Jij post inderdaad instinctief hè.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
banu84 de bitch van Binbaal
alllllliteratie![]()
nee maar wanken welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
pfffffffff zou ik niet trekken alles op 1 pagina...
Insgelijks.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
oke, ga dr vandoor voor nu, moet eten maken enzo... kom straks wel weer even terug
bedankt voor het vertier
i rest my case buufquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En teamlead dan?
O wacht... gezag "houden"... dat betekent dat je het momenteel hebt.![]()
preutsheid?quote:
Dat je er nog op reageert manquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
verzin eens wat origineels zeg... begint nu wel een beetje afgezaagd te worden
quote:
i wouldn't hold my breath if i were you....quote:
neem dan eerst ff een biertje of 2,3,4,5,6,7,...afijn...quote:
quote:
bier zet zo aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
neem dan eerst ff een biertje of 2,3,4,5,6,7,...afijn...
haal dan ff een fles slidovitzzzzquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:24 schreef versabommie het volgende:
[..]tis een soort latourette maar dan op het toetsenkutkutgodverdekutbord!
nee joh, dan wordt ik dronken...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
haal dan ff een fles slidovitzzzz
tvp, hier? Voor zo'n doorsneetopic?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef teamlead het volgende:
[..]alleen "tvp" posten vond ik ook zo zuinigjes
eetzequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
oke, ga dr vandoor voor nu, moet eten maken enzo... kom straks wel weer even terug
bedankt voor het vertier
trek vooral niks anders aan en laat t je smakenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
bedankt voor het vertier
quote:
Snee? Waar?quote:
tot straks en eet smakelijk..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
bedankt voor het vertier
...hierzo dus ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]ik moet wel blijven volgen waar oortje en muizemeis uithangen natuurlijk
ik zei toch; stil, het sterf hier inene van het blauw!quote:
Iedereen is gevlucht!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:32 schreef versabommie het volgende:
fuck, je keert je reet en het sterft van de blauw op topic!
, dus dan gaat iedereen maar snel ervandoor???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zei toch; stil, het sterf hier inene van het blauw!
kun je nagaan , zelfs bij pmsyvonne blijft iedereen nogquote:
nee hoor!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
, dus dan gaat iedereen maar snel ervandoor???
nope, iedereen zit in de struiken...alleen grote kans dat je over flugel struikeld!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
, dus dan gaat iedereen maar snel ervandoor???
aaaaahhh...rennen bommie daar is ze weer ...!!!quote:
kun je dan niet typen als je kijkt ??? of kom je dan een hand te kort???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
Moest toch ff naar de dramaaaaaaaaaaaaaatische ontknoping van de densmaraton kijken.![]()
Ohooo... puntoortje!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kun je dan niet typen als je kijkt ??? of kom je dan een hand te kort???![]()
nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kun je dan niet typen als je kijkt ??? of kom je dan een hand te kort???![]()
jaha... dat was zeker wel duidelijk... het is dat ik geen piemol heb en niet op vrouwen val... anders... hihiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ohooo... puntoortje!!!![]()
Maar het is je vast wel opgevallen dat het onmiddelijk na het plaatsen van een"bepaalde foto"
ineens even héél rustig was in de SC. Dus de druk is wel weer van de ketel zeg maar.
![]()
ik zat hier een beetje tegen mezelf te kwekken, dus....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:19 schreef PC eend het volgende:
Is de kust al veilig?
Ik vind het maar niks met al die modtroep hier, ik was dus wel gevlucht
er zal toch niks leuks op de streams zijn ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat hier een beetje tegen mezelf te kwekken, dus....
of ik ben niet meer "on speaking terms"![]()
of iedereen is weg![]()
muizemeis is ook eten...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
er zal toch niks leuks op de streams zijn ofzo![]()
![]()
Waarom is dat zo een publiekstrekker, zijn daar foto's van?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
muizemeis is ook eten...
is ook een uhm, publiekstrekker....![]()
en streams? wasda?
so it seems...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom is dat zo een publiekstrekker, zijn daar foto's van?
ik zou dan geen moeite doen om nog te posten uberhaupt...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:27 schreef PC eend het volgende:
Luciano gaat zuipen en kondigd zijn ban nu al aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |