Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ik verwachtte een goede TTquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:55 schreef PeZu het volgende:
en het bier is gvd op!!!!!
tevens hoi IWOWZquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
sepo!
pfff mijn bier is op dus tevens mijn inspiratiequote:
tering vuile politie!quote:
ah okquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
pfff mijn bier is op dus tevens mijn inspiratie
mn bankrekening, wat doe jequote:
quote:
ik was aan de jupiler, de hj was opquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
ah ok
ik heb een avond geteerd op HJ, dus als ik de volgende TT mag maken is ie best okay
dat zou niks aan de kwaliteit van je TT's af mogen doenquote:
Geteerd, je doet net alsof het slecht isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
ah ok
ik heb een avond geteerd op HJ, dus als ik de volgende TT mag maken is ie best okay
Laten we het er op houden dat het goed isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:03 schreef Cinch het volgende:
[..]
Geteerd, je doet net alsof het slecht is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zeg ik? Verdomd goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het goed is
Jij vat emquote:
Nee, het is lekkersteterestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het goed is
ik kan het gewoon niet hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:05 schreef oshiro het volgende:
ik wil een kwartet
Tjeh, dan moet je in principe alle 4 de plaatjes lollerzamelen, boh gek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:05 schreef oshiro het volgende:
ik wil een kwartet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |