Ga lekker alles via teletekst volgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:57 schreef Steve_I. het volgende:
JA HEUHJ!!! WAT KRIJGEN WE VERDOMMEST NOU ZEG! Feyenoord is geen bezit, niet te verkopen, geen speelgoedtyft verdomme eens een heel eind op k*nker van den Herik! dat ie ons al 10 jaar besodemieterd ok, maar dit....
als we een wannabe-chelsea worden, ondanks dat we dan meer prijzen winnen, verwacht ik niet dat je me dan nog vaak in de Kuip ziet.
pleurt op, ik juich niet voor iemand anders z'n speeltje.
precies wat we zochtenquote:Bij de Graafschap kennen ze Rotier en Davilex al wel. Ze zitten nog steeds op wat beloofde versterkingen te wachten.
Vorig seizoen was het dankzij shirtsponsor Davilex mogelijk om Reinier Robbemond en Donny de Groot aan te trekken. Directeur Steven Rottier beloofde toen meer versterkingen, maar die kwamen niet.
Zal me benieuwen wat hij spectaculair vindquote:'Rottier wil aandelen overnemen en heeft grootse plannen'
Johan Derksen liet vrijdagavond laat weten dat hij met de investeringsgroep van Rottier heeft gesproken. darain werd hem duidelijk dat die groep Feyenoord volgende week wil proberen over te nemen. Hij zou de aandelen Feyenoord willen overnemen.
Rottier zou grote plannen hebben. De voormalig jeugdspeler van de club en Rotterdammer zou grootse plannen hebben om Feyenoord weer naar de top te brengen. Hij zou enkele spectaculaire spelers willen aantrekken met als grootste droom van hem Dirk Kuyt.
Zaakwaarnemer Jansen liet al direct weten dat dat geen optie zal zijn voor Kuyt voorlopig. Al wil Kuyt later graag wel weer terugkeren bij de club.
ga jij lekker een rijkelui's speelgoed aanmoedigenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga lekker alles via teletekst volgen![]()
goed werkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zal me benieuwen wat hij spectaculair vind
Ik dacht dat het bij de club hoorde dat deze van het volk was, hard moest werken, niet moet leunen op een bedrijf of een beursgang oid, te bikkelen met de beschikbare middelen. Ik wil ook kampioen worden, maar niet met het bezit van een of andere rijke piemel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
goed werk
volgend jaar kampioen![]()
geweldige voetballer, maar opzich heb ik het niet zo op spelers met een te groot ego, al helemaal niet als ze zich dan ook nog eens moslim noemen omdat de schoonfamilie dat wil, en nog buiten de deur neuken ook......quote:
Van Persie heeft geen te groot ego hij werdt gewoon niet goed begrepen in Rotterdam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:38 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
geweldige voetballer, maar opzich heb ik het niet zo op spelers met een te groot ego, al helemaal niet als ze zich dan ook nog eens moslim noemen omdat de schoonfamilie dat wil, en nog buiten de deur neuken ook......
Als nieuwe koffiejuffrouw zekerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zal vannacht lekker slapen en dromen van Kaka, Makaay, Ronaldinho, Jolanthe van Kasbergen, en Nedved!![]()
Het liefst zie ik dat ook, maar ik vrees dat je om in de huidige voetbal maatschappij mee te kunnen komen je wel zult moeten. En als ik het stuk goed lees is die Rottier niet eens zo'n hele grote suikeroom, heeft hij al een plan van aanpak klaar liggen en is het ook nog een een oud-feyenoorder, jeugd-speler dat wel maar toch. Je kunt het veeeel slechter treffen mijn inziens. En een nieuwe voorzitter hebben we toch nodig aangezien iedereen van GKL afwil.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:07 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij de club hoorde dat deze van het volk was, hard moest werken, niet moet leunen op een bedrijf of een beursgang oid, te bikkelen met de beschikbare middelen. Ik wil ook kampioen worden, maar niet met het bezit van een of andere rijke piemel.
En oud jeugdspeler.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een echte Feyenoord-supporter he, niet iemand die zomaar een random voetbalclub wil hebben
Wat ben jij dom zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:57 schreef Steve_I. het volgende:
JA HEUHJ!!! WAT KRIJGEN WE VERDOMMEST NOU ZEG! Feyenoord is geen bezit, niet te verkopen, geen speelgoedtyft verdomme eens een heel eind op k*nker van den Herik! dat ie ons al 10 jaar besodemieterd ok, maar dit....
als we een wannabe-chelsea worden, ondanks dat we dan meer prijzen winnen, verwacht ik niet dat je me dan nog vaak in de Kuip ziet.
pleurt op, ik juich niet voor iemand anders z'n speeltje.
En waar haal je die toppers dan wel mee als de jeugd ze niet voortbrengt? Ga je met een kist spiegels en kralen richting Afrika ofzo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met geld koop je geen echte toppers hoor; alleen maar geldwolven en of je daar nou zoveel beter van wordt...
Ik had die met Co Adriaanse...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan heb je nog geluk, ik had de Hans Kraaij Sr. versie
Die was toch niet van Davilex maar van UbiSoft? Co Adriaanse Football World Manager bedoel je? Die kocht ik toen via het AD met korting, bleek mijn PC van destijds er te langzaam voor. En het was toen ik een snellere PC had een erg suf spel.quote:
Bron? Zou mooi zijn! Is Cohen ook wel verplicht; nadat ie had gedreigd dat als er nog 1 keer ongeregeldheden waren er 5 jaar geen uitsupporters meer mee mochten, en iedereen zich daarop rustig hield. Nu heeft iedereen dat gedaan, en dan hoort Cohen zich ook aan z'n belofte te houden.quote:
Tot zondag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Bron? Zou mooi zijn! Is Cohen ook wel verplicht; nadat ie had gedreigd dat als er nog 1 keer ongeregeldheden waren er 5 jaar geen uitsupporters meer mee mochten, en iedereen zich daarop rustig hield. Nu heeft iedereen dat gedaan, en dan hoort Cohen zich ook aan z'n belofte te houden.
Cohen heeft hier weinig mee te makenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Bron? Zou mooi zijn! Is Cohen ook wel verplicht; nadat ie had gedreigd dat als er nog 1 keer ongeregeldheden waren er 5 jaar geen uitsupporters meer mee mochten, en iedereen zich daarop rustig hield. Nu heeft iedereen dat gedaan, en dan hoort Cohen zich ook aan z'n belofte te houden.
Niet direct, nee. Maar hij kan wel de Ajax-supporters verbieden om naar Rotterdam te gaan, dan moet ie zich er in dit geval ook mee bemoeien! Maar nu is er geen publieke druk en geen media-aandacht, dus voor hem is het niet interessant meerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Cohen heeft hier weinig mee te maken
Loek lult uit z'n nek, Cohen heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:04 schreef zjroentje het volgende:
Hoe kan hij dat verbieden?
Gaan we samen zuipen dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Passepartout gehaald voor de UEFA Cup, en dan de middag van Blackburn thuis maar ff vrij regelen, zodat ik kan zuipen!
Nu alleen nog Nancy uit regelen en we zijn er weer klaar voor!
Is er al bekend hoe groot het uitvak wordt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:59 schreef Cart_man het volgende:
Nancy kan ik losse kaart(en) voor je regelen, mocht je daar behoefte aan hebben tenminste.
Neuh, dat niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is er al bekend hoe groot het uitvak wordt?
quote:De Graafschap voorzitter op de hoogte van plannen Rottier met Feyenoord
De voorzitter van De Graafschap liet weten op de hoogte te zijn van de grote plannen die Steven Rottier heeft met Feyenoord. Volgens hem heeft de huidige sponsor van De Graafschap hem verzekerd dat hij die club niet zal laten vallen. 'Hij koestert een warme liefde voor De Graafschap. Bovendien loopt het contract dat wij hebben met Davilex nog twee jaar door."
kan je van de wedstrijd in basel fotos makenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:53 schreef yozd het volgende:
Ik heb m'n passpartout ook binnen! En donderdag lekker naar Basel!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ff kijken of ik een fototoestel kan regelen, maar moet wel lukken denk ik!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
kan je van de wedstrijd in basel fotos maken![]()
quote:
Kom ik wellicht nog op terug, is er überhaupt iets al iets bekend voor de "officiele" verkoop van de Nancy uit kaarten?quote:Nancy kan ik losse kaart(en) voor je regelen, mocht je daar behoefte aan hebben tenminste.
www.fr-fotopage.nlquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:03 schreef RayMania het volgende:
Jongens, ik ben op zoek naar een site waar foto's staan van de sfeeracties van Feyenoord dit seizoen. Dus mooie fakkeltjes, mooie spandoeken, etc. Noem maar op! Weet iemand die?
thx manquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:42 schreef yozd het volgende:
[..]
Zal ff kijken of ik een fototoestel kan regelen, maar moet wel lukken denk ik!
Is kijken wat Hugo Borst er over te zeggen heeft vanavond in Studio Voetbal, gezien ze goede contacten met Feyenoord. Heb ik meer vertrouwen in hem dan in de Snor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Steven Rottier heeft aan De Telegraaf laten weten dat hij op dit moment nog niet wil reageren op de geruchten dat hij Feyenoord wil overnemen. Wel laat hij weten in de loop van de week duidelijkheid te geven over de situatie.
goed dat je er niet bij bentquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
2-0 rkc omg
quote:Ik denk dat we beter moeten gaan voetballen
gelukkig wel ja, meer gehaald dan vorig jaar in Waalwijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:44 schreef patrickt37 het volgende:
Gefeliciteerd. Weer een punt!!
We spelen donderdag in Basel hoor, dus er klopt sowieso niks van dat trainingsschemaquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Trainingsschema Feyenoord
Maandag : Ochtend en middag training komen te vervallen
Dinsdag: Vrije dag
Woensdag: Individuele training achter gesloten deuren
Donderdag: Individuele training achter gesloten deuren
Vrijdag: Daguitje met het team (Karten/Paintballen)
inderdaad, allang blij dat het geen 2-0 is gewordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:26 schreef zevenkamp het volgende:
Had je verwacht dat ze zouden winnen dan? Feyenoord heb het al jaren moeilijk daar.
Hij zat niet voor niets bij ons op de tribunequote:Op zondag 15 oktober 2006 17:28 schreef Sender_ het volgende:
Echt weer een drama wedstrijd.
Je begint zo slecht dat je dan al weer snel 2-0 achterstaat waarna je alles op alles moet zetten om nog gelijk te komen.
Ik snap niet waarom hij er niet gewoon pi-air bij gooide, nee krijgen we tiendali erbij![]()
Charisteas moet ook opdonderen werkelijk waar niets goed gedaan.
Rot is op schijtclownquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Allemachtig, al weer een punt dankzij de scheidsrechter
Volgende week moet het maar eens flink afgestraft worden. Ik kan niet wachten!
Da_Sandman wanneer ga je eens waarschuwing aan hem geven? Hij loopt constant te trollen man...quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:51 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben al weg.
Maar ik kom nog terug.
Boehoe!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Da_Sandman wanneer ga je eens waarschuwing aan hem geven? Hij loopt constant te trollen man...
Onee hij is voor ajax je gaat hem geen waarschuwing geven![]()
Tja is weer eens wat anders dan punten mislopen door de scheids waar er dit seizoen ook al genoeg voorbeelden van te noemen zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:51 schreef Erwtensoep het volgende:
inderdaad, zometeen maar ff samenvattingen kijkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
Tja is weer eens wat anders dan punten mislopen door de scheids waar er dit seizoen ook al genoeg voorbeelden van te noemen zijn.
Valt weinig aan te negeren. Bij een normale opmerking kreeg ik al mijn eerste waarschuwing, en bij een normale grap (niet eens een trol ofzo) al mijn laatste...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:46 schreef denthemen het volgende:
dirk-kuijt, gedraag je niet als een calimero, negeer hem gewoon
Een standaard ajax reactie, als een ajacied klaagt over een feyenoorder dan is het omdat ie 'gelijk' heeft, is het andersom beginnen ze altijd gelijk over calimero.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:46 schreef denthemen het volgende:
dirk-kuijt, gedraag je niet als een calimero, negeer hem gewoon
Wat ben je toch een triest ventje. Zie Feedback.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Da_Sandman wanneer ga je eens waarschuwing aan hem geven? Hij loopt constant te trollen man...
Onee hij is voor ajax je gaat hem geen waarschuwing geven![]()
Hij heeft (dit keer) wel gelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat ben je toch een triest ventje.
Vind ik niet. Bovenstaande posts zijn in het Ajax topic gebruikelijk, als het erger wordt treed ik daar tegenop. Meestal is het Dirk die weer verder gaat, maar goed, dat heeft hij zelf niet door. Daarom zie FB.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik niet. Bovenstaande posts zijn in het Ajax topic gebruikelijk, als het erger wordt treed ik daar tegenop. Meestal is het Dirk die weer verder gaat, maar goed, dat heeft hij zelf niet door. Daarom zie FB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |