LOL ja jeetje, wist niet dat ze zo weinig gewend waren met een tietentopic in dit forumquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
groot gelijk kun je ook meteen ff je aantal posts omhoog gooien... ( de heren waren wel wat stil na je foto )
... voor sommige mannen is dat genoeg !! ..quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef versabommie het volgende:
[..]JA! klotezooi: Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
![]()
geen idee wat ik met al die vrije tijd moet![]()
WB!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hebt gelijk....
maar geloof me, ze waren uit op een catfight...![]()
lekker niet gelukt!![]()
BEW trouwens. Kind weer van computer weggejaagd...![]()
Voor de meeste mannen hoor. Dat ellelange doorraggen doen we voor julliequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... voor sommige mannen is dat genoeg !! ..
en maar denken dat wij daar op zitten te wachtenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor de meeste mannen hoor. Dat ellelange doorraggen doen we voor jullie
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
WB!!
heel goed, kinderen moeten hun plaats weten
hahah ... kijk, een man met manieren ..hihiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
das een vervelende meneerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:03 schreef muizemeis het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen wat die snorren toch steeds doen in de SC's??
dus jij wilt zeggen dat al die films waarin anderhalf uur in alle gaten wordt gepompt en daarna het gezicht volgeblaft, dat die állemaal niet kloppen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en maar denken dat wij daar op zitten te wachten![]()
daar heb ik vorig jaar hier op het forum een aardige toevoeging aan mijn woordenschat voor geleerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das een vervelende meneermet een snor
![]()
muizemeis heeft gewoon het lef om het te doen... de rest niet ... ja ja ja ik dus ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
trouwens dat schoot me te binnen....maar Muizemeis is voor de gemiddelde sc man nu gewoon de ubervrouw...Ik denk dat als Day en Flugel nog enigzins een beetje gezag op dit forum willen behouden, dat er dan minstens jopen op tafel moeten komen!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ... kijk, een man met manieren ..hihi
ja maar, wat moet die in de sc??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
Smaken verschillen blijkbaar!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahah ... kijk, een man met manieren ..hihi
Fris mijn geheugen eens op, wil je ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar heb ik vorig jaar hier op het forum een aardige toevoeging aan mijn woordenschat voor geleerd![]()
![]()
de ubervrouw??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
trouwens dat schoot me te binnen....maar Muizemeis is voor de gemiddelde sc man nu gewoon de ubervrouw...Ik denk dat als Day en Flugel nog enigzins een beetje gezag op dit forum willen behouden, dat er dan minstens jopen op tafel moeten komen!![]()
En teamlead dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
ah oke, UUR!! ik begreep het al niet...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat al die films waarin anderhalf uur in alle gaten wordt gepompt en daarna het gezicht volgeblaft, dat die állemaal niet kloppen?
ik neem aan dat hij niet gewenst is ...omdat hij vervelend isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar, wat moet die in de sc??
voor die snor dan hèquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Fris mijn geheugen eens op, wil je ?![]()
Maar waarom die 'ban'?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
komop zeg, wij zijn kerels....jij post je doos en lichaam wij zijn verkocht ;Pquote:
en dan gaan we hem eren door in de TT steeds naar hem te verwijzen??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij niet gewenst is ...omdat hij vervelend is
Gelukkig...hij heeft 'mquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En teamlead dan?
O wacht... gezag "houden"... dat betekent dat je het momenteel hebt.![]()
doos?? waar??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, wij zijn kerels....jij post je doos en lichaam wij zijn verkocht ;P
zal ik hem ff posten?quote:
nee maar bedankt voor het aanbodquote:
Anderhalf uur geneukt worden lijkt mij ook helemaal niets.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:12 schreef muizemeis het volgende:
nou persoonlijk zit ik er niet op te wachten om anderhalf uur lang geneukt te worden... anderhalf uur lang SEX is wat anders
ff sc 60 lezenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar waarom die 'ban'?
Was het onhoudbaar vol te houden dat je geen crewkloon bent![]()
![]()
Wel humor
Trappen meer mensen in dan op de manier waarop jappie het doet
ja, in dit geval zou een verering van jou geheel op zn plaats zijn, jij drukt je snor iig nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dan gaan we hem eren door in de TT steeds naar hem te verwijzen??
zal wel blont zijn
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff sc 60 lezenpagina 2 ongeveer
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee maar bedankt voor het aanbod![]()
zie je wel, ik heb geen lef, ben gewoon beetje dom
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ja, in dit geval zou een verering van jou geheel op zn plaats zijn, jij drukt je snor iig niet![]()
oeh!! sukkel!! nee ik ga het niet zeggen, is vragen om moeilijkhedenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
gelukkig want ik was zo druk met handkarren dat ik hem niet gesaved heb!
banu84 de bitch van Binbaalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Anderhalf uur geneukt worden lijkt mij ook helemaal niets.
Die bitch van Pinbaal scheen daar wel van te houden.![]()
dank je, maar vanwaar deze naaktgang, kijk je uit voor een blaasontstekingquote:
ja wat nou pagina twee... ik heb alle posts op een pagina, je kan toch zelf instellen hoeveel posts je per pagina laat zien??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff sc 60 lezenpagina 2 ongeveer
![]()
van kou krijg je geen blaasontsteking...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dank je, maar vanwaar deze naaktgang, kijk je uit voor een blaasontsteking![]()
pfffffffff zou ik niet trekken alles op 1 pagina...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja wat nou pagina twee... ik heb alle posts op een pagina, je kan toch zelf instellen hoeveel posts je per pagina laat zien??
vind dat altijd beetje lastig dat soort verwijzingen
dus wat let je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van kou krijg je geen blaasontsteking...![]()
Jij post inderdaad instinctief hè.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
banu84 de bitch van Binbaal
alllllliteratie![]()
nee maar wanken welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
pfffffffff zou ik niet trekken alles op 1 pagina...
Insgelijks.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
oke, ga dr vandoor voor nu, moet eten maken enzo... kom straks wel weer even terug
bedankt voor het vertier
i rest my case buufquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En teamlead dan?
O wacht... gezag "houden"... dat betekent dat je het momenteel hebt.![]()
preutsheid?quote:
Dat je er nog op reageert manquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
verzin eens wat origineels zeg... begint nu wel een beetje afgezaagd te worden
quote:
i wouldn't hold my breath if i were you....quote:
neem dan eerst ff een biertje of 2,3,4,5,6,7,...afijn...quote:
quote:
bier zet zo aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
neem dan eerst ff een biertje of 2,3,4,5,6,7,...afijn...
haal dan ff een fles slidovitzzzzquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:24 schreef versabommie het volgende:
[..]tis een soort latourette maar dan op het toetsenkutkutgodverdekutbord!
nee joh, dan wordt ik dronken...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
haal dan ff een fles slidovitzzzz
tvp, hier? Voor zo'n doorsneetopic?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef teamlead het volgende:
[..]alleen "tvp" posten vond ik ook zo zuinigjes
eetzequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
oke, ga dr vandoor voor nu, moet eten maken enzo... kom straks wel weer even terug
bedankt voor het vertier
trek vooral niks anders aan en laat t je smakenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
bedankt voor het vertier
quote:
Snee? Waar?quote:
tot straks en eet smakelijk..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
bedankt voor het vertier
...hierzo dus ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]ik moet wel blijven volgen waar oortje en muizemeis uithangen natuurlijk
ik zei toch; stil, het sterf hier inene van het blauw!quote:
Iedereen is gevlucht!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:32 schreef versabommie het volgende:
fuck, je keert je reet en het sterft van de blauw op topic!
, dus dan gaat iedereen maar snel ervandoor???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zei toch; stil, het sterf hier inene van het blauw!
kun je nagaan , zelfs bij pmsyvonne blijft iedereen nogquote:
nee hoor!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
, dus dan gaat iedereen maar snel ervandoor???
nope, iedereen zit in de struiken...alleen grote kans dat je over flugel struikeld!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
, dus dan gaat iedereen maar snel ervandoor???
aaaaahhh...rennen bommie daar is ze weer ...!!!quote:
kun je dan niet typen als je kijkt ??? of kom je dan een hand te kort???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
Moest toch ff naar de dramaaaaaaaaaaaaaatische ontknoping van de densmaraton kijken.![]()
Ohooo... puntoortje!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kun je dan niet typen als je kijkt ??? of kom je dan een hand te kort???![]()
nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kun je dan niet typen als je kijkt ??? of kom je dan een hand te kort???![]()
jaha... dat was zeker wel duidelijk... het is dat ik geen piemol heb en niet op vrouwen val... anders... hihiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ohooo... puntoortje!!!![]()
Maar het is je vast wel opgevallen dat het onmiddelijk na het plaatsen van een"bepaalde foto"
ineens even héél rustig was in de SC. Dus de druk is wel weer van de ketel zeg maar.
![]()
ik zat hier een beetje tegen mezelf te kwekken, dus....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:19 schreef PC eend het volgende:
Is de kust al veilig?
Ik vind het maar niks met al die modtroep hier, ik was dus wel gevlucht
er zal toch niks leuks op de streams zijn ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat hier een beetje tegen mezelf te kwekken, dus....
of ik ben niet meer "on speaking terms"![]()
of iedereen is weg![]()
muizemeis is ook eten...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
er zal toch niks leuks op de streams zijn ofzo![]()
![]()
Waarom is dat zo een publiekstrekker, zijn daar foto's van?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
muizemeis is ook eten...
is ook een uhm, publiekstrekker....![]()
en streams? wasda?
so it seems...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom is dat zo een publiekstrekker, zijn daar foto's van?
ik zou dan geen moeite doen om nog te posten uberhaupt...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:27 schreef PC eend het volgende:
Luciano gaat zuipen en kondigd zijn ban nu al aan![]()
Nee niet echt, heb de hele dag op bed gelegen, ik ben een beetje depressief door het nieuwe beleid hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
so it seems...![]()
maar gezellig zo ff beppen. nog wat beleeft vandaag?![]()
wat vervelend voor je pc calimero eendquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee niet echt, heb de hele dag op bed gelegen, ik ben een beetje depressief door het nieuwe beleid hier![]()
Misschien mijn berichten ff in FB posten, nadat ik ze ff mail, misschien worden ze dan niet gedeletequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat vervelend voor je pc calimero eend
wat kan ik doen om je op te beuren?![]()
jij denkt zeker dat ik blont benquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien mijn berichten ff in FB posten, nadat ik ze ff mail, misschien worden ze dan niet gedelete![]()
ik kon het proberen tochquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat ik blont ben![]()
![]()
![]()
Niks gebeurdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:36 schreef Jappie het volgende:
Weinig gebeurt hier vandaag zie ik......
De heren hebben zich vermaakt met de nieuwste BrEeZah chick maar verder same old same old.... ..navond allemaal![]()
Dat nog net nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
Das lekker.....ik heb toch geen blauw kleurtje....of wel dan...![]()
Vertel eend....owkee..bomnmels is eindelijk een keer gebanned; maar das logisch..dat had ik hedenochtend nog uitdrukkelijk geeist.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks gebeurd
het is niet bij te houden![]()
Vriendjespolitiekquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vertel eend....owkee..bomnmels is eindelijk een keer gebanned; maar das logisch..dat had ik hedenochtend nog uitdrukkelijk geeist.![]()
Ik zou het liever "klantvriendelijk" willen noemen.quote:
Ik zou het een dooie mus willen noemenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou het liever "klantvriendelijk" willen noemen.
Tot u spreekt een inmiddels uitermate tevreden klant![]()
Mus is zo BB4quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het een dooie mus willen noemen
Nee dooie mus is zo domino D-Dayquote:
Ik zit me rot te lezen , maar deze is alvast voor Puntjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
ik ben ff etenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
oeoeoeoeh.... en nuquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:59 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik zit me rot te lezen , maar deze is alvast voor Puntje![]()
![]()
![]()
eetzequote:
negeren ze jou ook alquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
Ik ben hartstikke lievvvvvvvv , maar ik heb de onprettige eigenschap om me altijd in iets te storten hier , en vervolgens de zwarte piet toegeschoven te krijgen , want ik zuig te slecht , ik ga gelijk voor goud dan ........ met resultaat trouwens .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oeoeoeoeh.... en nu... ik herhaal alleen in een mildere maat wat andere gezegd hebben... ik heb geen idee wie je bent...laten we dat zo houden..
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oeoeoeoeh.... en nu... ik herhaal alleen in een mildere maat wat andere gezegd hebben... ik heb geen idee wie je bent...laten we dat zo houden..
![]()
ja he...wanneer krijg ik weet mail van je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis schorriemorrie eerste klas oortjes...
Daar begint ie al, en nou heeft hij nog niet eens gezopenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:13 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lievvvvvvvv , maar ik heb de onprettige eigenschap om me altijd in iets te storten hier , en vervolgens de zwarte piet toegeschoven te krijgen , want ik zuig te slecht , ik ga gelijk voor goud dan ........ met resultaat trouwens .
Maar ik ben bezig met een 24uurs cursus via www.zuigenophetrandje.nl/fok/gevorderden , en ik hoop vannacht de cursus met een certificaat te hebben mogen afronden , en daaropvolgend een paar caipirinha's te hebben mogen nuttigen , om vervolgens het geleerde in de praktijk te kunnen brengen ............![]()
tegen wie heb jij het in godesnaam ( op zijn semmie's )quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef luciano het volgende:
En NU ga ik ff mijn brand/sluitronde lopen hier , en daarna paar uurtjes stappen in de mooiste stad van nederland .
Dus ..........till we meet again 2nite babe.
( zonder caipirinha in mijn mik vind ik je al liev , en buuf en muizemeis ook ....... dat belooft nog wat voor vannacht ! )
he psssst...wie is olga???quote:
Ssstt...niet te hard oortjes........ik heb hier een image hoog te houden...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja he...wanneer krijg ik weet mail van je?![]()
zelfs ik weet dat, dat de verkeerde letter is!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:13 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lievvvvvvvv , maar ik heb de onprettige eigenschap om me altijd in iets te storten hier , en vervolgens de zwarte piet toegeschoven te krijgen , want ik zuig te slecht , ik ga gelijk voor goud dan ........ met resultaat trouwens .
Maar ik ben bezig met een 24uurs cursus via www.zuigenophetrandje.nl/fok/gevorderden , en ik hoop vannacht de cursus met een certificaat te hebben mogen afronden , en daaropvolgend een paar caipirinha's te hebben mogen nuttigen , om vervolgens het geleerde in de praktijk te kunnen brengen ............![]()
Zit meestal een vertraging van een paar uur in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
Hoi
Is Bommie nou wel of niet geband.Ik zie dat ie nog gepost heeft na de melding in MED?
...mannen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ssstt...niet te hard oortjes........ik heb hier een image hoog te houden...![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit meestal een vertraging van een paar uur in.![]()
![]()
mijn robinsonquote:
nee joh, dat was een "grapje"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
Hoi
Is Bommie nou wel of niet geband.Ik zie dat ie nog gepost heeft na de melding in MED?
Een weekje denk ik....het zijn vrij ernstige beschuldigingen als ik zo het banmeldtopic erop na lees...quote:
Jij bent echt dom...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nee joh, dat was een "grapje"![]()
en jij hoopt op iets wat echt niet gebeuren gaatquote:
Tis allang een feit....of zie jij bommels nog ergens posten dan... ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en jij hoopt op iets wat echt niet gebeuren gaat![]()
die komt vanzelf weer onder die steen vandaan, die ban staat er al vanaf vanochtend en zelfs Yvonne heeft gezegd dat het niet serieus wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis allang een feit....of zie jij bommels nog ergens posten dan... ?![]()
Dat is maar goed ook, anders zou het niet duidelijk zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die komt vanzelf weer onder die steen vandaan, die ban staat er al vanaf vanochtend en zelfs Yvonne heeft gezegd dat het niet serieus was![]()
En jij gelooft die rooie...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die komt vanzelf weer onder die steen vandaan, die ban staat er al vanaf vanochtend en zelfs Yvonne heeft gezegd dat het niet serieus was![]()
Wat niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:46 schreef Talitha het volgende:
Heren, begrijp ik nu goed dat jullie het ook niet zeker weten?![]()
Ik heb niet teruggelezen, maar ik dacht dat het een geintje was, maar ik zie hem opeens ook niet meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe je nou niet dommer voor dan je bent!![]()
![]()
Partytime...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, maar ik dacht dat het een geintje was, maar ik zie hem opeens ook niet meer![]()
![]()
Wie niet, hij is gewoon te druk, en het is wel ff lekker zoquote:
Kee...ff denken...wie staat er allemaal nog meer op mijn verlanglijstjequote:
Hekel is een groot woord; maar ik word af en toe wel een beetje misselijk van al die protserige grootspraak van hem.quote:
Vriend Japsterquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee...ff denken...wie staat er allemaal nog meer op mijn verlanglijstje![]()
.....ik denk dat het tijs is om Pinball ff een paar daagjes rust te geven...![]()
![]()
Ik heb absoluut geen hekel aan hem en ik hoop dat ie snel weer terug is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie niet, hij is gewoon te druk, en het is wel ff lekker zo
Hij komt vast wel weer terug
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen hekel aan hem en ik hoop dat ie snel weer terug is.
Eén probleem: als het een grapje blijkt te zijn, dan heeft ie Yvonne dus ook al van d'r sokken gecharmeerd. Geeft me niet veel vertrouwen in de 'leiding' hier.![]()
Lees jij hetzelfde wat ik lees duckie ?quote:
Serieus? Jouw ego is toch ook niet bepaald klein te noemenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hekel is een groot woord; maar ik word af en toe wel een beetje misselijk van al die protserige grootspraak van hem.![]()
Hoe weet jij dat ik um ego noem ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Serieus? Jouw ego is toch ook niet bepaald klein te noemen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees jij hetzelfde wat ik lees duckie ?
Geeft Talitha nu zojuist toe dat ze uitermate gecharmeerd is van hr bommels?![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in...tis eik een beetje schijnheilig he ?![]()
Laat demins het maar niet horen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik vind Bommie inderdaad erg aardig. En daar sta ik volgens mij niet alleen in.
jawel, maar ik laat jullie ff....quote:
Je neemt er wel je tijd voor...maar als je dan met je reactie komt is het ook gelijk een stortvloed aan spraakwatervallen tegelijk he?quote:
Oh...ga je zo stoute dingen posten ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jawel, maar ik laat jullie ff....![]()
moest nog ff kindjes te bed brengen....
Ik had er door mijn tunnelvisie waarschijnlijk even overheen gelezenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees jij hetzelfde wat ik lees duckie ?
Geeft Talitha nu zojuist toe dat ze uitermate gecharmeerd is van hr bommels?![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:13 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik vind Bommie inderdaad erg aardig. En daar sta ik volgens mij niet alleen in.
Yeah right... 131029 .....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:16 schreef Joohanna het volgende:
Jongens jongens......... allemaal FAKE natuurlijk. Mijnheer Bom is gewoon naar een feesie van z'n zwager en heeft bedacht zichzelf een ban te geven...
wat vind jij stout?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh...ga je zo stoute dingen posten ?![]()
![]()
tis toch gewoon kinderbedtijd...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen flauw idee.......jij wil het verborgen houden voor je kids....ik niet.
Wat is dat met jou en Jappie? Zijn jullie zo egocentrisch dat je niemand anders behalve jezelf aardig kunt vindenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had er door mijn tunnelvisie waarschijnlijk even overheen gelezen![]()
Maar als ik ff om die hele motie van wantrouwen naar een admin toe heen lees, zou je best wel eens gelijk kunnen hebben
Dus hij is ook al een kloon van yvonne?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:16 schreef Joohanna het volgende:
Jongens jongens......... allemaal FAKE natuurlijk. Mijnheer Bom is gewoon naar een feesie van z'n zwager en heeft bedacht zichzelf een ban te geven...
dat was "die snor" toch?quote:
sorry schat, maar ik ben ff de oude lego in elkaar aan het zetten !!!.... ik zie je gwoon lachen maar ik moet ff uitzoeken wat allemaal van mij en me zus is!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je neemt er wel je tijd voor...maar als je dan met je reactie komt is het ook gelijk een stortvloed aan spraakwatervallen tegelijk he?![]()
YEP!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus hij is ook al een kloon van yvonne?![]()
Dus Flugel, yvonne en Bommie zijn een en dezelfde?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus hij is ook al een kloon van yvonne?![]()
oooooowwwww......pfffttt....zeg dat dan gelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tis toch gewoon kinderbedtijd...![]()
![]()
Ik vind iedereen aardig behalve LS en kribbetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en Jappie? Zijn jullie zo egocentrisch dat je niemand anders behalve jezelf aardig kunt vinden
http://www.peeron.comquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry schat, maar ik ben ff de oude lego in elkaar aan het zetten !!!.... ik zie je gwoon lachen maar ik moet ff uitzoeken wat allemaal van mij en me zus is!!![afbeelding]
't is nog vroeg...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
oooooowwwww......pfffttt....zeg dat dan gelijk.........zit je mij een beetje lekker te maken hier.
![]()
Legoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry schat, maar ik ben ff de oude lego in elkaar aan het zetten !!!.... ik zie je gwoon lachen maar ik moet ff uitzoeken wat allemaal van mij en me zus is!!![afbeelding]
Ik roep het al de hele tijd.... 1 groot complotquote:
Ik doorzie het geloof ik nog niet helemaal..... waarom loop JIJ hier bijvoorbeeld dan nog rond?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik roep het al de hele tijd.... 1 groot complot![]()
Schande![]()
Huhquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en Jappie? Zijn jullie zo egocentrisch dat je niemand anders behalve jezelf aardig kunt vinden
Ik ben bang dat ik dat nog uitgebreid ga vertellen in FBquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik doorzie het geloof ik nog niet helemaal..... waarom loop JIJ hier bijvoorbeeld dan nog rond?
Dat verbaast mij idd ook in hoge mate....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik doorzie het geloof ik nog niet helemaal..... waarom loop JIJ hier bijvoorbeeld dan nog rond?
Je bedoelt in dit specifieke topic?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat verbaast mij idd ook in hoge mate....
Nu direct graag!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat nog uitgebreid ga vertellen in FB![]()
Niet met van die samengeknepen billetjes hoor........er is een opvangcentrum voor gebande fokkertjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bedoelt in dit specifieke topic?
Omdat ik inmiddels nergens anders meer durf te komen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bedoelt in dit specifieke topic?
Omdat ik inmiddels nergens anders meer durf te komen![]()
Da's mooi.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Huh...ik vind jou toch ook aardig ?
![]()
Ik ben geen verantwoording schuldig aan iemand met zo een hoog user IDquote:
Zie je ik sta niet alleen, nog iemand die zich niet durft uit te sprekenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben geen verantwoording schuldig aan iemand met zo een hoog user ID![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
Nederland 3 is echt geweldig nu![]()
Keuringsdienst van Waarde
Ja nou wordt ie mooi!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben geen verantwoording schuldig aan iemand met zo een hoog user ID![]()
Vooral die telefoongesprekkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:39 schreef Talitha het volgende:
[..]Is altijd leuk. Ben ook aan het kijken.
ik wilde een lied aanheffen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je ik sta niet alleen, nog iemand die zich niet durft uit te spreken
Wat is er mis met de TMF awards?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:39 schreef Talitha het volgende:
[..]Is altijd leuk. Ben ook aan het kijken.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi.Jij vind mij aardig, ik vind Bommie aardig en Bommie vind jou vast aardig.
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
ik gebruik http://www.hccamsterdam.nl/brickfactory/quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.peeron.com
voor als je nog bouwbeschrijvingen nodig hebt!
wat is er niet mis, that's the question...quote:
heb jij dat virus ook alquote:
Geen idee, ik schakel net in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt Spinvis ook bij de TMF awards?
Als het antwoord nee is, is dat wat er mis is.
Ik heb de dansmarathon geboycotquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:43 schreef Jappie het volgende:
Eej Peter
Waar heb jij gezeten de afgelopen week ?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:40 schreef Joohanna het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Alweer Marco Borsato!
100% mee eens op een klein BOOTMGR probleempje na als je je bios weer normaal zetquote:
eet je dat met een lepel?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
100% mee eens op een klein BOOTMGR probleempje na als je je bios weer normaal zet![]()
LOL.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:44 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik zie dat je zelf al antwoord hebt gegeven:
[..]
En terecht...ik heb er vandaag voor het eerst 5 minuten van meegekregen tijdens de uitzending but meeen wat een bout idee is dat geweest.quote:
Ik stel helemaal niks aan jou voor, ik zeg alleen dat ik dat ik bang ben, dat ik het nog uitgebreid in FB ga uitleggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:39 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja nou wordt ie mooi!
Je stelt het toch zelf voor aan mij, laatstgekomene?
Maakt toch niet uit in de SC? Of misbruiken ze hun hier vergaarde kennis?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik stel helemaal niks aan jou voor, ik zeg alleen dat ik dat ik bang ben, dat ik het nog uitgebreid in FB ga uitleggen
Maar zal vast niet heel lang op zich laten wachten ben ik bang, ik zit me namelijk zeer verkrampt in te houden
En ik kan er nu ook niet teveel over zeggen, want volgens mij lezen 'ze' mee![]()
Ik stel voor deze discussie NU te beëindigenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
En terecht...ik heb er vandaag voor het eerst 5 minuten van meegekregen tijdens de uitzending but meeen wat een bout idee is dat geweest.![]()
BAN! BAN! BAN!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stel voor deze discussie NU te beëindigen![]()
Dit is de SC
alleen serieuze reacties graagquote:
ik dacht dat je het over een koter had.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef Joohanna het volgende:
Ow kut ik heb er ook een aan m'n jurkie hangen!
vragen om een ban....quote:
[janinemodus] maar lievurd, ik heb geen idee waar je het over hebt schatje [janinemodus]quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
alleen serieuze reacties graag![]()
Nou dan kunnen ze (zoals al eerder gebeurd is) even komen melden dat het ook hier niet gewenst is om over te hebben omdat het gezellig moet blijvenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit in de SC? Of misbruiken ze hun hier vergaarde kennis?
Hoezo "bios weer normaal zet" ? Ik heb niets aan mijn bios veranderd. En Vista ook niet voorzover ik dat kon bekijken..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:44 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
100% mee eens op een klein BOOTMGR probleempje na als je je bios weer normaal zet![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik stel voor deze discussie NU te beëindigen![]()
Dit is de SC
Ik heb mijn bios op installmode gezet, zwaar halve kracht...en idd...same als xp ...als alles geinstalleerd is inclusief alle software en dan install mode uit dan loopt die hard!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoezo "bios weer normaal zet" ? Ik heb niets aan mijn bios veranderd. En Vista ook niet voorzover ik dat kon bekijken..
Heeee... Je post nog aardig voor een gebande.quote:
Dan zou ik er DRIE aan m'n rokken hebben hangenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over een koter had.![]()
![]()
toen ik m installeerde moest ik m toch laten booten vanaf dvd, maar toen ik de bootvolgorde weer wilde terugzetten kon die dus alleen nog vanaf dvdrom booten, en dus niet vanaf de harde schijfquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoezo "bios weer normaal zet" ? Ik heb niets aan mijn bios veranderd. En Vista ook niet voorzover ik dat kon bekijken..
????? een unwatte?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is snel...![]()
Post je unban me mailtje eens ?![]()
hai Charlie Bommiequote:
maakt toch niet uit buuf, jij hebt weer andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[janinemodus] maar lievurd, ik heb geen idee waar je het over hebt schatje [janinemodus]
Hallo lekkere en lieve buuf! Kom ik zo ff "een kopje suiker bij je lenen"quote:
kilo's suiker....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maakt toch niet uit buuf, jij hebt weer andere kwaliteiten![]()
Ik heb vorig jaar een klein momentje op FOK rondgelopen maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er dit jaar ehhhh....... " anders" wordt opgetreden dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou dan kunnen ze (zoals al eerder gebeurd is) even komen melden dat het ook hier niet gewenst is om over te hebben omdat het gezellig moet blijven![]()
Het is nog net niet zo ver dat ze hier ook al berichten gaan deleten![]()
is toch wel wat cooler dan "tubgirl" toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Complotten smeden en gezagondermijnend gedrag![]()
ik durf m'n hand d'r niet voor in het vuur te steken dat dat gaat helpenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo'n jankbrieffe...waarin je beterschap en een foto van je buurmans schwans post.![]()
![]()
Nope! no comprende!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo'n jankbrieffe...waarin je beterschap en een foto van je buurmans schwans post.![]()
![]()
WHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo lekkere en lieve buuf! Kom ik zo ff "een kopje suiker bij je lenen"![]()
En waddenzout komt uit de waddenzee (3 miljoen jaar geleden dan).quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
Strooizout voor op de wegen is ook gewoon zout.
Het komt alleen uit de mijnen vandaan.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik durf m'n hand d'r niet voor in het vuur te steken dat dat gaat helpen![]()
doe 'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo lekkere en lieve buuf! Kom ik zo ff "een kopje suiker bij je lenen"![]()
jamaar ik heb me vanmiddag al sufgerukt op muizemeis en de vellen hanger erbij zeg maar ...quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga weer effe met Vista spelen....Hij zij is echt retegeil!
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga weer effe met Vista spelen....Hij zij is echt retegeil!
ja, wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ik heb me vanmiddag al sufgerukt op muizemeis en de vellen hanger erbij zeg maar ...
dus ik kom echt alleen maar suiker lenen heur!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind iedereen aardig behalve LS en kribbet
Maar aan bommie heb ik een bloedhekel![]()
Durf ik nu wel te zeggen![]()
Ik heb anders nog nooit meegemaakt dat er in FB zo (in)consequent gedelete wordt en dat er bans vallen om zulke vreemde redenen, maar laat ik erover ophouden, voordat ik echt een huilie wordt (die verhalen schijnen namelijk al de ronde te doen).quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een klein momentje op FOK rondgelopen maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er dit jaar ehhhh....... " anders" wordt opgetreden dan vorig jaar.![]()
Hey huilie, waarom heb jij een bloedhekel aan mij?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit meegemaakt dat er in FB zo (in)consequent gedelete wordt en dat er bans vallen om zulke vreemde redenen, maar laat ik erover ophouden, voordat ik echt een huilie wordt (die verhalen schijnen namelijk al de ronde te doen).
Kwakerd!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit meegemaakt dat er in FB zo (in)consequent gedelete wordt en dat er bans vallen om zulke vreemde redenen, maar laat ik erover ophouden, voordat ik echt een huilie wordt (die verhalen schijnen namelijk al de ronde te doen).
Gisteren was het al niet leuk, en denk maar niet dat ik dat spelletje weer met je ga spelenquote:
quote:
nou, dan had je mij vanmiddag moeten zien reageren!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heeee... Je post nog aardig voor een gebande.![]()
Hoi Donald!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gisteren was het al niet leuk, en denk maar niet dat ik dat spelletje weer met je ga spelen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou, dan had je mij vanmiddag moeten zien reageren!!!
Euh omdat we net lekker bezig waren, mensen begonnen het weer te geloven volgens mij, je duikt veel te vroeg opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey huilie, waarom heb jij een bloedhekel aan mij?
sweets for my sweet, sugar for my honeyquote:
he bommie...ik begon je al te missenquote:
Hey doe eens lief, kereltje...zit je petje te strak?quote:
kep alweer te lang niet gepostquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh omdat we net lekker bezig waren, mensen begonnen het weer te geloven volgens mij, je duikt veel te vroeg op
krijg ik nu een kusje op me auw plekje!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaaaaaah vonnet eigenlijk wel enorm lief en sneu voor je
![]()
Duckie et moi gaan pinball eruit werken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey doe eens lief, kereltje...zit je petje te strak?![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat je het wel weer inlooptquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep alweer te lang niet gepost![]()
hoezo? is die baal vervelend geweest ? volgens mij is die zo weg die huilie heur!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duckie et moi gaan pinball eruit werken.![]()
Either youre in or out.......maar het fladderend stukkie wild kan momenteel ff niets anders aan zijn hoofd hebben.![]()
waar zit je ego ergens?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
krijg ik nu een kusje op me auw plekje!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gisteren was het al niet leuk, en denk maar niet dat ik dat spelletje weer met je ga spelen![]()
vervelend geweestquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo? is die baal vervelend geweest ? volgens mij is die zo weg die huilie heur!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:09 schreef versabommie het volgende:
Mededeling!
![]()
Om 21:30 is het weer zo ver....het RRRRRRRRRRRRRat van fortuin!
Nederland 3, BNN. Vernieuwende TV itt spijkerjack!
einde mededeling!
![]()
is het nou alweer groundhogday?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |