uiteraard goed!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:02 schreef Sokolsky het volgende:
Frances McDormand?
en met die erbij is 8. Ik doelde eigenlijk op swordfish maar ach.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
manic
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
nope de actie is meer martial arts dan infernal affairs, bittersweet life etc.
De hoofdrolspelers horen ook meer thuis tussen de lijst Jet li, jackie chan etc.
Moet ik anders maar een wat westerse vraag stellen?
Minder dan 1000 votes, geen bekende regisseur, nog nooit genoemd in Laatst Gezien, dan had je kunnen verwachten dat 'ie niet geraden zou worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik doe dus wel een nieuw vraagje, want dit gaat anders te lang duren
was dus: Sammo Hung en Donnie Yen in Sha Po Lang (of Saat Po Long of Killzone kies maar wat je wil)
Eigen site?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:43 schreef Sokolsky het volgende:
Je eigen site?
Sokolsky +1quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:00 schreef Sokolsky het volgende:
Gael Garcia Bernal - Babel - Brad Pitt - Fight Club - Edward Norton - Kingdom of heaven - Jeremy Irons
daarom zei ik op een gegeven moment ook dat het noemen van de 2 hoofdrolspelers ook goed was, en je wil toch niet zeggen dat die niet bekend zijn?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Minder dan 1000 votes, geen bekende regisseur, nog nooit genoemd in Laatst Gezien, dan had je kunnen verwachten dat 'ie niet geraden zou worden.
Lonewolf +1quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is de enige Bergman die ik heb gezien. Dat is Saraband, wat het vervolg is op Scenes from a Marriage.
Hey, je hebt toch een zwakke plekquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:52 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ben niet zo op de hoogte van zijn werk.
Had jij het nou gelijk door, dat van die moeder?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:46 schreef Sokolsky het volgende:
Sorry dat het even duurde, was naar Volver. Een bijzonder aangename tijdsbesteding.
sstttt!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had jij het nou gelijk door, dat van die moeder?
Nee, niet direct.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had jij het nou gelijk door, dat van die moeder?
Je hebt gespoiled dat er een moeder in Volver zit die iets weet!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niks gespoilerd!
Nee, ze heeft gespoiled dat er een moeder in Volver zit. En ik denk dat je dat al wel wist.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef cwk het volgende:
[..]
Je hebt gespoiled dat er een moeder in Volver zit die iets weet!
Door jou loop ik nu mank.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef cwk het volgende:
Just pulling her leg. Vindt wycster niet erg.
Jawel, sinds een maand of zo kan dat. Dat is er samen met de Quick-PI's gekomen, vroeger konden alleen FA's en A's dat zien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel dat hij niet kan zien wat er voor en na de edit stond.
Weet je zeker dat het niet gephotoshopped is?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef cwk het volgende:
Ja dat kan dus wel, als je bij t jubileum topic kijkt naar Mike's Post.
Ik had niet door dat Sole voor Soledad stondquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef Sokolsky het volgende:
We hebben het toch de hele tijd over Volver?
Naïeve cwk weer in t ootje genomen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gephotoshopped is?
[..]
donequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef cwk het volgende:
Oh jij had al geteld, onverwacht. Dat van Fp (+8) klopt, staat hier ook gewoon op mijn lijstje(T was een zware dag). Vic zijn punt stond niet in het word bestand waar ik nu uit werkte (Omdat ik die later erbij had geedit toen ik bedacht dat ie nog bij topic II hoorde, vandaar de fout.) Trouwens heeft Vic geen punt in topic III gehaald. Nog steeds twee punten dus.
Als je dat ff edit in jou lijst haal ik die van mij gewoon weg.
Ik weet niet of je nu liegt of de waarheid spreektquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jawel, sinds een maand of zo kan dat. Dat is er samen met de Quick-PI's gekomen, vroeger konden alleen FA's en A's dat zien.
Edit ergens iets en ik zal je zeggen wat er stondquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu liegt of de waarheid spreekt![]()
Ik ga op zoek naar een andere mod.
Moeder noemt 'r zo, dus dat zal haar echte naam wel zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Ik had niet door dat Sole voor Soledad stond
Helemaal fout.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is dat niet Linklater
Dan zeg ik A Scanner Darkly
Before Sunrise
Before Sunset
opgezocht heeft.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:57 schreef cwk het volgende:
Nee das nie Linklater, die heeft minder haar.
Maar je vond het niet erg toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens was dat nou ook weer niet het type hint dat ik in gedachten had
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef cwk het volgende:
Haha idd. Ik vermoed dat ze wil slapen.
cwk +1quote:
De foutjes zijn je vergeven. Had Perfume al goed gerekend. Perfume: The Story of a Murderer is de volledige titel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef hornage het volgende:
ow, dit is die nieuwe, gisteren trailer van gezien.
Parfume, The History Of A Killer ofzo
en jawel, dit is kitanaquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:13 schreef cwk het volgende:
God ja dit was de dochter van Gorro (:)) geloof ik. Princes Kitana.
Oh ja hij was natuurlijk de ultieme baas. Good times, good times...quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:17 schreef RuneRose het volgende:
Ik dacht dat ze iets met Shoa Kahn te maken had ipv. gorro.
quote:The decision of choosing the role of Indiana Jones vs.actually haunted him so much that he consulted his best friend on what to do. Together they came to the conclusion that honoring the contract with Universal (
) was the honorable thing to do. It turned out that the shooting of the pilot for
was delayed for over 6 months, which would have enabled him to complete the role as Indiana Jones. Ironically, while waiting in Hawaii for
to commence, Spielberg/Lucas were in Hawaii as well to shoot scenes for Raiders Of The Lost Ark.
You guessed right.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Magnum PI. I quess.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:18 schreef hornage het volgende:
Geniale film btw, gisteren voor de tigduizendste keer weer gekeken
Je bent nog serieus ook hè?quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:21 schreef hornage het volgende:
owjah, en het verhaal van Kitana.
Kitana is de dochter van Sindel. Sindel haar man was koning van Edenia. Shao Kahn nam dmv Mortal Kombat Edenia over en en vermoorde de man van Sindel en trouwde met haar zodat Kitana zijn stiefdochter werd.
Dat is het idd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:08 schreef Flitspaal het volgende:
Is dat Kids Return van Kitano?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Reconstruction?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:25 schreef Doff het volgende:
Kurosawa ofzo? Heeft ook wel hoop gemaakt toch?
Dat is juist, al zal Hitchcock 'm wel voorbij gaan, daar zijn namelijk nog films van over die ik kan kijken, bij Kurosawa alleen nog een kortfilmpje en een film waar hij enkel co-regisseur was en waarmee hij eigenlijk niets wilde te maken hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:55 schreef Flitspaal het volgende:
30?
Sorry.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef Sokolsky het volgende:
En Flitspaal heeft natuurlijk geen nieuwe vraag gesteld. Daar moet je toch eens verandering in brengen, 't is nu wel vaak genoeg gebeurd.
SaintOfKillers + 1quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nueve Reinas?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:26 schreef Flitspaal het volgende:
Is dit die anti-Berlusconi-film van Moretti? Il Caimano?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:08 schreef cwk het volgende:
Rebecca, Olivier?
datissemquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:17 schreef Flitspaal het volgende:
Joseph Cotten in Shadow of a Doubt.
Uit welke film komt dat?quote:All of you know -- what I said was -- what I believe -- I believe in the truth of the book of Genesis! Exodus! Leviticus! Numbers! Deuteronomy! Joshua! Judges! Ruth! 1st Samuel! 2nd Samuel! 1st Kings! 2nd Kings! Isaiah! Jeremiah! Lamentations! Ezekiel --
Een stuk ouderquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Cotten is toch niet bekender dan Olivier?
On-topic:Laat ik eens gokken op Life of Brian.
Brady:quote:I don't suppose there are many portions of this book you've committed to memory -- The Origin of the Species?
quote:I am not the least interested in the pagan hypotheses of that book.
Dat is juistquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:17 schreef Sokolsky het volgende:
Inherit the Wind!
Knap hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:42 schreef Flitspaal het volgende:
Bij Death in Venice dragen ze ook zulke typische halskleding.
Ik zat ook nog aan Picknick at Hanging Rock te denken, maar dat kon ik niet met dat achterhoofd rijmenquote:
Die vraag leek me te eenvoudigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wil best titels roepen, maar dan moet ik eerst weten wie het is
Dat klopt. Maar je moet nog vermelden in welke hij wel en in welke hij niet meespeelt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Chinatown
The Pianist
Oliver Twist
Repulsion
The Ninth Gate
Zijn iig 5 films van hem.
Dat zijn vijf films op de juiste positie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm oliver twist, the pianist en rosemary's baby heb ik hem in iedergeval niet gezien.
de wel geacteerd sectie... wat moeilijker... in iedergeval the fearless vampire killers, maar verder.... hmm ik gok dan maar ninth gate en chinatown
Eveneens vijf films op de juiste positie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:36 schreef ranja het volgende:
wel:
The Tenant
The Fearless Vampire Killers
What?
niet:
Chinatown
Cul de Sac
Rosemary's Baby
Hier zijn zes films op de juiste positiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
wel:
The Tenant
The Fearless Vampire Killers
Chinatown
niet:
Cul de Sac
Rosemary's Baby
oliver twist
Een van de twee cijfers is goedquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:47 schreef Flitspaal het volgende:
87?
Dichtsbij. 7 stat op goede plek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:50 schreef Flitspaal het volgende:
Dan 79 ?
Flitspaal +1quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef Flitspaal het volgende:
77?
Nee, al doet er wel een acteur uit die film mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef Doff het volgende:
Lucky Number Slevin?
Ik dacht sneaky te zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef California het volgende:
16 Blocks?
En ik trapte er fijn in.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht sneaky te zijn.
California +1
Ik had een ander woord in gedachtenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht sneaky te zijn.
California +1
Gelukkig was die al geraden en was Mr. Witherspoon de laatste ontbrekende naam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, Crash had ik ook al, zal wel Philippe zijn. Maar dat Piven-vehikel ga ik nooit vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |