En waar haal je die toppers dan wel mee als de jeugd ze niet voortbrengt? Ga je met een kist spiegels en kralen richting Afrika ofzo?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met geld koop je geen echte toppers hoor; alleen maar geldwolven en of je daar nou zoveel beter van wordt...
Ik had die met Co Adriaanse...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan heb je nog geluk, ik had de Hans Kraaij Sr. versie
Die was toch niet van Davilex maar van UbiSoft? Co Adriaanse Football World Manager bedoel je? Die kocht ik toen via het AD met korting, bleek mijn PC van destijds er te langzaam voor. En het was toen ik een snellere PC had een erg suf spel.quote:
Bron? Zou mooi zijn! Is Cohen ook wel verplicht; nadat ie had gedreigd dat als er nog 1 keer ongeregeldheden waren er 5 jaar geen uitsupporters meer mee mochten, en iedereen zich daarop rustig hield. Nu heeft iedereen dat gedaan, en dan hoort Cohen zich ook aan z'n belofte te houden.quote:
Tot zondag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Bron? Zou mooi zijn! Is Cohen ook wel verplicht; nadat ie had gedreigd dat als er nog 1 keer ongeregeldheden waren er 5 jaar geen uitsupporters meer mee mochten, en iedereen zich daarop rustig hield. Nu heeft iedereen dat gedaan, en dan hoort Cohen zich ook aan z'n belofte te houden.
Cohen heeft hier weinig mee te makenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Bron? Zou mooi zijn! Is Cohen ook wel verplicht; nadat ie had gedreigd dat als er nog 1 keer ongeregeldheden waren er 5 jaar geen uitsupporters meer mee mochten, en iedereen zich daarop rustig hield. Nu heeft iedereen dat gedaan, en dan hoort Cohen zich ook aan z'n belofte te houden.
Niet direct, nee. Maar hij kan wel de Ajax-supporters verbieden om naar Rotterdam te gaan, dan moet ie zich er in dit geval ook mee bemoeien! Maar nu is er geen publieke druk en geen media-aandacht, dus voor hem is het niet interessant meerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Cohen heeft hier weinig mee te maken
Loek lult uit z'n nek, Cohen heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:04 schreef zjroentje het volgende:
Hoe kan hij dat verbieden?
Gaan we samen zuipen dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Passepartout gehaald voor de UEFA Cup, en dan de middag van Blackburn thuis maar ff vrij regelen, zodat ik kan zuipen!
Nu alleen nog Nancy uit regelen en we zijn er weer klaar voor!
Is er al bekend hoe groot het uitvak wordt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:59 schreef Cart_man het volgende:
Nancy kan ik losse kaart(en) voor je regelen, mocht je daar behoefte aan hebben tenminste.
Neuh, dat niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is er al bekend hoe groot het uitvak wordt?
quote:De Graafschap voorzitter op de hoogte van plannen Rottier met Feyenoord
De voorzitter van De Graafschap liet weten op de hoogte te zijn van de grote plannen die Steven Rottier heeft met Feyenoord. Volgens hem heeft de huidige sponsor van De Graafschap hem verzekerd dat hij die club niet zal laten vallen. 'Hij koestert een warme liefde voor De Graafschap. Bovendien loopt het contract dat wij hebben met Davilex nog twee jaar door."
kan je van de wedstrijd in basel fotos makenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:53 schreef yozd het volgende:
Ik heb m'n passpartout ook binnen! En donderdag lekker naar Basel!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ff kijken of ik een fototoestel kan regelen, maar moet wel lukken denk ik!quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
kan je van de wedstrijd in basel fotos maken![]()
quote:
Kom ik wellicht nog op terug, is er überhaupt iets al iets bekend voor de "officiele" verkoop van de Nancy uit kaarten?quote:Nancy kan ik losse kaart(en) voor je regelen, mocht je daar behoefte aan hebben tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |