Dit vind ik qua kleur en expressie een veel mindere foto. Het lijkt eerder op een kater, waar die andere echt midden in de playtime is. Ook doet dit standpunt het thema geen goed. Bij de eerste ben je er veel meer een del van. Alsof de kijker er gewoon bij zit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef An24 het volgende:
Nog eentje, hoor graag wat jullie ervan vinden...
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit vind ik qua kleur en expressie een veel mindere foto. Het lijkt eerder op een kater, waar die andere echt midden in de playtime is. Ook doet dit standpunt het thema geen goed. Bij de eerste ben je er veel meer een del van. Alsof de kijker er gewoon bij zit.
Vind ik.
Vind deze leuker dan de vorige, bij de vorige kreeg ik een beetje het idee 'this WAS playt!me'...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef An24 het volgende:
Okay, nu ben ik niet meer te stoppen...vind er zo veel leuk!
[afbeelding]
Nee ik vind nog steeds de eerste de leukste.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef An24 het volgende:
Okay, nu ben ik niet meer te stoppen...vind er zo veel leuk!
[afbeelding]
Ja he, meeste dynamiek. Nou goed, ik ga hier maar even verder op uitzoeken...jullie zien het wel volgende weekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee ik vind nog steeds de eerste de leukste.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:08 schreef releaze het volgende:
Maar Puckzzz, zijn dat nou diezelfde nagels als bij die citroenuitknijpfoto van de vorige keer?
Ik vind ze erg mooi, vooral de bovenste. Die is van hun alle drie het meest uitdagend in de pose, maar 3 komt ook behoorlijk in de buurtDie eerste is toch meer 'kom maar op
'
1 woord: nabewerking. deze foto kan potentie hebben, maar het schort 'm wat aan nabewerkingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef freud het volgende:
Dit gaat de mijne worden waarschijnlijk:
[afbeelding]
als je steeds hoopt dat ie klik zegt terwijl je beide pootjes in de lucht hebt, is dat wel logisch hihihiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:08 schreef snakelady het volgende:
leuke foto en leuk idee alleen het plezier straalt er niet echt vanaf.
Ik vind dat spanning en playtime ook prima samengaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
als je steeds hoopt dat ie klik zegt terwijl je beide pootjes in de lucht hebt, is dat wel logisch hihihi
'Het idee is leuk, maar de foto is iets scheef genomen. Gelukkig heb je ruimte om hem recht te trekken. Misschien ietsje lichter maken voor het gezicht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:35 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
zo dit zou hem moeten zijn dan....
Niet zo'n fotografische hoogstandjes als ik hier heb zien langskomen, maar het onderwerp is duidelijk
Dito, ik lever dan ook niks in. En de beer scoort inderdaad hoog!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet wel wat dingen, maar heb geen zin in encseneren. Blijf t spontane toch het leukst vinden. Tot nu toe krijgt die beer met die emmer mn 5 punten.
Hilversum heeft wel een beetje een punt hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:03 schreef Chanty het volgende:Ben niet helemaal droog gebleven, heb pijn van het op mijn knieen zitten, mijn beertje is getraumatiseerd en heel Hilversum denkt dat ik geschift ben, maar:
[afbeelding]
Beer 1
[afbeelding]
Beer 2
Commentaar anyone?
Das lastig bij een spontane foto, ze wilt de bal naar mij toe gooien en ik maak stiekem snel een fotoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:40 schreef releaze het volgende:
Overigens vind ik het op de eerste foto jammer van de bal, ik had de bal wat meer achter haar hoofd laten houden. Bij de tweede foto vind ik het felle licht vrij storend aandoen op de ogen, maar ja, het is deel van het proces op het plaatje.
Mooiquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:37 schreef blomst het volgende:
Deze net gemaakt, maar helaas werkt de lucht niet mee vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
eerstequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:37 schreef blomst het volgende:
Deze net gemaakt, maar helaas werkt de lucht niet mee vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Na wat langer kijken zou ik toch ook voor de eerste gaan blomst. De handen vind ik daar mooier uitkomen; echt aan het spelen, en de handen zijn beter belicht vind ik. Verder krijg ik nare gevoelens bij dat (lolly?)stokje in de mond op de tweede foto, wil niet weten wat daar mee kan gebeuren i.c.m. een balquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
MooiIk weet niet welke ik mooier vind, ze hebben allebei wel wat.
Geen misdaad, was op eigen terreinquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, misdaadJe mag er niet mee op de openbare weg
die is wel heel cynischquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:18 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik ga eens voor een wat cynischer intrepretatie van het thema.
[afbeelding]
leuk.... 2x alt 130 wordt chineesquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:24 schreef blomst het volgende:
Ik hoop de foto deze week nog een keer over te maken, als de lucht wat blauwer is.
En anders word het één van bovenstaande foto's .
Dat noemen wij hier een balquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:09 schreef Re het volgende:
er zit nog een zwarte spikkel in het midden
Yepquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef blomst het volgende:
AN Stuur je ook weer bevestiging van ontvangst?
Het is beter dan de oorspronkelijke tekst: "Vote An24".quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef FReNsJ het volgende:
ik vind die "this is playtime" eigenlijk wel storend, dat zien we zo ook wel![]()
Er zat een hele gedachte achter..het was een megalange tekst die kon uitleggen waarom het er ook stond. Maar die paste nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef FReNsJ het volgende:
ik vind die "this is playtime" eigenlijk wel storend, dat zien we zo ook wel![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:36 schreef freud het volgende:
[..]
Het is beter dan de oorspronkelijke tekst: "Vote An24".
Thnx Freud.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef freud het volgende:
Nice PW, levert je zeker roem op...
Platttttttttttttquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
idee is zeer zeker leuk, ik wist niet dat je zo'n mooi kontje had Pik mis echter wel wat scherpte en contrast.
Thnx Snakelady.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:57 schreef snakelady het volgende:
ik vindt de foto niet zo geweldig eigenlijk, vinde de kaarten zo erg vreemd zitten, idd contrast en scherpte en de foto doet me eigenlijk vrij weinig.
En ik ben toch niet vies van een mooi achterwerk, en dat is het.
Kleiner schrijvenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Er zat een hele gedachte achter..het was een megalange tekst die kon uitleggen waarom het er ook stond. Maar die paste niet![]()
Misschien dit plaatje in een verticale positie, en dan de kaarten in de bovenkant/rand van het broekje? 't Is maar een ideetjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Thnx Snakelady.
Zoals ik schreef, ik ben met die kaarten en hun positie er ook nog niet over uit ... is nog veel uitproberen als ik de kans nog krijg.
Belichting e.d. kan ik me dus ook wel in vinden![]()
In ieder geval gaf dit wel zeer leuke momenten met humor![]()
Is ook een leuk idee Freud, zal daar ook eens mee aan de gang gaan. Ik heb ze uiteraard in kleur gemaakt en vond toen de kleuren van de kaarten er beter uitkomen, maar door het grote contrast kleur huid en kant, koos ik toch eerst voor zw/w. Temeer ook schoppen H en Vr voor mijn gevoel zo ook beter passen binnen het geheel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef freud het volgende:
PW, misschien de kaarten wel inkleuren om zo de aandacht van de mannen af te leiden nadruk daar op te leggen?
Dank je Elefesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef Elefes het volgende:
[..]
Misschien dit plaatje in een verticale positie, en dan de kaarten in de bovenkant/rand van het broekje? 't Is maar een ideetje
Mooi idee trouwens, maar idd wat meer scherpte en contrast.
Of misschien allebei aan 1 kant, zelfde bil-compositie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je Elefes![]()
Verticaal vond ik minder geschikt in eerste instantie. Of je krijg meer rug en benen er op, dat wil ik pertinent niet.
De rest ...![]()
Je bedoelt beide kaarten op de zelfde bil Freud?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:15 schreef freud het volgende:
[..]
Of misschien allebei aan 1 kant, zelfde bil-compositie?
Dank je Mukiequote:
Spelen natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me wel af wat kaarten eigenlijk daar doen.
Tnx voor het commentaarquote:@Elefes, ik zou voor de tussen zwart en wit ingaan, dat oogt rustig, maar je hebt nog steeds de mooie rode glans. Ook vind ik het wat meer spanning uitstralen, alsof het licht gedimd is.
Ik ben geen pro en dit thema is vrij nieuw voor mij om zelf er wat moois van te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef Elefes het volgende:
Ik heb er ook nog eens mee zitten stoeien, en dit is wat er uit gekomen is.. Ik vind ze mooier dat de eerdere versie die ik had (vooral de hand vind ik ook mooier), maar twijfel nog over kleur of zwart-wit, of iets er tussenin..
Kleur:
de kleurstelling bij 2 en 3 (ook al is het zwart wit) zorgt er wel voor dat het lijkt of je je handen niet gewassen hebt, iets anders met het rood schuifje spelen moet dat wel oplossen denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef Elefes het volgende:
Ik heb er ook nog eens mee zitten stoeien, en dit is wat er uit gekomen is.. Ik vind ze mooier dat de eerdere versie die ik had (vooral de hand vind ik ook mooier), maar twijfel nog over kleur of zwart-wit, of iets er tussenin..
Kleur:
[afbeelding]
Tussen kleur en zwart-wit in:
[afbeelding]
Zwart-wit:
[afbeelding]
Anyone?
Ik vind dit trouwens erg leuk, ga nog eens een serie maken van dit thema![]()
In eerste instantie ging mijn voorkeur uit naar nr 1, maar nu ik er een tijdje naar kijk, vind ik nr 2 toch wat meer hebben... Toch iets romantischer ofzo, k weet t niet precies...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef Elefes het volgende:
Kleur:
[afbeelding]
Tussen kleur en zwart-wit in:
[afbeelding]
Zwart-wit:
[afbeelding]
Anyone?
Ik vind dit trouwens erg leuk, ga nog eens een serie maken van dit thema![]()
Dat was de bedoeling, maar ik heb wel het juiste stukje vast; als ik nog iets verder door had getrokken was het strikje helemaal los geweestquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat mij opviel is, dat de vingers niet het juiste einde vasthebben...met het idee, dat daarmee die bh los te maken is. Als althans dit de bedoeling was om uit te beelden.
En het probleem was ook al weerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, maar ik heb wel het juiste stukje vast; als ik nog iets verder door had getrokken was het strikje helemaal los geweest
Ik zou het anders benaderen. Ze passen allemaal binnen de randvoorwaarde die het thema geeft en #1 is by far de beste foto (kleur, licht, aandacht wordt naar het onderwerp getrokken) van de 3.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou voor nummer 2 gaan, die straalt voor mij het meeste playtime uit. 1 is meer blessuretijd, en drie is weliswaar een ballengooikraam, maar ook niet meer dan dat. Er wordt op 't moment niet gespeeld. Daarentegen zijn de mascottes symbolen voor het spelende team, en komen altijd gewoon speels over.
ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:33 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuke plaat Ynske. Lekker veel lol en die schuine lijnen doen het lekker.
Maar ik mis ergens een handje
An is vast nog niet thuisquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vanavond ingezonden maar geen bevestiging gekregen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Wordt zowiezo wat later op de avond. Wordt verwacht een portie Ba-meet te halen![]()
Hm... wachten dusquote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:07 schreef PKfotografie het volgende:
en ik maar op F5 rammen in dat andere topic
wat een schatjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef Ynske het volgende:
Playtime?
Niet getimed of wat dan ook, meer een toevalstreffer
[afbeelding]
Tof! Ben erg beineuwd straks!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:14 schreef An24 het volgende:
Goed, ze staan nu allemaal op de server, nu nog in het topic plaatsen...en ik heb ze alle 36 binnen....
Niet helemaal waar schanulleke...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Schanulleke het volgende:
Gewoon insturen, de wedstrijdleiding is ook te laat
onderin het topic beginnen met kijken en punten geven, als je de punten kwijt bent ben je klaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:43 schreef Mukie het volgende:
An je bent goed bezig hoor
My god wat gaat het moeilijk zijn om te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |