uiteraard goed!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:02 schreef Sokolsky het volgende:
Frances McDormand?
en met die erbij is 8. Ik doelde eigenlijk op swordfish maar ach.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
manic
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
nope de actie is meer martial arts dan infernal affairs, bittersweet life etc.
De hoofdrolspelers horen ook meer thuis tussen de lijst Jet li, jackie chan etc.
Moet ik anders maar een wat westerse vraag stellen?
Minder dan 1000 votes, geen bekende regisseur, nog nooit genoemd in Laatst Gezien, dan had je kunnen verwachten dat 'ie niet geraden zou worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik doe dus wel een nieuw vraagje, want dit gaat anders te lang duren
was dus: Sammo Hung en Donnie Yen in Sha Po Lang (of Saat Po Long of Killzone kies maar wat je wil)
Eigen site?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:43 schreef Sokolsky het volgende:
Je eigen site?
Sokolsky +1quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:00 schreef Sokolsky het volgende:
Gael Garcia Bernal - Babel - Brad Pitt - Fight Club - Edward Norton - Kingdom of heaven - Jeremy Irons
daarom zei ik op een gegeven moment ook dat het noemen van de 2 hoofdrolspelers ook goed was, en je wil toch niet zeggen dat die niet bekend zijn?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Minder dan 1000 votes, geen bekende regisseur, nog nooit genoemd in Laatst Gezien, dan had je kunnen verwachten dat 'ie niet geraden zou worden.
Lonewolf +1quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is de enige Bergman die ik heb gezien. Dat is Saraband, wat het vervolg is op Scenes from a Marriage.
Hey, je hebt toch een zwakke plekquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:52 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ben niet zo op de hoogte van zijn werk.
Had jij het nou gelijk door, dat van die moeder?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:46 schreef Sokolsky het volgende:
Sorry dat het even duurde, was naar Volver. Een bijzonder aangename tijdsbesteding.
sstttt!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had jij het nou gelijk door, dat van die moeder?
Nee, niet direct.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had jij het nou gelijk door, dat van die moeder?
Je hebt gespoiled dat er een moeder in Volver zit die iets weet!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niks gespoilerd!
Nee, ze heeft gespoiled dat er een moeder in Volver zit. En ik denk dat je dat al wel wist.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef cwk het volgende:
[..]
Je hebt gespoiled dat er een moeder in Volver zit die iets weet!
Door jou loop ik nu mank.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef cwk het volgende:
Just pulling her leg. Vindt wycster niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |