De shoot was ook echt leuk, dollen met stelletje reclasseringswerkers op het toiletquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk! Echt leuk! Of het nou geensceneerd is of niet (:')) ik vind het toch oprecht overkomen, de emoties.
Mooie pic An! Misschien iets met party sfeertje erover gooien of zoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef An24 het volgende:
Laat ik ook maar een voorpoefje geven. Nog niet bewerkt zoals ik het zou willen hebben en mogelijk wordt het niet de foto. Maar tis wel weergave van mijn idee over playtime!
[afbeelding]
uhuh, tis ff zoeken naar juiste effect nog!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:48 schreef freud het volgende:
[..]
Mooie pic An! Misschien iets met party sfeertje erover gooien of zo?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef freud het volgende:
Dit gaat de mijne worden waarschijnlijk:
[afbeelding]
Dit vind ik qua kleur en expressie een veel mindere foto. Het lijkt eerder op een kater, waar die andere echt midden in de playtime is. Ook doet dit standpunt het thema geen goed. Bij de eerste ben je er veel meer een del van. Alsof de kijker er gewoon bij zit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:58 schreef An24 het volgende:
Nog eentje, hoor graag wat jullie ervan vinden...
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit vind ik qua kleur en expressie een veel mindere foto. Het lijkt eerder op een kater, waar die andere echt midden in de playtime is. Ook doet dit standpunt het thema geen goed. Bij de eerste ben je er veel meer een del van. Alsof de kijker er gewoon bij zit.
Vind ik.
Vind deze leuker dan de vorige, bij de vorige kreeg ik een beetje het idee 'this WAS playt!me'...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef An24 het volgende:
Okay, nu ben ik niet meer te stoppen...vind er zo veel leuk!
[afbeelding]
Nee ik vind nog steeds de eerste de leukste.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef An24 het volgende:
Okay, nu ben ik niet meer te stoppen...vind er zo veel leuk!
[afbeelding]
Ja he, meeste dynamiek. Nou goed, ik ga hier maar even verder op uitzoeken...jullie zien het wel volgende weekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee ik vind nog steeds de eerste de leukste.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:08 schreef releaze het volgende:
Maar Puckzzz, zijn dat nou diezelfde nagels als bij die citroenuitknijpfoto van de vorige keer?
Ik vind ze erg mooi, vooral de bovenste. Die is van hun alle drie het meest uitdagend in de pose, maar 3 komt ook behoorlijk in de buurtDie eerste is toch meer 'kom maar op
'
1 woord: nabewerking. deze foto kan potentie hebben, maar het schort 'm wat aan nabewerkingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:53 schreef freud het volgende:
Dit gaat de mijne worden waarschijnlijk:
[afbeelding]
als je steeds hoopt dat ie klik zegt terwijl je beide pootjes in de lucht hebt, is dat wel logisch hihihiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:08 schreef snakelady het volgende:
leuke foto en leuk idee alleen het plezier straalt er niet echt vanaf.
Ik vind dat spanning en playtime ook prima samengaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
als je steeds hoopt dat ie klik zegt terwijl je beide pootjes in de lucht hebt, is dat wel logisch hihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |