Ja weet hetquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij doet het weer
En Wilders-koeties!!
Ik zou zeggen, pas het aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:54 schreef avw1982 het volgende:
Kan deze link ook in de OP. http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!Poel
Yep hier ook weer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij loopt hier wel weer vast op "preparing media".
dat had ik vanochtend met een zebra die keer op keer hetzelfde deed na een refresh..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij kijken we naar een loop. Heb paar keer op stop & play gedrukt en ik zie het vogeltje linksonderin telkens hetzelfde doen!
Graag gedaanquote:
mooie fotoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:56 schreef cptmarco het volgende:
Dit is één van mijn mooiste wilde beesten foto (vind ik zelf)
Olifant
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:02 schreef Ayaxola het volgende:
Maar staren jullie nou ook uren naar dat beeld?
nee, die beesten staren de hele avond naar mij....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:02 schreef Ayaxola het volgende:
Maar staren jullie nou ook uren naar dat beeld?
Wat een prachtige foto'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:56 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb willekeurig een aantal onbewerkte foto's ge-upload. Deze zijn genomen in de Etosha NP, Chobe N P en in de Okavango Delta. Bij een aantal foto's moet je je beeldscherm een kwartslag draaien....
Op safari
dAT WAS DUS ME TWEEDE POGING MAAR DIE hapert dus enzzzquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp#
Dankquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
die Geert Wilders beesten zijn buffalo's...
(of bedoel je die niet?)
Grappigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:19 schreef venomsnake het volgende:
liep ook een jakhals langs..
[afbeelding]
quote:
Hee! Ze gaan op de maat van de house van de buurman!quote:
Mooie buttons weer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:22 schreef venomsnake het volgende:
Als er een nieuwe button nodig is voor in de OP moet je ff een gil geven.!
[afbeelding]
ofzo bv..
Kun je zelf ook hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooie buttons weer.
Kan iemand het aanpassen in de Wiki?
Mah soms niet hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:40 schreef cptmarco het volgende:
ach een rustig avondje is ook wel eens lekker, komen wij ook eens tot rust.... (en 's avonds is het toch altijd rustig bij de poel?).
Dan doe ik het welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb wel eens eerder een mooie Wiki pagina om zeep geholpen![]()
.
Waterbuffels ( 3de foto van onderen )quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
die Geert Wilders beesten zijn buffalo's...
(of bedoel je die niet?)
buffalo is de engelse benaming van het beestje... Het plaatjesboek dat ik gebruik is in het engels...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waterbuffels ( 3de foto van onderen )
[afbeelding]
Tja... Engelsenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
buffalo is de engelse benaming van het beestje... Het plaatjesboek dat ik gebruik is in het engels...
ik gok dat het dan een zij is....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef venomsnake het volgende:
Hij kon wel een jonkie bij zich hebben
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik gok dat het dan een zij is....
zoom nou in negert....
Rhino'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:35 schreef -skippybal- het volgende:
Vet! Ik ging weer eens kijken en zie ineens gewoon hippo's![]()
Ojahquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:39 schreef cptmarco het volgende:
deze avond aan de fok!poel kan niet meer stuk
Het is dus een zij.... of anders ........(vul dat zelf maar in)quote:
quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:10 schreef KhaZ het volgende:
Cam is kaput?
nee, niet meer gezien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zijn de wrattenzwijntjes nog langs geweest eigenlijk?
Zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:19 schreef cptmarco het volgende:
zou dit de vader van de kleine zijn?
Je wel hebt een Neushoorn met zijn jonkie gemist..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:34 schreef MissHobje het volgende:
Yes I/am back.. stream ook zie iken ik kan ook weer cappen!
Kortomnu de beestjes nog.
Had jij ook het probleem met cappen via Gadwin Printscreen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:34 schreef MissHobje het volgende:
Yes I/am back.. stream ook zie iken ik kan ook weer cappen!
Kortomnu de beestjes nog.
Met alle mogelijke proggies gewoon !!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:48 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Had jij ook het probleem met cappen via Gadwin Printscreen?
Irritant inderdaad. Mij lukt het momenteel gelukkig wel met dat bovengenoemde programma, maar ja, daar heb ik nú niks aan, want nu is er niks te zien!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Met alle mogelijke proggies gewoon !!
en ook alle opties van de africam streams
Gedaan. Iets is beter dan niets en het kan waarschijnlijk geen kwaadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef cptmarco het volgende:
als je problemen met het cappen hebt, moet je even wat aan de instellingen van windows media player wijzingen....
- wmp openen
- extra
- opties
- tabblad "prestaties"
- geavanceerd
- "overlays gebruiken" uitvinken
Zwart beeld had ik vooral ja...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:06 schreef cptmarco het volgende:
mij lukte het ook niet om caps te maken (beeld zwart of het bleef doorlopen in m'n fotoverwerkingsprogramma) , maar nadat ik dit zo aangepast had heb ik er geen enkele problemen meer mee.
heeft dat nog nadelige gevolgen voor films wat je in dat programma wil afspelen ? als ik dat uitvink ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef cptmarco het volgende:
als je problemen met het cappen hebt, moet je even wat aan de instellingen van windows media player wijzingen....
- wmp openen
- extra
- opties
- tabblad "prestaties"
- geavanceerd
- "overlays gebruiken" uitvinken
niet dat mij opgevallen is....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
heeft dat nog nadelige gevolgen voor films wat je in dat programma wil afspelen ? als ik dat uitvink ?
was een kort bezoekje.quote:
Bewijs?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef venomsnake het volgende:
Of ze weken af van een kudde die gewoon doorliep en zochten ze snel weer aansluiting.
Ik ook ff niet,quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef Frumzel het volgende:
[..]
en ja, ik heb niks beters te zeggen![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:45 schreef Karstman het volgende:
een Dragonet
Sorry... Ik liep tegen een boom aanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef Karstman het volgende:
hoorde ik daar bonk?
ah dus jij bent de camera negert!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sorry... Ik liep tegen een boom aan![]()
Nee... ik moet me iedere keer snel verkleden in een ander dierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:55 schreef Karstman het volgende:
[..]
ah dus jij bent de camera negert!![]()
Hij heeft een minilaptop op zak met wifiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:11 schreef Karstman het volgende:
en ook nog tijd om hier te posten.. petje af
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:23 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Hij heeft een minilaptop op zak met wifi
Het is net zoals het weer... weinig veranderingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
En valt er nog wat te beleven op de cam?
hehhe ik had het ff druk met die caps uploadenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:24 schreef DeeCruise het volgende:
En niet even een reactie geven op mijn post he....tssss
Maar is dan niet het hele idee van een 24uurs cam om zeep geholpen? Zo'n ding is toch onbemand? Of zit er echt een of andere neger voor 30 cent per uur te zoomen op alles wat langs komt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehhe ik had het ff druk met die caps uploaden
Mare idd.. iemand zoomt erop in ..dat heb je gezien toch![]()
groot gedeelte van de nacht staat dat ding helemaal stil.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Maar is dan niet het hele idee van een 24uurs cam om zeep geholpen? Zo'n ding is toch onbemand? Of zit er echt een of andere neger voor 30 cent per uur te zoomen op alles wat langs komt?
Pispauze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
groot gedeelte van de nacht staat dat ding helemaal stil.
De streams zijn behoorlijk klote nu trouwens.. ze stoppen er steeds mee.
Mooie screenshots Hobjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:05 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zijn vervet aapjesquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand een idee welke aapsoort dit is?
lijkt op dit aapje en dan is het de (op z'n engels) Vervet Monkey.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand een idee welke aapsoort dit is?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
toen ik naar bed ging heb ik SNAGIT laten lopen, dus aan ruim 6 uur video denk ik
1.2gigquote:
Ik hoorde een luide bries, toen keken de meeste gnoes naar links maar de cam volgde nietquote:
quote:
Giraffe..quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Die "meerijdende" vogeltjes zijn zo leuk.
Nee is een pluisjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:23 schreef venomsnake het volgende:
volgens mij zit er een spin op de camera![]()
Links boven in beeld.
[afbeelding]
Zeker, het gaat goed hardquote:
donequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:59 schreef Cyanide het volgende:
cptmarco: kun je me ff een mailtje sturen? thanx!
Die muispijlquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:47 schreef Vava het volgende:
[afbeelding]
Even testen of dit werkt, net een ander programma gevonden om caps te makenFraps werkte niet namelijk.
Jaquote:
Dat je muiswijzer in beeld is kan je vast wel bij de opties uitzettenquote:
Ik heb Gadwin PrintScreen en de muispijl staat inmiddels op onzichtbaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat je muiswijzer in beeld is kan je vast wel bij de opties uitzetten
tenmiste bij de meeste programma's
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:53 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb Gadwin PrintScreen en de muispijl staat inmiddels op onzichtbaar![]()
Heb je al een nieuwe aangemaakt of moet ik dat weer eens doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stilte voor de storm hoop ik.
Dit topic is ook bijna vol.
Jij mag het doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:01 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe aangemaakt of moet ik dat weer eens doen?
Prima plan, maar soms heeft de sluiter niet door dat hij/zij het topic heeft gesloten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laten we het zo doen: Wie het topic sluit maakt de nieuwe
Oh, prima, ik doe het dan ook welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij mag het doen.
Ik moet jammer genoeg zo de deur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |