TT's zijn vrijblijvend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:04 schreef borisz het volgende:
niet eens een TT met groningen komt voor niks naar Amsterdam ofzo
Maar dat is toch ook geen nieuws ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:04 schreef borisz het volgende:
niet eens een TT met groningen komt voor niks naar Amsterdam ofzo
Alleen een team en drie punten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:12 schreef devv05 het volgende:
D'r komen dr uberhaupt niet veel van Groningen naar Amsterdam toch?
over onthoofden gesproken:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:36 schreef The_Hives het volgende:
Ome Henk onthoofd even Jong Oranje? Hij heeft wel gelijk.
voor de mensen die het vorige topic niet hebben gezienquote:Ten Cate: 'Boutahar is niks voor Ajax'
13/10/2006 17:24
De opmerking dat Ajax een speler als Boutahar wel kan gebruiken ging zijn eigen leven leiden. Trainer Henk ten Cate maakt aan alle speculaties een einde.
'Ik heb gezegd dat ik zo'n type als Boutahar een goede speler vind. Dat is alles', vertelde Ten Cate tegen RTV Noord-Holland. 'Maar hij is niks voor Ajax.'
Ten Cate zette de nodige speculaties in gang nadat hij eind september in VI de naam Boutahar had laten vallen. 'Neem Saïd Boutahar, ik zit er hard over te denken zo'n speler naar Ajax te halen.' De Ajax-coach doelde daarmee alleen op het type speler, en niet op de NEC-middenvelder zelf.
Het grote AFC Ajax-topic #466quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:07 schreef twi het volgende:
Wat wist 'ie te melden aan de Telegraaf dan? Dat 'ie gevleid was en graag voor Ajax zou willen spelen? : ')
Nee hoor, hij is gewoon te voorbarig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:17 schreef toma het volgende:
Toch eigelijk wel zielig voor die Boutahar. Die jongen denkt dat z'n droom in vervulling gaat blijkt er niks van waar te zijn.
Dan nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gewoon te voorbarig.
Oke, niet direct Ajax-nieuws, maar veel mensen haten interlandvoetbal hierquote:UEFA vreest einde interlandvoetbal
13/10/2006 19:30
Internationals die geblesseerd terugkeren bij hun werkgevers, het is geen nieuw fenomeen. Ook de discussie over genoegdoening is niet nieuw. Charleroi neemt al langer in deze kwestie een centrale plaats in. De UEFA voorziet een doemscenario, als de Belgische club z'n gelijk haalt.
Het afstaan van internationals is al langer een doorn in het oog van de (top)clubs. Arsenal-manager Arsène Wenger vergeleek bondscoaches met joyriders. 'Ze nemen een auto uit de garage van de manager zonder toestemming te vragen. Vervolgens wordt de auto tien dagen gebruikt en ergens in het veld achtergelaten zonder benzine. We moeten het allemaal weer repareren. En dan een maand later komen ze weer diezelfde auto ophalen, en wordt nog van je verwacht dat je aardig bent.'
Deze week werd de discussie wederom gevoerd naar aanleiding van de nodige internationals die allesbehalve okselfris terugkeerden van hun interlandverplichtingen. Onder meer Liverpool-manager Rafael Benítez hield een betoog over compensatie naar aanleiding van de blessure van Dirk Kuijt.
Een einde aan de discussie lijkt in zicht, nu het Europese Hof zich buigt over de zaak 'Oulmers', die al voortsleept sinds 2004. De Marokkaan Abdelmajid Oulmers raakte zwaar geblesseerd tijdens een wedstrijd met zijn land. Zijn club Charleroi eiste genoegdoening. De Belgische club kon enige maanden geen beroep doen op Oulmers, terwijl het wel het salaris en de medische kosten moest ophoesten.
Omdat de financiële compensatie uitbleef zocht Charleroi het hogerop. Met steun van de G14, de samenwerking van de belangrijkste Europese clubs, is de zaak inmiddels aanhangig gemaakt bij het Europese Hof. Uitzicht op een datum van de uitspraak is er nog niet. Maar die werpt wel z'n schaduw vooruit.
Als de FIFA de slepende zaak 'Oulmers' verliest, zijn de gevolgen enorm. Althans, dat idee heeft de Europese bond. 'Het zou het einde betekenen van het interlandvoetbal. Een WK vindt plaats met alleen Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk en Engeland', schetste UEFA-woordvoerder William Gaillard tegenover de BBC het doemscenario.
Als Charleroi gelijk krijgt in zaak 'Oulmers', zullen meerdere landen het niet meer kunnen opbrengen hun vedettes ook voor hun land te laten uitkomen. De hoogte van de verzekeringspremie voor de dure benen is te veel van het goede voor de minder draagkrachtige bonden. Maar ook Brazilië zal deze last niet kunnen dragen, stelt Gaillard.
'Ik heb gesproken met experts uit Brazilië, Scandinavië en Oost Europa. Ze vertelden me allemaal dat we onze sterren nooit meer voor hun land zouden kunnen zien uitkomen', aldus Gaillard. 'Onlangs heeft de voorzitter van de Ierse bond gezegd dat we nooit meer Robbie Keane in de nationale ploeg zullen zien in het geval er voor onze sterren moet worden betaald.'
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke, niet direct Ajax-nieuws, maar veel mensen haten interlandvoetbal hier
Dat slaat dus helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:57 schreef toma het volgende:
[..]
clubvoetbal heerst. Maar Interlands zijn altijd wel leuk. Ze kunnen beter grote landen als Spanje, Italië , Engeland, Frankrijk, Duitsland, Portugal, Nederland, Brazilië en Argentinië altijd kwalificeren voor het WK zodat er minder kwalificatie wedstrijden zijn. En zo de grote vedettes niet geblesseerd kunnen raken.
maar dit is off-topic shitAJAX!
AJAX
AJAX!
![]()
Japs, trainen met het eerste gehaald, toen naar Ado gegaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:35 schreef S-Two het volgende:
Zwinkels komt toch ook bij Ajax weg?
Ajax.nlquote:Ajax en NS eens over vervoer
Amsterdam, 13 okt 2006
AFC Ajax en de Nederlandse Spoorwegen hebben vanavond overeenstemming bereikt over de voorwaarden waaronder treinvervoer van Ajax-supporters naar de wedstrijd tegen Feyenoord mogelijk is.
Met het akkoord komt een einde aan langlopende onderhandelingen tussen Ajax en NS waarbij met name de toewijzing en hoogte van aansprakelijkheid in het geval van eventuele schade centraal stond. Om specifiek met betrekking tot deze wedstrijd toch tot overeenstemming te kunnen komen, heeft Ajax in moeten stemmen met een hogere risico-aansprakelijkheid. De extra last die hieruit voortkomt wordt voor een belangrijk deel door Ajax zelf genomen, maar leidt ook tot een verhoging van ¤7 euro voor de resterende 1300 kaarten. De prijs van de ruim 300 kaarten die vóór het opschorten van de kaartverkoop reeds zijn verkocht, blijft ongewijzigd.
De intenties van Ajax en NS waren er tijdens de besprekingen steeds op gericht om het de supporters van Ajax mogelijk te maken af te kunnen reizen naar Rotterdam. De club is dan ook verheugd dat dit dankzij de zeer intensieve onderhandelingen alsnog is gelukt. Tegelijkertijd betreurt Ajax het dat het hiervoor ook een beroep moet doen op zijn supporters door een verhoging van de kaartprijs. Dit bleek echter onontkoombaar.
Ajax is de Nederlandse Spoorwegen erkentelijk dat ook zij, ondanks de in beginsel sterk uiteenlopende standpunten, de supporters van Ajax in staat stelt aanwezig te zijn bij deze klassieker tegen Feyenoord.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:57 schreef toma het volgende:
[..]
clubvoetbal heerst. Maar Interlands zijn altijd wel leuk. Ze kunnen beter grote landen als Spanje, Italië , Engeland, Frankrijk, Duitsland, Portugal, Nederland, Brazilië en Argentinië altijd kwalificeren voor het WK zodat er minder kwalificatie wedstrijden zijn. En zo de grote vedettes niet geblesseerd kunnen raken.
maar dit is off-topic shitAJAX!
AJAX
AJAX!
![]()
Ik wilde je bijna uitmaken voor christenhond maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:37 schreef koningdavid het volgende:
Mooi.![]()
Als nou maar niet weer een stelletje sukkels de boel gaan slopen.![]()
Dat gebeurt al genoeg in het Feyenoordtopicquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik wilde je bijna uitmaken voor christenhond maar ik doe het niet![]()
Dan was ik verkeerd geinformeerd, mijn excuses.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:54 schreef Sethje het volgende:
Omdat je opmerking over dat treintje slopen nergens op slaat. De laatste keer dat het uit de hand liep kwam het omdat de NS de trein midden in 010 stil zet....
En ik vind het ook erg irritant dat vaak diegenen die er nooit bij zijn mede-supporters die Ajax leven uitmaken voor sukkels/zwakzinnigen terwijl ze geen weet hebben hoe het gegaan is
Uiteraard, de bikkel!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:58 schreef Radegast het volgende:
Treintje is bij mijn weten toch wel gesloopt?
Anyhoe, speelt Stam morgen mee?
Alsof ie wat te doen zou hebben volgende week tegen Harry or Ali Bquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou hem niet opstellen namelijk.
Een hattrick scoren in De Kuip is altijd leuk. Met de snoekduik die hij oefende met Vermeegen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof ie wat te doen zou hebben volgende week tegen Harry or Ali B![]()
Jaja, en die trein in Nieuwerkerk a/d IJssel is gesloopt door kaboutertjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:59 schreef Sethje het volgende:
Het is hier al heel vaak over gegaan.
Trein staat stil,kakkerlakken op het spoor, ja dan loopt het uit de hand.
Als de ns gewoon direct naar de kuip rijdt is er weinig aan de hand lijkt me.
Idd!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:12 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben Jaap morgen harder nodig dan volgende week.
Ik vind het zowiezo niet boeiend als het aan mij ligt slopen we alles maar dat was meer om in te gaan op die opmerking.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jaja, en die trein in Nieuwerkerk a/d IJssel is gesloopt door kaboutertjes.
Maar gezellig dat jullie toch nog komen. Gedragen jullie je wel.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het zowiezo niet boeiend als het aan mij ligt slopen we alles
Heerlijk nieuws, mijn weekend (en ook volgend weekend) is helemaal goed!quote:
ach, er is vervoer in ieder geval. en als er niets gebeurt, dan gaat de prijs misschien wel weer omlaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:13 schreef jorienvdherik het volgende:
duur grapje voor jullie zondag
Zou het niet zo zijn dat de voorrangsuitkaarthouders (3x de woordwaarde) al aan de beurt zijn geweest en dat nu ook de "gewone" uitkaarthouders aan de beurt zijn???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:27 schreef M0NTANA het volgende:
Nope, ik heb geen voorrangsuitkaart, dus verwacht dat de verrkoop voor mij maandag/dinsdag begint.
Had Jaap niet een 4e gele kaart opgelopen tegen Utrecht waardoor ie geschorst is?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:58 schreef Radegast het volgende:
Treintje is bij mijn weten toch wel gesloopt?
Anyhoe, speelt Stam morgen mee?
Ook al ja. Er lopen er weer erg veel in de eredivisie rond, met een verleden bij Ajax. Zijn nog altijd hofleverancier voor de eredivisie volgens mij, hoewel Feyenoord ook redelijk aan de weg timmert.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:35 schreef S-Two het volgende:
Zwinkels komt toch ook bij Ajax weg?
Ja ajax is zeker hofleverencier, stond laatst overzicht in de VI , echt gek om te zien hoeveel spelers van ajax afkomen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook al ja. Er lopen er weer erg veel in de eredivisie rond, met een verleden bij Ajax. Zijn nog altijd hofleverancier voor de eredivisie volgens mij, hoewel Feyenoord ook redelijk aan de weg timmert.
haha ja ben gewoon eerlijkquote:
Maar dat het nergens op slaat, is ook jou wel duidelijk, toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:24 schreef Sethje het volgende:
haha ja ben gewoon eerlijkis mijn persoonlijke mening
Blijft een verschil van mening. Ik ga nu naar mokum lekker bier drinkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Maar dat het nergens op slaat, is ook jou wel duidelijk, toch?![]()
Tot zo bierbroederquote:
Beterschap dan maar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:54 schreef -Wolf- het volgende:
Geen bier vandaag en geen uitgaan na de wedstrijd voor mij.. Al de hele week goed ziek.
Et begint om half 8.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:33 schreef jors het volgende:
hoeveel staat het?
* BliksemSchigt is off to Amsterdamquote:De F-side blijft altijd bestaan
JORAN BAL
AMSTERDAM - De F-side, de fanatieke supporterschare van Ajax, viert zaterdagavond bij de wedstrijd tegen FC Groningen het dertigjarig bestaan. De harde kern Ajax-supporters kent een roerige geschiedenis.
Dat het begrip F-side ooit nog eens het Van Dale woordenboek zou halen, had waarschijnlijk niemand in tramlijn 9 op 3 oktober 1976 gedacht. De naam ontstond na de wedstrijd Ajax-FC VVV, omdat hij Engels is - de Engelse supporterscultuur was het voorbeeld voor de supporters in vak F in stadion De Meer - en stoer en agressief klonk.
Een naam kiezen is één ding, je naam vestigen wat anders. Dankzij ludieke acties, vernielingen en rellen wist heel Nederland al snel wie de F-side was. Voor de fanatieke Ajax-aanhang een symbool van macht en provocatie, voor ieder ander het stereotype beeld van alles wat er niet deugde aan voetbalsupporters.
Klaas Wilting, voormalig politiewoordvoerder, over de F-side: ''Ratten waren het, geen voetbalsupporters.''
In de jaren zeventig waren voetbalclubs en overheid niet voorbereid op de harde kern en de groeiende rivaliteit tussen supportersgroepen van verschillende clubs. De F-side maakte er dankbaar gebruik van. Spandoeken, spreekkoren, het op het veld gooien van voorwerpen (van toiletrollen tot varkenspoten), vernielde treinen en rellen tegen de vijand, de aanhang van de tegenstander en de politie, zetten de groep op de kaart.
Om het vandalisme en voetbalgeweld aan te pakken traden partijen in de jaren tachtig in overleg met de supporters. De F-side kreeg een eigen honk onder vak F. In ruil daarvoor wilde Ajax een normaal verloop van de thuiswedstrijden. Dat mislukte: het honk diende ook als opslag voor onder meer vuurwerk en eieren.
''Als ons iets dwarszit, uiten wij dat heel direct. Wij zijn geen mensen die brieven schrijven of opbellen.'' Chinees, F-sider.
Een jaar later volgde een dieptepunt toen in de Europacupwedstrijd tegen Austria Wien de F-side de aanstaande uitschakeling afreageerde door met metalen staven te gooien. Een daarvan raakt de keeper van Austria en Ajax werd een jaar uitgesloten van Europees voetbal.
Ajax voorzag daarna vak F van een metershoog hekwerk en een net. Veel oudere F-siders, die de dienst uitmaakten, verkasten naar vak M. Niet iedereen kon of wilde mee en de F-side viel uiteen in een oude garde en een nieuwe generatie jongeren. Bij de verhuizing naar de Arena in Zuidoost zat de F-side verspreid over het stadion. Via een zelf opgezette actie werd de fanatieke aanhang later weer herenigd op de Zuid-tribune.
Joark, F-sider: ''Zodra de wedstrijd was afgelopen, begon onze competitie. Tegen de andere supporters en dan maar zo veel mogelijk publiciteit scoren.''
De dood van Carlo Picornie op 23 maart 1997 in de veldslag met Feyenoord-hooligans bij Beverwijk, was het grootste dieptepunt in de historie van de F-side. Een onderzoek van justitie - dat de F-side zag als een criminele organisatie - vergrootte de interne onrust. De beschuldigingen waren uiteindelijk niet hard te maken.
In 2002 verscheen het boek F-side is niet makkelijk, een zelfgeschreven geschiedenis van de voetbalsupporters. Daarna ging ook na lang touwtrekken het nieuwe supportershonk bij de Arena open. Na rellen bij wedstrijden werd het twee keer tijdelijk gesloten en in 2005 ging het na brandstichting in vlammen op. In een nieuw honk werd opnieuw een poging tot brandstichting gedaan. Het vermoeden was dat aanhangers van ADO Den Haag hierachter zaten. Als wraakoefening overviel begin dit jaar een groep Ajax-hooligans het supportershome van ADO.
F-sider Sven: ''Het is altijd vergankelijk, mensen komen en gaan, maar ze kunnen de F-side nooit meer uitroeien. Ajax is een grote club en daar hoort een harde kern gewoon bij.''
Voor dit artikel is onder meer gebruik gemaakt van het boek 'F-side is niet makkelijk!' van R. Pieloor.
© Het Parool, 14-10-2006
quote:
quote:De Mul start als vleugelaanvaller
Zaterdag 14 oktober, door SV, Amsterdam, 16.36u GMT+01.00, Het Parool
Mauro Rosales zal, naar alle waarschijnlijkheid, vanavond nog niet fit genoeg zijn om tegen FC Groningen te spelen. Hierdoor neemt Tom de Mul zijn positie over.
Verder vinden er geen wijzigen plaats in de basiself, behalve dat Huntelaar weer terug is in de punt van de aanval.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Heitinga, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Maduro, Sneijder; De Mul, Huntelaar en Babel.
Naja, vorig jaar kwamen we ook vaker achter en verloren we. Nu toont Ajax iig veerkrachtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:13 schreef 2Drix het volgende:
Waarom moeten ze nou altijd eerst achter komen voordat ze zo beginnen te voetballen![]()
HW, jongen, je moet eens leren te gaan inhouden. De feiten laten je er nu nogal belachelijk uitzien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kut jaar weer tot zover.
Komt het nou GVD eens goed met Ajax??
ga toch vingerverven ofzo, niets luckies aan, 3 penalties niet gehad, waardeloze scheids. Ajax speelde slecht, maar scoort meer dan jullie, zo werkt het spelletje.quote:
Zo slecht was het niet eens. Die 2e goal was natuurlijk dramatisch, maar daarna liet Ajax zien wel degelijk over kwaliteit te beschikken. Stekelenburg hield Ajax trouwens later wel op de been met een prima redding. Dus wat dat betreft maakte hij zijn fout toch nog een beetje goed, al is de blunder niet goed te praten natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:01 schreef HeatWave het volgende:
het is echt niet te geloven dit weer, Met zoveel goeie spelers zo beroerd presteren weer..
Ja, kom maar weer met jullie gedoe over dat ik te negatief ben hoor, het gaat weer lekker
Ach, die van Groningen was er zeker een en bij de 2-2 waren we niet ongelukkig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch vingerverven ofzo, niets luckies aan, 3 penalties niet gehad, waardeloze scheids. Ajax speelde slecht, maar scoort meer dan jullie, zo werkt het spelletje.
Want?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
HW, jongen, je moet eens leren te gaan inhouden. De feiten laten je er nu nogal belachelijk uitzien.
Je schreef Ajax helemaal af voor dit seizoen. Daar kom je nu van terug?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want?
OK, we winnen alsof, maar de manier waarop is beschamend tegen een ploeg dit buiten het eigen stadion nog helemaal niets heeft laten zien.,
Tuurlijk is het resultaat heilig, maar er moet gewoon beter gevoetbald worden, op deze manier ga je het in de UEFA echt heel zwaar krijgen hoor. NOFI tov groningen, maar dat zullen echt heel andere tegenstanders zijn.
Het seizoen is door het missen van CL al verkloot.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je schreef Ajax helemaal af voor dit seizoen. Daar kom je nu van terug?
Dat is al jaaaaaren niet meer zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon moe van te worden dat Ajax thuis nog steeds iets is waar ploegen als Groningen heen gaan met het idee dat er iets te halen valt. Je kan niet altijd alles winnen, maar thuis moet je al met 1-0 voorstaan eigenlijk.
nee, maar dat HOORT wel als je zo groot bent, zoveel geld hebt en zoveel goeie spelers.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is al jaaaaaren niet meer zo.
Bemoei je er niet mee, ik maak zelf wel uit wat ikpost en wat ik doe.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
HW ik neem aan dat jij niet te vinden bent op het kampioenschap feest als we dat mogen vieren, want het was toch allemaal niet goed...
Ach ik heb mij er al bij neergelegdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar dat HOORT wel als je zo groot bent, zoveel geld hebt en zoveel goeie spelers.
Nou, ik dus niet. We zijn Ajax, de mooiste club van Nederland en daar moet gewoon goed gevoetbalt worden. Daar hebben we het geld voor, de mensen en de ambitie hoop ik ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach ik heb mij er al bij neergelegd
Heb eerlijk gezegd nog niks gezien, maar 3-2 tegen Groningen is niks mis mee... En als ik zo de reacties van andere users lees dan valt het allemaal nog wel mee, ik vind dat je alles overdrijft....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, ik maak zelf wel uit wat ikpost en wat ik doe.
Vond je het zelf fantastisch dan?
Je hebt het niet gezien, maar wel een mening, Knap hoor, lekker serieus te nemen ben je ook danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd nog niks gezien, maar 3-2 tegen Groningen is niks mee... En als ik zo de reacties van andere users lees dan valt het allemaal nog wel mee, ik vind dat je alles overdrijft....
Ik heb genoeg andere wedstrijden van Ajax gezien waar het wel redelijk tot gewoon goed was en jij als enige user nog liep te zeiken. Waarom zou het deze keer anders zijn??quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien, maar wel een mening, Knap hoor, lekker serieus te nemen ben je ook dan
het was gewoon slecht, anders kom je net achter, ook al waren er persoonlijke fouten. de eerste helft was dramatisch. De 2de helft was gewoon TE spannend.
Ik wou net zeggen; dat is toch gewoon gevaarlijk spel?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef BigFire het volgende:
ik vind dat Suarez abnormaal inkomt met een flying kick.
straks maar op Talpa kijken hoe het overkomt
Toch nog even reagerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik geef gewoon mijn eigen kritische mening, zal me worst zijn wat anderen er van denken.
VI.nlquote:Superknal Emanuelson beslist dolle topper
14/10/2006 21:28
Ajax en FC Groningen maakten er vooral in de tweede helft een spectaculair duel van. Urby Emanuelson besliste met een enorme uithaal de wedstrijd tussen de nummers één en drie, waarin beide doelmannen de tegenstanders een handje hielpen, in het voordeel van Ajax: 3-2.
Dat Ajax won was gezien het spelbeeld verdiend te noemen, al deden de bezoekers amper onder voor de thuisploeg. Veel had het ook niet gescheeld of de Groningers hadden de punten meegenomen naar de Euroborg. De ploeg van coach Ron Jans leidde immers met 1-2 en had vlak voor de winnende treffer van Emanuelson twee grote kansen via Mark-Jan Fledderus en Koen van de Laak. De eerste faalde alleen voor Maarten Stekelenburg, de tweede zag zijn inzet door Hedwigers Maduro van de lijn worden gehaald.
Maar het werd 3-2 in plaats van 2-3. Emanuelson ontsnapte vliegensvlug over de as, omspeelde Evgeniy Levchenko en haalde verwoestend en hoog uit. Bas Roorda was kansloos.
In de Arena was het gapen voor rust en genieten erna. In de 51ste minuut scoorde Ryan Babel nadat Bruno Silva en doelman Roorda elkaar in de weg liepen bij een voorzet van Wesley Sneijder.
Tien minuten later leidde FC Groningen. Eerst benutte Levchenko een strafschop na een overtreding van Gabri op Fledderus, vervolgens profiteerde de zeer lastige Luis Suárez van weifelend ingrijpen van Stekelenburg. Maar ook Groningen-doelman Roorda blunderde, nadat Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar enkele grote kansen hadden gemist. Roorda liet een voorzet van John Heitinga glippen, waardoor Babel de 2-2 binnen kon tikken.
Door de zege behoudt Ajax de koppositie, Groningen verloor zijn ongeslagen status en zag het gat naar Ajax groeien tot vier punten.
Kopenhagen niet meegeteld, stonden we thuis ook ieder wedstrijd met 1-0 voor hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er gewoon moe van te worden dat Ajax thuis nog steeds iets is waar ploegen als Groningen heen gaan met het idee dat er iets te halen valt. Je kan niet altijd alles winnen, maar thuis moet je al met 1-0 voorstaan eigenlijk.
Stekelenburg speelt de bal tegen Suarez aan (tenminste zo zag ik het op de chinees)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen; dat is toch gewoon gevaarlijk spel?
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op HW, het Groningen van nu is gewoon een goede ploeg die als ze hun dag hebben een echt goede ploeg zijn. Het huidige Ajax is groeiende, en heeft niet de macht van 1995. Niet gek, lijkt me. We winnen, liggen op koers. Je vindt dat het seizoen al verrot is door de uitschakeling van de CL, daarom ben je zo overdreven kritisch..
zo te zien wel maar dat veranderd niets aan de manier waarop hij inkomtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:53 schreef jna het volgende:
[..]
Stekelenburg speelt de bal tegen Suarez aan (tenminste zo zag ik het op de chinees)
Goed was het niet, slecht is wel wat overdreven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien, maar wel een mening, Knap hoor, lekker serieus te nemen ben je ook dan
het was gewoon slecht, anders kom je net achter, ook al waren er persoonlijke fouten. de eerste helft was dramatisch. De 2de helft was gewoon TE spannend.
En daar heeft 'ie natuurlijk grandioos gelijk in, dat het seizoen is mislukt door de uitschakeling van de CL. Maar helaas stapt iedereen daar heel makkelijk overheen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op HW, het Groningen van nu is gewoon een goede ploeg die als ze hun dag hebben een echt goede ploeg zijn. Het huidige Ajax is groeiende, en heeft niet de macht van 1995. Niet gek, lijkt me. We winnen, liggen op koers. Je vindt dat het seizoen al verrot is door de uitschakeling van de CL, daarom ben je zo overdreven kritisch..
Ach, dit was de eerste thuiswedstrijd waarin het spannend was. RKC, Vitesse en NEC zijn compleet weggespeeld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
niet alleen het geluid zeg. Jezus, wat een kutcommentaar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:04 schreef denthemen het volgende:
wat een kut geluid btw bij talpa
Ik ben mijn stem idd ook kwijt hehehquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet alleen het geluid zeg. Jezus, wat een kutcommentaar.
Henk is z'n stem kwijtDe mijne is ook niet optimaal meer na de tweede helft eigenlijk
Hij speelde ook nog eens heel goed, op een foute pass na.quote:
volgens mijn vrouw heb k dit al een jaar of 5 niet gehad. Ik zal wel verkouden zijn danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben mijn stem idd ook kwijt heheh
410 en sfeer.... Gaat dat samenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:37 schreef Tvduijn het volgende:
Wat een avondWat een doelpunt van Urby!!
Alleen heel erg jammer van knokpartij, was sowieso bijzonder druk op 410. Sfeer was wisseld maar bij de 3-2![]()
Net zo goed als Dirk-Kuijt en nutteloos dom posten in 't Ajax topic: onafscheidelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
410 en sfeer.... Gaat dat samen![]()
Blablabla, heb je er gestaan? weet je waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Balen he, dat Ajax minstens nog een week bovenaan staat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind um al een tijdje minder keepen hoor, niet alleen vanwege deze ene fout.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef twi het volgende:
Stekelenburg maakt een fout en is het gelijk kwijt. Wat een oppertunistisch gejank weer. Sorry hoor, maar Gentenaar maakte ook geen beste indruk tegen Jong RKC. Laat Stekelenburg nou maar gewoon staan. Blijven investeren in 'm, hij maakte namelijk ook een goede redding tbij de 2-2.
Je hebt in ieder geval geprobeerd normaal te doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je leert het ook nooit he. De vorige keer heb ik je misschien iets te snel een laatste waarschuwing gegeven. Dit is nu wel je laatste. Nog een troll als deze en je bent weer weg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Godver.quote:Babel dreigt duel met Feyenoord te missen
14/10/2006 23:41
Ajax vreest Ryan Babel enige tijd kwijt te zijn. De aanvaller moest in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen FC Groningen van het veld met een knieblessure.
Zondag zal een mri scan moeten uitwijzen hoe ernstig de blessure van Babel is. De international, die twee keer scoorde tijdens de 3-2 zege van Ajax, dreigt de komende klassieker tegen Feyenoord te missen, die volgende week op het programma staat.
Is het nu zo moeilijk om gewoon te accepteren dat die knurft gewoon definitief uit VBL getrapt moet worden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je leert het ook nooit he. De vorige keer heb ik je misschien iets te snel een laatste waarschuwing gegeven. Dit is nu wel je laatste. Nog een troll als deze en je bent weer weg.
Grmblquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef Radegast het volgende:
Klote natuurlijk maar Mitea komt er weer aan, die is altijd goed tegen Feyenoord...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:01 schreef koningdavid het volgende:
Hopen dat Babel toch fit is. Anders met hem op de bank beginnen en Perez in de basis.
Babelinho valt altijd nog goed in, als het nodig is.![]()
Echt waar zeg! Wanneer ga je eens normaal doen? ajacieden maken zulke reacties net zo goed in het Feyenoord topic. Daar geef je nooit waarschuwingen! Ik maak 1 keer een grap en ik krijg een waarschuwingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je leert het ook nooit he. De vorige keer heb ik je misschien iets te snel een laatste waarschuwing gegeven. Dit is nu wel je laatste. Nog een troll als deze en je bent weer weg.
Zielig kutventje ben je ook altijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat jij er hele topics mee verkloot door het honderd keer te doen. Bovendien is er helemaal niks grappig aan je post, Maar dan ook he-le-maal niks.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt waar zeg! Wanneer ga je eens normaal doen? ajacieden maken zulke reacties net zo goed in het Feyenoord topic. Daar geef je nooit waarschuwingen! Ik maak 1 keer een grap en ik krijg een waarschuwing![]()
Je schijnt nogal een voorgeschiedenis te hebben. Maar reageer er nou niet op, dadelijk heb je weer een ban aan je broek hangenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt waar zeg! Wanneer ga je eens normaal doen? ajacieden maken zulke reacties net zo goed in het Feyenoord topic. Daar geef je nooit waarschuwingen! Ik maak 1 keer een grap en ik krijg een waarschuwing![]()
Grappig johquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij is minder erg dan 'Baby' toch?quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Je doet het er om.
Is dit een 'Pech, accepteer die kutbijnamen maar'-post?
Net alsof de sfeer in de Kuip zo perfect isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft het nooit gehad mijn inziens.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef twi het volgende:
Stekelenburg maakt een fout en is het gelijk kwijt.
Wat hebben we lekker gebierd he.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hij heeft het nooit gehad mijn inziens.
En daar mag je 466 topics op nalezen ik heb nooit anders beweerd![]()
en avondwedstrijden blijven![]()
Over zielige kutventjes gesproken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:09 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Zielig kutventje ben je ook altijd.
Ach, zomaar wedstrijdje Groningen levert al beelden op die je bij jullie alleen ziet als je CL wint:
Wat is er mis met tifo??? Het brengt toch sfeer en het is gewoon mooi. Beter een groepje dat zelf doeken maakt en acties voorbereidt als die gesponsorde fortis shit bij jullie toch ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Over zielige kutventjes gesproken.
Verschil met jullie (=jodenvolk) is dat wij geen grote groep tifokneuzen hebben. Gelukkig maar...
Gemaakte sfeer. Ik moet er niks van hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is er mis met tifo??? Het brengt toch sfeer en het is gewoon mooi. Beter een groepje dat zelf doeken maakt en acties voorbereidt als die gesponsorde fortis shit bij jullie toch ?
Volgens mij worden bij JULLIE 'tifo' (in hoeverre je die vaak mislukte, kleine en lelijke acties tifo mag noemen) gesponsord en bij ons is alles orgineel, veelal ludiek en hand in elkaar gezet... wie is hier nu nep/gemaakt? En achja, bij ons hoor je tenminste 90 min zang, 'legioen' (quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gemaakte sfeer. Ik moet er niks van hebben.
Die kans is zowiezo groot, Babel kan waarschijnlijk niet spelen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:22 schreef StarGazer het volgende:
Daarnaast speelde Perez een puike 2e helft, ik vraag mij toch echt af hoeveel goede wedstrijden hij nog moet spelen voordat hij een basisplaats krijgt. De Mul heeft werkelijk niks laten zien. Perez dus laten starten tegen Feyenoord
Oh ja, dat was ik al vergeten. Die raakte hard geblesseerd. Stond nog wel in de lijnen, maar die jongen kon geen bal meer raken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die kans is zowiezo groot, Babel kan waarschijnlijk niet spelen.
berm ingevlogenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:04 schreef -Wolf- het volgende:
Gisteren gewoon hard gezopen met alle gevlogen van dien trouwens..
Wat is dat gejank elke x over gesponsorde tifo? Er zijn 3 doekies door Fortis aan de SV gegeven. Voor de rest alleen die vlaggetjes af en toe, maar ik hoef niet te zeggen wie daar mee zijn begonnen he?quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:45 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Volgens mij worden bij JULLIE 'tifo' (in hoeverre je die vaak mislukte, kleine en lelijke acties tifo mag noemen) gesponsord en bij ons is alles orgineel, veelal ludiek en hand in elkaar gezet... wie is hier nu nep/gemaakt? En achja, bij ons hoor je tenminste 90 min zang, 'legioen' () is al 10 jaar dood
hehe gelukkig was buijs gister niet bij gronigenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:38 schreef StarGazer het volgende:
"Alleen Mark Jan Fledderus, een Rotterdammer, riep dat het altijd verkeerd gaat bij die rot-Ajacieden! We zijn in elk geval wel dichtbij geweest.’’
Hihi
Geen punt hoor, die maakt volgende week hetzelfde meequote:Op zondag 15 oktober 2006 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hehe gelukkig was buijs gister niet bij gronigen![]()
zou hetquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Geen punt hoor, die maakt volgende week hetzelfde mee
Niet goed, niet slecht. Dus hij is op de weg terugquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Hoe vonden jullie Maduro gisteren spelen? Is hij al weer een beetje op de weg terug?
Waarom zou ie geschorst moeten worden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Die huntelaar zal nu ook weer niet geschorst worden![]()
[afbeelding]
genoegquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:13 schreef Corksterr het volgende:
Zouden er nog 2 plekken naast elkaar zijn voor Ajax-PSV? Ik denk dat ik al te laat ben.
Jans vond het wel een overtreding, maar vond dat Roorda niet zo moest miepen en dan maar een knietje in de borst van Huntelaar moest planten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom zou ie geschorst moeten worden?
Om Roorda zo debiel ging doen?? Zelfs Jans vond het nou niet echt een overtreding
Dat was een andere overtreding volgens mij. Dit was volgens mij niet de actie van de 2-2 maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:36 schreef twi het volgende:
[..]
Jans vond het wel een overtreding, maar vond dat Roorda niet zo moest miepen en dan maar een knietje in de borst van Huntelaar moest planten.
Bron?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:52 schreef patrickt37 het volgende:
'Huntelaar in januari naar Manchester United'
Gepubliceerd op 15-10-06 om 13:25 door Stefan Willemse
Manchester United is van plan om Huntelaar in de winterstop naar Old Trafford te halen. De trainer van Manchester Alex Ferguson is zeer gecharmeerd van de Nederlandse spits en Huntelaar zou de naar Real Madrid vertrokken Van Nistelrooij moeten opvolgen, als we The Sunday Express moeten geloven.
Er was afgelopen zomer al interesse in Huntelaar door onder meer Fiorentina en Bayern München, maar toen wilde Ajax niet praten over een eventueel vertrek. Ook nu is Ajax niet van plan om de 23-jarige spits te laten gaan. Manchester is naar verluid bereid om een kleine vijftien tot twintig miljoen euro op tafel te leggen voor de Ajacied.
Naast Huntelaar zou Manchester ook interesse hebben in Nani. De spits van Sporting Lissabon heeft dit seizoen in vijf wedstrijden al drie goals gemaakt.
Aha hoorde het ook maar halfquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:36 schreef twi het volgende:
[..]
Jans vond het wel een overtreding, maar vond dat Roorda niet zo moest miepen en dan maar een knietje in de borst van Huntelaar moest planten.
Ik denk dat eerder Ajax een struikelblok is dan de wil van Huntelaar. Die zou zo overstappen. Al denk ik dat het voor hem erg, erg slilm is om nog anderhalf seizoen te blijven tot het EK. Simpelweg omdat hij laat zien dat hij niet altijd top is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:53 schreef Erwtensoep het volgende:
En ze gaan er maar vanuit dat hij ook gaat.
Zo zei 'ie het niet echt, volgens mij wilde hij niet de onsportieve verliezer uithangen. Hij hamerde meer op de eigen kans van Fledderus bij de 2-2 alleen voor de keeper, die Stekelenburg fraai wist te voorkomen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Aha hoorde het ook maar half
Maar geloof niet dat Jans echt vond dat ie afgekeurd moest worden ??
Ik ook, hij kan nog veel leren. Dit seizoen is hij bijvoorbeeld nog lang niet goed op schot.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen gaat er maar vanuit dat die jongen zo weg is, maar ik denk dat hij volgend seizoen ook nog bij ons speelt.
Ik denk dat velen de ambitie en het zelfvertrouwen van Klaas Jan onderschatten. Het is naar mijn idee echt niet iemand die door clubliefde nog een jaartje langer zal blijven als de kans zich voordoet om naar een topclub te gaan. Draait 'ie een seizoen met 25 of meer goals, dan is 'ie gewoon weg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen gaat er maar vanuit dat die jongen zo weg is, maar ik denk dat hij volgend seizoen ook nog bij ons speelt.
Huntelaar heeft zelf al eens aangegeven zijn overstap naar Ajax als een goede eerste stap naar de absolute top te zien, en dat hij dan ook vooral eerst veel wil leren bij Ajax voor hij weggaat. Dat is dan ook typisch Huntelaar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat eerder Ajax een struikelblok is dan de wil van Huntelaar. Die zou zo overstappen. Al denk ik dat het voor hem erg, erg slilm is om nog anderhalf seizoen te blijven tot het EK. Simpelweg omdat hij laat zien dat hij niet altijd top is.
En dan niet voor het lachwekkende bedrag van 15 miljoen natuurlijk. Verdubbel het eens, dan kan er begonnen worden te praten over een transfer.
Je mist mijn punt. Huntelaar is nog niet uitgeleerd bij Ajax, dat vindt hij ook. Daarom gaat hij ook nog niet weg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:11 schreef twi het volgende:
Hij hoeft niet weg. Maar ik zie Huntelaar zo'n transfer echt niet tegenhouden, omdat hij het leerproces zo belangrijk vindt.
Waar heb je het over of neem jij voetbalprimeur serieus?quote:
Ik neem het ook niet echt serieus, maar waar rook is is vuur.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar heb je het over of neem jij voetbalprimeur serieus?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar heb je het over of neem jij voetbalprimeur serieus?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet echt serieus, maar waar rook is is vuur.
Als het al zo zou zijn, waar maak jij je dan druk om?quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
, en hetzelfde geld voor Sneijder
Onze tegenstanders zijn meer begaan met de kommer en kwel van Ajax.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als het al zo zou zijn, waar maak jij je dan druk om?
Tja, dat was ook verrassend. Maar toch maar niet onderschatten, zijn altijd van die ploegen die het Ajax op basis van inzet heel lastig kunnen maken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:01 schreef Radegast het volgende:
Vanavond Zulte-Waregem bezig gezien tegen Anderlecht (0-4)
Enige speler die ik gevaarlijk vond was de Nigeriaan Aliyu die bij AC Milan heeft gespeeld jaren terug. Verdediging was brandhout en vooral héél erg traag. Vraag me af hoe Lokomotiv Moskou daarvan heeft kunnen verliezen.
van de watquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:12 schreef Black-Death het volgende:
Wat een enorme blunder van The Steek was dat trouwens![]()
Ik denk dat dat de laatste tijd wel meevalt eerlijk gezegd.quote:
zoals zondagquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de laatste tijd wel meevalt eerlijk gezegd.
Vooral als ploegen Ajax op bezoek krijgen denken ze tegenwoordig dat er misschien wel wat te halen valt.
ik maak me nergens druk om hoor , het is gewoon een feit dat die 2 niet lang meer bij Ajax te vinden zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als het al zo zou zijn, waar maak jij je dan druk om?
Voorlopig komt Ajax de serie van wedstrijden waarin het er echt op aankomt best wel aardig door. Daarmee doel ik dus op Groningen en Utrecht. Met Feyenoord-uit en Heerenveen-uit komen er nog twee van zulke wedstrijden aan en dan is het altijd fijn om met behoorlijk wat vertrouwen die wedstrijden in te gaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:09 schreef Roeni3 het volgende:
Toch gewoon weer bovenaan na dit weekend. Met een moeilijke wedstrijd tegen Groningen is dat een prima prestatie.
Tegenwoordig? Dat is al sinds de opening van de Arena het geval heb ik het idee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de laatste tijd wel meevalt eerlijk gezegd.
Vooral als ploegen Ajax op bezoek krijgen denken ze tegenwoordig dat er misschien wel wat te halen valt.
Stekelenburg gaf zelf zijn fout toe en het was ook gewoon zijn fout.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Het was trouwens meer een fout van stam dan van Stekelenburg, Stekelenburg kon niks meer met die bal omdat de tegensatdner er zo goed als tegenaan stond.
Ze komen eindelijk uit de kast jongens.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:24 schreef hippo-clippo het volgende:
wat een kk dag zegVolgende week alles uit de kast tegen die joden!
quote:Lichte knieblessure voor Ryan Babel
Zondag 15 oktober, door SV, Amsterdam, 14.22u GMT+01.00, AT5
Zondag is gebleken dat de binnenband van Ryan Babel's rechterknie licht verrekt is. Het is nog niet te zeggen hoe lang Babel uit de running zal zijn.
Over drie à vier dagen moet meer duidelijk zijn, laat een woordvoerder van Ajax zondag weten. Babel scoorde tegen Groningen twee maal en speelde de wedstrijd gewoon uit.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ze komen eindelijk uit de kast jongens.
Was 'nog niet geheel fit', dus heb de indruk dat hij er tegen Feyenoord wel weer bij is. Hoop het ook, want hij scoort veel tegen ze.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:42 schreef Black-Death het volgende:
Wat was er met Rosales?
Volgens mij zitten ze nog steeds in de ontkenningsfase. Tis moeilijk toegeven dat je een middenmoter bent.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ze komen eindelijk uit de kast jongens.
quote:
Barca: '22 miljoen + Saviola voor Sneijder
Als we de Spaanse krant Marca moeten geloven heeft Barcelona serieuze interesse in Wesley Sneijder. De club zou zelfs een bod klaar hebben liggen voor de Ajacied.
De club uit Barcelona zou Wesley Sneijder al een tijdje hebben gevolgd. Barca zou inmiddels zo gecharmeerd zijn van hem dat ze zelfs een bod uit gaan brengen.
Het opmerkelijke van dit bod is dat Saviola in de deal betrokken zou zijn. Het bod van Barça voor Sneijder zou een kleine 22.5 miljoen euro zijn plus Javier Saviola.
Barcelona heeft er de laatste tijd geen geheim van gemaakt dat ze Argentijnse spits kwijt willen. Hij werd al twee keer verhuurd aan AS Monaco en Sevilla FC maar nu zou Barcelona Saviola van de hand willen doen.
Barcelona is naar verluid niet de enige geïnteresseerde in Sneijder. Ook Real Madrid, Chelsea, Manchester United, Arsenal en AC Milaan zouden interesse hebben in de 22-jarige middenvelder.
EAquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef Messenga het volgende:
EA Sports was er trouwens al vroeg bij met het aankomende kampioenschap : "This is the Season!"
Dat is dan dus alleen Saviola, gezien 'ie in pakweg 4 seizoenen net zoveel zou moeten verdienen als die 22 miljoenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:58 schreef Panick het volgende:
Sowieso een onrealistisch openingsbod. Je gaat geen 22 miljoen én een speler (die meer waard is dan een Gabri of zo) bieden voor een speler uit Nederland, zelfs niet als 't om de nieuwe Ronaldinho zou gaan. 't blijft de Micky Mouse competitie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:52 schreef twi het volgende:
Omdat het allemaal onzin is. Als het een echte interessante bron had geweest, had het namelijk al lang op diverse grote websites gestaan.
Twee prijzen zelfsquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:13 schreef twi het volgende:
Natuurlijk vindtie dat. Dankzij Koeman heeft 'ie nog een prijs kunnen winnen.
Die fantastische wissel in de UEFA cup wedstrijd Auxerre - Ajax vergeet ik nooit meer hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:08 schreef S-Two het volgende:
Jan van Halst vind dat Ronald Koeman altijd briljant wisselt.
Ze kwamen er beide in als wsselquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
Het was toch Urby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |