'Het idee is leuk, maar de foto is iets scheef genomen. Gelukkig heb je ruimte om hem recht te trekken. Misschien ietsje lichter maken voor het gezicht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:35 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
zo dit zou hem moeten zijn dan....
Niet zo'n fotografische hoogstandjes als ik hier heb zien langskomen, maar het onderwerp is duidelijk
Dito, ik lever dan ook niks in. En de beer scoort inderdaad hoog!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet wel wat dingen, maar heb geen zin in encseneren. Blijf t spontane toch het leukst vinden. Tot nu toe krijgt die beer met die emmer mn 5 punten.
Hilversum heeft wel een beetje een punt hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:03 schreef Chanty het volgende:Ben niet helemaal droog gebleven, heb pijn van het op mijn knieen zitten, mijn beertje is getraumatiseerd en heel Hilversum denkt dat ik geschift ben, maar:
[afbeelding]
Beer 1
[afbeelding]
Beer 2
Commentaar anyone?
Das lastig bij een spontane foto, ze wilt de bal naar mij toe gooien en ik maak stiekem snel een fotoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:40 schreef releaze het volgende:
Overigens vind ik het op de eerste foto jammer van de bal, ik had de bal wat meer achter haar hoofd laten houden. Bij de tweede foto vind ik het felle licht vrij storend aandoen op de ogen, maar ja, het is deel van het proces op het plaatje.
Mooiquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:37 schreef blomst het volgende:
Deze net gemaakt, maar helaas werkt de lucht niet mee vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
eerstequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:37 schreef blomst het volgende:
Deze net gemaakt, maar helaas werkt de lucht niet mee vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |