Ja weet hetquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij doet het weer
En Wilders-koeties!!
Ik zou zeggen, pas het aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:54 schreef avw1982 het volgende:
Kan deze link ook in de OP. http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!Poel
Yep hier ook weer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij loopt hier wel weer vast op "preparing media".
dat had ik vanochtend met een zebra die keer op keer hetzelfde deed na een refresh..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij kijken we naar een loop. Heb paar keer op stop & play gedrukt en ik zie het vogeltje linksonderin telkens hetzelfde doen!
Graag gedaanquote:
mooie fotoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:56 schreef cptmarco het volgende:
Dit is één van mijn mooiste wilde beesten foto (vind ik zelf)
Olifant
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:02 schreef Ayaxola het volgende:
Maar staren jullie nou ook uren naar dat beeld?
nee, die beesten staren de hele avond naar mij....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:02 schreef Ayaxola het volgende:
Maar staren jullie nou ook uren naar dat beeld?
Wat een prachtige foto'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:56 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb willekeurig een aantal onbewerkte foto's ge-upload. Deze zijn genomen in de Etosha NP, Chobe N P en in de Okavango Delta. Bij een aantal foto's moet je je beeldscherm een kwartslag draaien....
Op safari
dAT WAS DUS ME TWEEDE POGING MAAR DIE hapert dus enzzzquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
http://www.wavelit.com/popup/playerAfricam.asp#
Dankquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
die Geert Wilders beesten zijn buffalo's...
(of bedoel je die niet?)
Grappigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:19 schreef venomsnake het volgende:
liep ook een jakhals langs..
[afbeelding]
quote:
Hee! Ze gaan op de maat van de house van de buurman!quote:
Mooie buttons weer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:22 schreef venomsnake het volgende:
Als er een nieuwe button nodig is voor in de OP moet je ff een gil geven.!
[afbeelding]
ofzo bv..
Kun je zelf ook hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooie buttons weer.
Kan iemand het aanpassen in de Wiki?
Mah soms niet hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:40 schreef cptmarco het volgende:
ach een rustig avondje is ook wel eens lekker, komen wij ook eens tot rust.... (en 's avonds is het toch altijd rustig bij de poel?).
Dan doe ik het welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb wel eens eerder een mooie Wiki pagina om zeep geholpen![]()
.
Waterbuffels ( 3de foto van onderen )quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
die Geert Wilders beesten zijn buffalo's...
(of bedoel je die niet?)
buffalo is de engelse benaming van het beestje... Het plaatjesboek dat ik gebruik is in het engels...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waterbuffels ( 3de foto van onderen )
[afbeelding]
Tja... Engelsenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
buffalo is de engelse benaming van het beestje... Het plaatjesboek dat ik gebruik is in het engels...
ik gok dat het dan een zij is....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef venomsnake het volgende:
Hij kon wel een jonkie bij zich hebben
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik gok dat het dan een zij is....
zoom nou in negert....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |