Een user wel dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah ik zal pjotosjop eens installeren hier op dit peeceetje.
[..]
Een mod heeft geen vrienden![]()
Mwah ik ben er toch vrij veelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:27 schreef TwyLight het volgende:
Maareh, Dark_Angelus.
volgensmij gaat het hier om ONZ verkiezingen. dus mensen die vaak posten in ONZen ik zie jou niet zo vaak.....
Lurken zekerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah ik ben er toch vrij veel
Een mod is een user, dus nee users ook niet denkquote:
Je hebt geen eens PS geinstalledquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah ik zal pjotosjop eens installeren hier op dit peeceetje.
Ik dacht dat wij vriendjus warenquote:[..]
Een mod heeft geen vrienden![]()
K mag niet alles onder D_A posten hèquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik dacht dat wij vriendjus waren
Een mod een userquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een mod is een user, dus nee users ook niet denk
Dankuquote:
Behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:35 schreef TwyLight het volgende:
Omdat ik die hele OP heb getypt heb ik nu recht op 30 ONZ topics met een OP van minder dan 3 tekens zonder een ban of note te ontvangen.
Mja een note meer of minder kan trouwens ook geen kwaad i.m.o.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ja net op tijd gequotequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:45 schreef pussydeluxe het volgende:
http://www.explicit.org/pictures/tubgirl.gif
Alleen stemmen kunnen je nu nog redden!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n kaart: "verlaat de gevangenis zonder te betalen"..
Die zijn van 1999. Tegenwoordig moet er betaald worden in naturaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n kaart: "verlaat de gevangenis zonder te betalen"..
Ik weet hoe het is om een ban te hebbenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die zijn van 1999. Tegenwoordig moet er betaald worden in natura
Geloof me, je wil geen ban
Ook hoe je er vanaf komt dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om een ban te hebben.
Foto's staan deze week, willekeurig welke, in mijn fotoboek.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:03 schreef TwyLight het volgende:
En dan zeggen dat ze de pics niet versprijden maar ondertussen in [CREW]!! ik weet het wel
Niet zo snel als ik jouw zusje!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik nou dronken of likken die katjes van je sneller, PDL?
Hup naar het andere topic en even het lijstje kopieren + invullenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zo snel als ik jouw zusje!
Verkapte ben ik ook genomineerd?![]()
Maar hij batst wel je moeder.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mijn zusje is laatst overreden door de tractor van Boer Harmsen, lul!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef moemoe het volgende:
* moemoe fietst weg op Surveillance-Fiets
Belediging van een ambtenaar in functiequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef moemoe het volgende:
* moemoe fietst weg op Surveillance-Fiets
Dat spreekt voor zich.quote:
He, jakkie bah, nou krijg ik een mentaal beeld.quote:
Je bent van iedereen, je bent een Surveillance-Fiets, je hebt niks te willen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk uit hoor straks krijg je ruzie met SOL
Ik ben haar fiets
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent van iedereen, je bent een Surveillance-Fiets, je hebt niks te willen.
Beter dan een pik in je kont.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
He, jakkie bah, nou krijg ik een mentaal beeld.![]()
Edit die post eens en zet je lijstje er even neer wil jequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:19 schreef Sebasser het volgende:
kick tvp fipo.
De reverse grap "of een kont in je pik" is nu niet helemaal van toepassing, hè?quote:
Ik dacht dat een voorkeur van jou was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |