Jawel, sinds een maand of zo kan dat. Dat is er samen met de Quick-PI's gekomen, vroeger konden alleen FA's en A's dat zien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel dat hij niet kan zien wat er voor en na de edit stond.
Weet je zeker dat het niet gephotoshopped is?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef cwk het volgende:
Ja dat kan dus wel, als je bij t jubileum topic kijkt naar Mike's Post.
Ik had niet door dat Sole voor Soledad stondquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef Sokolsky het volgende:
We hebben het toch de hele tijd over Volver?
Naïeve cwk weer in t ootje genomen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gephotoshopped is?
[..]
donequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef cwk het volgende:
Oh jij had al geteld, onverwacht. Dat van Fp (+8) klopt, staat hier ook gewoon op mijn lijstje(T was een zware dag). Vic zijn punt stond niet in het word bestand waar ik nu uit werkte (Omdat ik die later erbij had geedit toen ik bedacht dat ie nog bij topic II hoorde, vandaar de fout.) Trouwens heeft Vic geen punt in topic III gehaald. Nog steeds twee punten dus.
Als je dat ff edit in jou lijst haal ik die van mij gewoon weg.
Ik weet niet of je nu liegt of de waarheid spreektquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jawel, sinds een maand of zo kan dat. Dat is er samen met de Quick-PI's gekomen, vroeger konden alleen FA's en A's dat zien.
Edit ergens iets en ik zal je zeggen wat er stondquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu liegt of de waarheid spreekt![]()
Ik ga op zoek naar een andere mod.
Moeder noemt 'r zo, dus dat zal haar echte naam wel zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Ik had niet door dat Sole voor Soledad stond
Helemaal fout.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is dat niet Linklater
Dan zeg ik A Scanner Darkly
Before Sunrise
Before Sunset
opgezocht heeft.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:57 schreef cwk het volgende:
Nee das nie Linklater, die heeft minder haar.
Maar je vond het niet erg toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens was dat nou ook weer niet het type hint dat ik in gedachten had
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef cwk het volgende:
Haha idd. Ik vermoed dat ze wil slapen.
cwk +1quote:
De foutjes zijn je vergeven. Had Perfume al goed gerekend. Perfume: The Story of a Murderer is de volledige titel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef hornage het volgende:
ow, dit is die nieuwe, gisteren trailer van gezien.
Parfume, The History Of A Killer ofzo
en jawel, dit is kitanaquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:13 schreef cwk het volgende:
God ja dit was de dochter van Gorro (:)) geloof ik. Princes Kitana.
Oh ja hij was natuurlijk de ultieme baas. Good times, good times...quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:17 schreef RuneRose het volgende:
Ik dacht dat ze iets met Shoa Kahn te maken had ipv. gorro.
quote:The decision of choosing the role of Indiana Jones vs.actually haunted him so much that he consulted his best friend on what to do. Together they came to the conclusion that honoring the contract with Universal (
) was the honorable thing to do. It turned out that the shooting of the pilot for
was delayed for over 6 months, which would have enabled him to complete the role as Indiana Jones. Ironically, while waiting in Hawaii for
to commence, Spielberg/Lucas were in Hawaii as well to shoot scenes for Raiders Of The Lost Ark.
You guessed right.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Magnum PI. I quess.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:18 schreef hornage het volgende:
Geniale film btw, gisteren voor de tigduizendste keer weer gekeken
Je bent nog serieus ook hè?quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:21 schreef hornage het volgende:
owjah, en het verhaal van Kitana.
Kitana is de dochter van Sindel. Sindel haar man was koning van Edenia. Shao Kahn nam dmv Mortal Kombat Edenia over en en vermoorde de man van Sindel en trouwde met haar zodat Kitana zijn stiefdochter werd.
Dat is het idd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:08 schreef Flitspaal het volgende:
Is dat Kids Return van Kitano?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Reconstruction?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:25 schreef Doff het volgende:
Kurosawa ofzo? Heeft ook wel hoop gemaakt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |