Sommige van die gasten zijn kind aan huis daar. Al zal dat ook vaak komen door SV's enzo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik nooit. Dacht eerder dat ze door Feyenoord in een hoekje werden gedrukt...
Kuyt weer terug. Dan zal die wel aardig wat poen moeten hebbenquote:"Van den Herik maakt plaats voor suikeroom"
"Feyenoord heeft een grote investeerder gevonden die de club wil overnemen", dat meldde Johan Derksen vrijdagavond op RTL7.
Het zou gaan om Rotterdammer Steven Rottier die directeur is van het softwarebedrijf Davilex. Die onderneming is ook al een aantal jaren sponsor bij De Graafschap. Jorien van den Herik zou zijn fiat hebben gegeven aan de overname van Feyenoord en plaats willen maken voor de nieuwe investeerder.
De president-commissaris heeft altijd aangegeven dat hij best plaats wil maken voor een suikeroom mits die een goed plan en voldoende financiële middelen heeft om de club over te nemen. Rottier zou zeer ambitieuze plannen hebben met Feyenoord, zo heeft hij al bij Rob Jansen, de zaakwaarnemer van Dirk Kuijt, geïnformeerd wat het zou kosten om de spits van Liverpool terug te halen naar De Kuip.
Volgens Derksen zal Feyenoord het nieuws over de overname en het vertrek van Van den Herik in de komende week bekend willen maken.
Bron: RTV Rijnmond
Ja, maar volgens mij zal Kuijt over 5 jaar nog voor niks voor Feyenoord willen spelenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Over 5 jaar misschien wel
Hij was ook spottend bedoeld...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach maak je niet druk, doe ik ook niet.
Ik ben hier volgens mij al christelijke kutjood (die is best grappig, als je erover nadenkt) en gristenhond genoemd, maar ze bedoelen het lief hoor.![]()
Ik ook nog niet. Eerst de plannen openbaar maken... Niet terug naar begin jaren '90...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:16 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil eerst dat die kale oprot, dan pas kan er door een interim-bestuur gekeken worden naar vervanging. Dit zaakje vertrouw ik eerlijk gezegd niet.
Als het een fan is, prijzen misschien?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:28 schreef venomsnake het volgende:
Niemand die zomaar geld in een club pompt, ik neem aan dat ie er iets voor terug wil. (mocht het waar zijn)
Bizar ja. Maar ondanks dat wel een leuk bericht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:41 schreef Cart_man het volgende:
Wat een sukkel eigenlijk. Kuijt komt echt niet meer terug nu hij bij Liverpool speelt.
Ik weet niet wat de omzet van dat bedrijf is eigenlijk? Maar Nederlandse bedrijven (op Philips e.d. na) kunnen nooit 150 miljoen ofzo in een club steken...quote:
Het zou natuurlijk geweldig zijn als een fan al zijn centen in zijn favo club wil steken zonder allemaal zakelijke eisen/belangen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:31 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Als het een fan is, prijzen misschien?
Ze maken alleen nog maar business software, en echt groot zijn ze er niet in, dus de omzet zal ook niet torenhoog zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de omzet van dat bedrijf is eigenlijk? Maar Nederlandse bedrijven (op Philips e.d. na) kunnen nooit 150 miljoen ofzo in een club steken...
Wat is het nut van deze reactie? Echt hoor, rot dan gewoon op. Irritant jong. Je hoeft echt NIET overal je zuigende mening op te geven.quote:
Ik geef toch een inhoudelijke reactie piemelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is het nut van deze reactie? Echt hoor, rot dan gewoon op. Irritant jong. Je hoeft echt NIET overal je zuigende mening op te geven.![]()
Dat kan je toch niet serieus nemen?quote:Rottier zou zeer ambitieuze plannen hebben met Feyenoord, zo heeft hij al bij Rob Jansen, de zaakwaarnemer van Dirk Kuijt, geïnformeerd wat het zou kosten om de spits van Liverpool terug te halen naar De Kuip.
Omzet is ook niet echt belangrijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ze maken alleen nog maar business software, en echt groot zijn ze er niet in, dus de omzet zal ook niet torenhoog zijn.
Ga maar lekker verder dromen als jij denkt dat er een geldschieter komt die zulke bedragen wil investeren in Feijenoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de omzet van dat bedrijf is eigenlijk? Maar Nederlandse bedrijven (op Philips e.d. na) kunnen nooit 150 miljoen ofzo in een club steken...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Allemaal VakantieRacer halen, kunnen ze Dirk terug kopen![]()
A2-racer was wel vet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, ik heb van Davilex nog zo'n heel oud Football-manager spel liggen hier. Met Wim Kieft als presentator
Tijdens de wedstrijd, stuk of 19x, 'kansen te over, maar met alleen kansen win je de wedstrijd niet!'
Davilex is idd op game-gebied wel heel erg triest
ok 150 miljoen zal niet snel gebeuren. Maar als je die bedragen ziet die in Schalke gestopt worden is mijn opmerking nog niet eens zo gek.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga maar lekker verder dromen als jij denkt dat er een geldschieter komt die zulke bedragen wil investeren in Feijenoord.
Misschien net het verschil om PSV en Ajax voorbij te streven.quote:Wanneer er een nieuwe voorzitter/geldschieter komt, dan zal deze max. 10 tot 20 miljoen investeren en geen torenhoge bedragen...
Inderdaad, Marco Bakker nadoenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, kon je onder de ArenA rijden.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:15 schreef venomsnake het volgende:
Dus, misschien een suikeroompje gevonden..![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan heb je nog geluk, ik had de Hans Kraaij Sr. versie
Nee, dat denken alleen de domme mensen. Hij is feyenoord-dude.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Die is toch gereincarneerd in Steve_I?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat denken alleen de domme mensen. Hij is feyenoord-dude.
Niet van Tymoschuk of hoe heette die gozer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zal vannacht lekker slapen en dromen van Kaka, Makaay, Ronaldinho, Jolanthe van Kasbergen, en Nedved!![]()
Leuk gekopiëerd van pinda.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zal vannacht lekker slapen en dromen van Kaka, Makaay, Ronaldinho, Jolanthe van Kasbergen, en Nedved!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |