Goed topicquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[NB#169] The return of the F5 strikers
Neuh. Die van mij was: "In het donker is het toch hetzelfde".quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht dat een voorkeur van jou was.
Niks beter dan bier, behalve een pik in je kont.
Of was jij dat niet?
Oh.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh. Die van mij was: "In het donker is het toch hetzelfde".
En nu je lijst aanpassen, deugniet.quote:
Lijst?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En nu je lijst aanpassen, deugniet.
Opschieten, kontklodderquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijst?
Ik heb helemaal geen lijst, hoe moet ik hem aapassen dan?
Je moet even het lijstje kopieren en dan wat usernames er bij zetten die je wilt nominerenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijst?
Ik heb helemaal geen lijst, hoe moet ik hem aapassen dan?
Het is dat je avatar en ondertitel leuk zijn, anders...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Oh zo.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet even het lijstje kopieren en dan wat usernames er bij zetten die je wilt nomineren![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is dat je avatar en ondertitel leuk zijn, anders...
Wel 2 ingevuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens beter je best
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Hij mag hem nog verbeteren maar wel voor 01:00quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:27 schreef TwyLight het volgende:
SuperHarregarre. edits doen we niet aan als je de OP leestje hebt nu 2 genomineerde dus
een dag met datum er volgende keer bij vermelden wil helpenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij mag hem nog verbeteren maar wel voor 01:00![]()
Tis al middag zie ik netquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
Yes ik ga wat winnen
[afbeelding]
Vette stylo haren he ?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:58 schreef KaMo het volgende:
* KaMo start Photoshop voor header en footer van topic
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:58 schreef KaMo het volgende:
* KaMo start Photoshop voor header en footer van topic
Kom je weleens in ONZ?quote:
Mwah, vrij geregeldquote:
Doe ik dat maar gewoonquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat kan je ook positief opvatten natuurlijk!
foto's duh!quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn borsten gaan verliezen van die van Biogarde.
Een charme offensief zou kunnen helpenquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn borsten gaan verliezen van die van Biogarde.
Jij hebt tenminste een nominatiequote:
Voor een kleine vergoeding kan ik wel even de klonentrommel openen en op je stemmen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een nominatie
Heey Sebasser, het zit je echt dwars of niet?quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:50 schreef Sebasser het volgende:
- De zich meest inlikkende user
- Guitarist.nl De gitaarslet
quote:
hehehe, sloerie.quote:
Anders ik wel!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Nadat ik gewonnen heb, zal ik tieten laten zien.
*stem aanpast!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Je kan een plaatsje in m'n sig of fobo krijgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Voor een kleine vergoeding kan ik wel even de klonentrommel openen en op je stemmen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:35 schreef KaMo het volgende:
header:
[afbeelding]
inhoud blaaat
footer:
[afbeelding]
Oh, die catogorie doet niet meequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:07 schreef TwyLight het volgende:
Kankeruser van de maand:
KaMo
is ook al bekend.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Man er kan nog 6 dagen gestemd worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben nog nergens genoemd! ik eis een hertelling!!!
Dat topic is niet bedoeld voor tvp's en andere postsquote:
okquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat topic is niet bedoeld voor tvp's en andere postsDaar is dit topic voor
Stond ook vermeld daar
![]()
Heb jij al gestemd?quote:
Je post ook als een malle gieter op zondagquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef murp het volgende:
probeer ik me een beetje op de achtergrond te houden, beginnen mensen me te kennen![]()
Nu ga je naar Hel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef murp het volgende:
probeer ik me een beetje op de achtergrond te houden, beginnen mensen me te kennen![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je post ook als een malle gieter op zondag![]()
![]()
De enige manier om nu nog naar de hemel te gaan is je polsen door te sinijden en wat bloed te offeren in TRUquote:
oke, ik ga straks mijn polsen door sinijdenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De enige manier om nu nog naar de hemel te gaan is je polsen door te sinijden en wat bloed te offeren in TRU
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:11 schreef murp het volgende:
[..]
oke, ik ga straks mijn polsen door sinijden![]()
Net als 12 anderenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:10 schreef Intxaurraga het volgende:
Tof he, ik ben in de race voor de Mr. Onzin award.
Ik wilde je eerst op Biogarde zn plek doen, maar Biogarde verdiende hem toch meer, sorryquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben nog nergens genoemd! ik eis een hertelling!!!
Het vergt het IQ van een badslipper om daar trots op te zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, dat betekend dat ik dan nieuwe prijzers in mijn avater krijg
YES
Helaas voor die persoon ben jij niet de gene die stemmen teltquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Ik weet nu al wie er wint. net ¤100 ontvangen.
leldquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Helaas voor die persoon ben jij niet de gene die stemmen teld![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het vergt het IQ van een badslipper om daar trots op te zijn
Kut net te laat met editenquote:
hee sf je meot even mijn stem voor leukste vrouw veranderen van domo naar solquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kut net te laat met editen![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee sf je meot even mijn stem voor leukste vrouw veranderen van domo naar sol![]()
quote:Eenmaal genomineerd, altijd genomineerd. je kan dus niet je stem editten. (ja dat kan wel maar dat werkt niet als wij de stemmen al hebben verzameld want we gaan niet nog eens edits terug kijken)
moet je opvouwen ofzo?quote:
* Surveillance-Fiets is stadswacht geweest en dus niet gevoelig voor dreigementenquote:
dan hoop ik ook dat je niet gevoelig bent voor kneuzingenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets is stadswacht geweest en dus niet gevoelig voor dreigementen![]()
Neuj een paar kneuzen kan ik wel aanquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan hoop ik ook dat je niet gevoelig bent voor kneuzingen![]()
verander het nou maar gewoon anders stuur ik domo-kun op je afquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj een paar kneuzen kan ik wel aan![]()
Tja, je moet ervoor oefenen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja 1 award lijkt me al bekend:
User die het meest pimpt met zijn of haar biergebruik
Cerror
Gefeliciteerd![]()
Dat engste liefste monster ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
verander het nou maar gewoon anders stuur ik domo-kun op je af
Je kent hem!quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat engste liefste monster ?![]()
Tuurlijk ken ik hemquote:
ok de boel al aangepast?quote:
No can doquote:
ok bij deze ben je flink in achting gedaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |