Thnx Freud.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef freud het volgende:
Nice PW, levert je zeker roem op...
Platttttttttttttquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef Puckzzz het volgende:
idee is zeer zeker leuk, ik wist niet dat je zo'n mooi kontje had Pik mis echter wel wat scherpte en contrast.
Thnx Snakelady.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:57 schreef snakelady het volgende:
ik vindt de foto niet zo geweldig eigenlijk, vinde de kaarten zo erg vreemd zitten, idd contrast en scherpte en de foto doet me eigenlijk vrij weinig.
En ik ben toch niet vies van een mooi achterwerk, en dat is het.
Kleiner schrijvenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Er zat een hele gedachte achter..het was een megalange tekst die kon uitleggen waarom het er ook stond. Maar die paste niet![]()
Misschien dit plaatje in een verticale positie, en dan de kaarten in de bovenkant/rand van het broekje? 't Is maar een ideetjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:01 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Thnx Snakelady.
Zoals ik schreef, ik ben met die kaarten en hun positie er ook nog niet over uit ... is nog veel uitproberen als ik de kans nog krijg.
Belichting e.d. kan ik me dus ook wel in vinden![]()
In ieder geval gaf dit wel zeer leuke momenten met humor![]()
Is ook een leuk idee Freud, zal daar ook eens mee aan de gang gaan. Ik heb ze uiteraard in kleur gemaakt en vond toen de kleuren van de kaarten er beter uitkomen, maar door het grote contrast kleur huid en kant, koos ik toch eerst voor zw/w. Temeer ook schoppen H en Vr voor mijn gevoel zo ook beter passen binnen het geheel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef freud het volgende:
PW, misschien de kaarten wel inkleuren om zo de aandacht van de mannen af te leiden nadruk daar op te leggen?
Dank je Elefesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef Elefes het volgende:
[..]
Misschien dit plaatje in een verticale positie, en dan de kaarten in de bovenkant/rand van het broekje? 't Is maar een ideetje
Mooi idee trouwens, maar idd wat meer scherpte en contrast.
Of misschien allebei aan 1 kant, zelfde bil-compositie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dank je Elefes![]()
Verticaal vond ik minder geschikt in eerste instantie. Of je krijg meer rug en benen er op, dat wil ik pertinent niet.
De rest ...![]()
Je bedoelt beide kaarten op de zelfde bil Freud?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:15 schreef freud het volgende:
[..]
Of misschien allebei aan 1 kant, zelfde bil-compositie?
Dank je Mukiequote:
Spelen natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me wel af wat kaarten eigenlijk daar doen.
Tnx voor het commentaarquote:@Elefes, ik zou voor de tussen zwart en wit ingaan, dat oogt rustig, maar je hebt nog steeds de mooie rode glans. Ook vind ik het wat meer spanning uitstralen, alsof het licht gedimd is.
Ik ben geen pro en dit thema is vrij nieuw voor mij om zelf er wat moois van te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef Elefes het volgende:
Ik heb er ook nog eens mee zitten stoeien, en dit is wat er uit gekomen is.. Ik vind ze mooier dat de eerdere versie die ik had (vooral de hand vind ik ook mooier), maar twijfel nog over kleur of zwart-wit, of iets er tussenin..
Kleur:
de kleurstelling bij 2 en 3 (ook al is het zwart wit) zorgt er wel voor dat het lijkt of je je handen niet gewassen hebt, iets anders met het rood schuifje spelen moet dat wel oplossen denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef Elefes het volgende:
Ik heb er ook nog eens mee zitten stoeien, en dit is wat er uit gekomen is.. Ik vind ze mooier dat de eerdere versie die ik had (vooral de hand vind ik ook mooier), maar twijfel nog over kleur of zwart-wit, of iets er tussenin..
Kleur:
[afbeelding]
Tussen kleur en zwart-wit in:
[afbeelding]
Zwart-wit:
[afbeelding]
Anyone?
Ik vind dit trouwens erg leuk, ga nog eens een serie maken van dit thema![]()
In eerste instantie ging mijn voorkeur uit naar nr 1, maar nu ik er een tijdje naar kijk, vind ik nr 2 toch wat meer hebben... Toch iets romantischer ofzo, k weet t niet precies...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef Elefes het volgende:
Kleur:
[afbeelding]
Tussen kleur en zwart-wit in:
[afbeelding]
Zwart-wit:
[afbeelding]
Anyone?
Ik vind dit trouwens erg leuk, ga nog eens een serie maken van dit thema![]()
Dat was de bedoeling, maar ik heb wel het juiste stukje vast; als ik nog iets verder door had getrokken was het strikje helemaal los geweestquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wat mij opviel is, dat de vingers niet het juiste einde vasthebben...met het idee, dat daarmee die bh los te maken is. Als althans dit de bedoeling was om uit te beelden.
En het probleem was ook al weerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, maar ik heb wel het juiste stukje vast; als ik nog iets verder door had getrokken was het strikje helemaal los geweest
Ik zou het anders benaderen. Ze passen allemaal binnen de randvoorwaarde die het thema geeft en #1 is by far de beste foto (kleur, licht, aandacht wordt naar het onderwerp getrokken) van de 3.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou voor nummer 2 gaan, die straalt voor mij het meeste playtime uit. 1 is meer blessuretijd, en drie is weliswaar een ballengooikraam, maar ook niet meer dan dat. Er wordt op 't moment niet gespeeld. Daarentegen zijn de mascottes symbolen voor het spelende team, en komen altijd gewoon speels over.
ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:33 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuke plaat Ynske. Lekker veel lol en die schuine lijnen doen het lekker.
Maar ik mis ergens een handje
An is vast nog niet thuisquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vanavond ingezonden maar geen bevestiging gekregen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Wordt zowiezo wat later op de avond. Wordt verwacht een portie Ba-meet te halen![]()
Hm... wachten dusquote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:07 schreef PKfotografie het volgende:
en ik maar op F5 rammen in dat andere topic
wat een schatjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef Ynske het volgende:
Playtime?
Niet getimed of wat dan ook, meer een toevalstreffer
[afbeelding]
Tof! Ben erg beineuwd straks!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:14 schreef An24 het volgende:
Goed, ze staan nu allemaal op de server, nu nog in het topic plaatsen...en ik heb ze alle 36 binnen....
Niet helemaal waar schanulleke...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Schanulleke het volgende:
Gewoon insturen, de wedstrijdleiding is ook te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |