Rhino'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:35 schreef -skippybal- het volgende:
Vet! Ik ging weer eens kijken en zie ineens gewoon hippo's![]()
Ojahquote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:39 schreef cptmarco het volgende:
deze avond aan de fok!poel kan niet meer stuk
Het is dus een zij.... of anders ........(vul dat zelf maar in)quote:
quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:10 schreef KhaZ het volgende:
Cam is kaput?
nee, niet meer gezien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zijn de wrattenzwijntjes nog langs geweest eigenlijk?
Zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:19 schreef cptmarco het volgende:
zou dit de vader van de kleine zijn?
Je wel hebt een Neushoorn met zijn jonkie gemist..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:34 schreef MissHobje het volgende:
Yes I/am back.. stream ook zie iken ik kan ook weer cappen!
Kortomnu de beestjes nog.
Had jij ook het probleem met cappen via Gadwin Printscreen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:34 schreef MissHobje het volgende:
Yes I/am back.. stream ook zie iken ik kan ook weer cappen!
Kortomnu de beestjes nog.
Met alle mogelijke proggies gewoon !!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:48 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Had jij ook het probleem met cappen via Gadwin Printscreen?
Irritant inderdaad. Mij lukt het momenteel gelukkig wel met dat bovengenoemde programma, maar ja, daar heb ik nú niks aan, want nu is er niks te zien!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Met alle mogelijke proggies gewoon !!
en ook alle opties van de africam streams
Gedaan. Iets is beter dan niets en het kan waarschijnlijk geen kwaadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef cptmarco het volgende:
als je problemen met het cappen hebt, moet je even wat aan de instellingen van windows media player wijzingen....
- wmp openen
- extra
- opties
- tabblad "prestaties"
- geavanceerd
- "overlays gebruiken" uitvinken
Zwart beeld had ik vooral ja...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:06 schreef cptmarco het volgende:
mij lukte het ook niet om caps te maken (beeld zwart of het bleef doorlopen in m'n fotoverwerkingsprogramma) , maar nadat ik dit zo aangepast had heb ik er geen enkele problemen meer mee.
heeft dat nog nadelige gevolgen voor films wat je in dat programma wil afspelen ? als ik dat uitvink ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:58 schreef cptmarco het volgende:
als je problemen met het cappen hebt, moet je even wat aan de instellingen van windows media player wijzingen....
- wmp openen
- extra
- opties
- tabblad "prestaties"
- geavanceerd
- "overlays gebruiken" uitvinken
niet dat mij opgevallen is....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
heeft dat nog nadelige gevolgen voor films wat je in dat programma wil afspelen ? als ik dat uitvink ?
was een kort bezoekje.quote:
Bewijs?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef venomsnake het volgende:
Of ze weken af van een kudde die gewoon doorliep en zochten ze snel weer aansluiting.
Ik ook ff niet,quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:08 schreef Frumzel het volgende:
[..]
en ja, ik heb niks beters te zeggen![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:45 schreef Karstman het volgende:
een Dragonet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |