quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet er nog wel een: hermandeperman.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben helemaal geen user, achterlijke kutmongool.
Vanmorgen vond je blijkbaar wat anders?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In ONZ ben ik vooralsnog een user.
In FB ben ik mod want daar post ik door slotjes heenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Vanmorgen vond je blijkbaar wat anders?
Je zou maar in de 30 zijn en nog op een internetforum ronddolenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
iemand met ZO'N standaard nickname als je herman heet moet ook wel kut zijn.
Linda de pinda, herman de perman..
Jouw avatarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, ik hoef mezelf niet te verdedigen, mweheh.
Helaas... dat is Sjoewe....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:53 schreef Maisnon het volgende:
Als jij diegene was met die auto die rondjes bleef driften in je avatar dan vergeef ik je dit topic
kuttopic, slotje!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helaas... dat is Sjoewe....
[afbeelding]
Ja, idd, na je 30ste heb je natuurlijk niets meer te zoeken op Internet.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zou maar in de 30 zijn en nog op een internetforum ronddolen
Een waterijsje.quote:
Dat sowieso.quote:
Voor wat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
Nou, stomme doos, komt er nog een excuus of wat?
Jawel hoor, maar vind je mod niet wat overdreven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd, na je 30ste heb je natuurlijk niets meer te zoeken op Internet......
Ja, boehoequote:Damn wat heeft ijsmeis gelijk zeg, elke post van jou meer.
Hoezo, je bent toch op en top kut en een user?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor je onterechte beschuldiging.
Ik kan zo 5 mods opnoemen die ouder zijn dan ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar vind je mod niet wat overdreven?
[..]
Ja, boehoe
http://forum.fok.nl/user/history/29700quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef EL_REY het volgende:
wat is de definitie van kutuser
Ik heb zojuist even gechecked en met die kut valt het vies tegen. Ik ben inderdaad een user, maar een kutuser dus duidelijk niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo, je bent toch op en top kut en een user?
Dus?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan zo 5 mods opnoemen die ouder zijn dan ik.
Ze heeft 2 puntenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
ijsmeis heeft een punt!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even gechecked en met die kut valt het vies tegen. Ik ben inderdaad een user, maar een kutuser dus duidelijk niet.
quote:kut2 (bn.; alleen pred.)
1 [grof] ellendig, vervelend
Hou je muisje eens boven je blauwe naampje, wat staat er dan linksonderin je IE venstertjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben helemaal geen user, achterlijke kutmongool.
Notes van ijsmeisquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hou je muisje eens boven je blauwe naampje, wat staat er dan linksonderin je IE venstertje
Nah, dat is dan weer een mening van je. Dat van mij is overduidelijk een feit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens die definitie ben jij ook duidelijk een kutuser
En dat baseer je op...?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, dat is dan weer een mening van je. Dat van mij is overduidelijk een feit.
quote:
Je bent niet alleen een kutuser, je bent ook nog eens niet grappigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even gechecked en met die kut valt het vies tegen. Ik ben inderdaad een user, maar een kutuser dus duidelijk niet.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
[afbeelding]
En bij deze?
Damn kom ik er achter dat ik me illegale modjes screenshots kwijt ben
quote:Gebruikersnaam: ijsmeis (Moderator) (Notes van ijsmeis)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op dat ik altijd gelijk heb. Ik heb er zelfs nog een geluidsfragmentje van.
Dat tweede klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Je bent niet alleen een kutuser, je bent ook nog eens niet grappig![]()
Ik was de "behalve aan hermanderperman" vergeten!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen je zelf zei "Ik doe de groetjes aan de PTA SC" op FOK!Radio bedoel je?
Die heb je er nu later ingemixed?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik was de "behalve aan hermanderperman" vergeten!
Mooi, dan is dat iig duidelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat tweede klopt inderdaad.
Wat snap je niet aan "ik heb een geluidsfragment waarop wordt gezegd dat ik altijd gelijk heb" ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heb je er nu later ingemixed?
*kijkt*quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
He wijsneus dit staat er
ijsmeis
met de nadruk op user
Idd, ook kwa topics, check die geschiedenis.... IJsmeis heeft gelijk....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:18 schreef Biogarde het volgende:
Herman, face it. Je zuigt. En niet alleen qua posts.
Origineelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:18 schreef Biogarde het volgende:
Herman, face it. Je zuigt. En niet alleen qua posts.
http://forum.fok.nl/user/profile/50937quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kijkt*
*ziet gewoon ijsmeis staan*
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:19 schreef DLTF het volgende:
[..]
Idd, ook kwa topics, check die geschiedenis.... IJsmeis heeft gelijk....
Damn, ik ben het met Biogarde eens, dat die dag nog mocht komen....
Van mij mag het.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef jpg97 het volgende:
moet dat niet hermandepermban zijn?
Ik dacht dat je doelde op mijn kutuser-schap.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "ik heb een geluidsfragment waarop wordt gezegd dat ik altijd gelijk heb" ?
Jij haalt de groetjes erbij.
Je bent niet alleen kut, maar ook nog eens achterlijk, maar ook dat had ik al gemeld.
Te laat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef jpg97 het volgende:
moet dat niet hermandepermban zijn?
ijsmeis? Je beeldscherm is kapot, ik zie hem wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
scarefreak? Je post is kapot, ik zie hem niet.
In de topictitel te zien is dit gewoon eenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef scarefreak het volgende:
111
Daarin heb ik dus ook weer gelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je doelde op mijn kutuser-schap.
Sprekend!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
I'm a dancer![]()
:D:D:
:;d;d;d
![]()
![]()
D ;d;d;;d
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarin heb ik dus ook weer gelijk.
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)21sept.avi_plain.xmlquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
I'm a dancer![]()
:D:D:
:;d;d;d
![]()
![]()
D ;d;d;;d
wat is het ook een doetjequote:
Je wil graag een uurtje welles-nietes-welles-nietes gaan posten?quote:
Ach, ik kan wel zeggen dat ik het een uit de klei getrokken, ongekend dom varken met de hersenen van een krop sla vind, maar dat weet ze allang, en dan gaat ze weer posts verwijderen enzo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:25 schreef scarefreak het volgende:
[..]
wat is het ook een doetje
Vroeger werd er teminste nog tot op het bot geflamed hier
Wat een pussy...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil graag een uurtje welles-nietes-welles-nietes gaan posten?
Daar heb ik niet zo'n zin in, en ik zei net ook al dat ik zo weg ga
he! open dicht open dichtquote:
Weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel zeggen dat ik het een uit de klei getrokken, ongekend dom varken met de hersenen van een krop sla vind, maar dat weet ze allang, en dan gaat ze weer posts verwijderen enzo.
Achja, met die een-na-laatste reactie kan ze het natuurlijk niet maken hem dicht te laten hè... Dan is het wel heel duidelijk dat ze te doorzichtig isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:27 schreef scarefreak het volgende:
[..]
he! open dicht open dicht
make up your mind
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:28 schreef -SL- het volgende:
Ik vind het heul een leuk topique
Open late dus!
't probleem is alleen dat ik het niet kan bewijzen, dat is dan ook wel weer jammer hè, Anne.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weer? Nog nooit gedaan.
Dingen verzinnen om mij zwart proberen te maken is dan wel weer van een laag niveau eh, herman.
Achja, als je even naar de tijden kijkt zie je dat we ze tegelijk postten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, met die een-na-laatste reactie kan ze het natuurlijk niet maken hem dicht te laten hè... Dan is het wel heel duidelijk dat ze te doorzichtig is
En jij probeert met zo'n post een flame te maken in de richting van ijsmeis?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, met die een-na-laatste reactie kan ze het natuurlijk niet maken hem dicht te laten hè... Dan is het wel heel duidelijk dat ze te doorzichtig is
BIERquote:
Dus nogsteeds maagd, of valt op mannen?!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* meedoetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:29 schreef remlof het volgende:
ik blijf van dit topic af hoor!
[afbeelding]
haha hyves sletquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:29 schreef remlof het volgende:
ik blijf van dit topic af hoor!
[afbeelding]
Als ik überhaupt iets verwijder staat dat in je notes. En dat staat er niet, eh Herman.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't probleem is alleen dat ik het niet kan bewijzen, dat is dan ook wel weer jammer hè, Anne.
Ik zei net toch al dat ik wel klaar was?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En jij probeert met zo'n post een flame te maken in de richting van ijsmeis?![]()
jammer hoor
beidequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:29 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Dus nogsteeds maagd, of valt op mannen?!
Ik grijnsdequote:
Ookquote:
iets concreter graagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/29700
Wanneer ben je precies begonnen danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zei net toch al dat ik wel klaar was?
Ijsmeisquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
Mij in een gesloten topic: Kutusers! een kutuser noemen?Wel erg makkelijk hè...
Er is goddomme maar 1 kutuser op dit hele forum en dat ben jij![]()
![]()
[..]
Nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wanneer ben je precies begonnen dan.
Helemaal overheen gelezenquote:
Als jij denkt dat je hiermee echt klaar bentquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zei net toch al dat ik wel klaar was?
Weet jij nou al bij welke originele account Alexxxxx hoort?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je hiermee echt klaar bent![]()
in mijn optiek ben je nog nieteens begonnen
dit is echt te triest
Hij heeft geeneens autoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:36 schreef Chris_Highhat het volgende:
190D vs. Turkyemspor CRX
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:38 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben een weekendje weg met vrienden
Kom nou niet met een useraccount anno 2002 mij iets proberen te vertellen over incrowd factsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet jij nou al bij welke originele account Alexxxxx hoort?
Ping.quote:
NEE! hij heeft hetzelfde IP als mijquote:
Een ban op een account is nog niet meteen een ban op het IP he, je loopt alleen het risico dat je als kloon gezien wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
NEE! hij heeft hetzelfde IP als mij![]()
Nieuwe policy?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een ban op een account is nog niet meteen een ban op het IP he, je loopt alleen het risico dat je als kloon gezien wordt.
Wat een kutuser trouwens.
lieve konijntjesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zijn account wel kopen, voor 20 cent.
Dan ga ik lieve topics over mezelf openen en overal bloempjes posten.
50ct en erop stampen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zijn account wel kopen, voor 20 cent.
Dan ga ik lieve topics over mezelf openen en overal bloempjes posten.
Neen, het zal toch niet,....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef Biogarde het volgende:
Herman.
Don't give a shit eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:55 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Neen, het zal toch niet,....
Herman zal toch niet het hart van Ijsmeis stiekem hebben ontdooit...?
![]()
Nou, niet zo ongeinterresseerd hoor, de toekomst van ijsmeis en hermandeperman staan op het spel....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Don't give a shit eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:55 schreef Fatihtjuh het volgende:
Omg get a life en ga iemand van jullie eigen leeftijd uitschelden modjes....
Wie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:51 schreef Biogarde het volgende:
Herman.
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef scarefreak het volgende:
He
Wie heeft mijn mod-rechten ontnomen?
Herman is nog nieteens begonnen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Heb ik me net helemaal ingelezen in't topic, post er niemand meer!!?!![]()
Hermandespermabank VS Meis van ijs.....and the winner is ???!!!!
![]()
Dan kunnen we ijsmeis dus ook unaniem als winnares uitroepen en kan Spermandepermban met zn vrienden aan hun lekker lange weekend beginnen!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Herman is nog nieteens begonnen...
Als je Heldro-ijs hebt geproefd wil je niets anders meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toch maar geen Ben 'N Jerry's?
niet eens seks?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je Heldro-ijs hebt geproefd wil je niets anders meer.
alleen zo jammer dat het niet in de winkels ligtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar kan je dat krijgen? Import is geen probleem. Heb een kleine 400 wagens voor me rijden die wel eens her en der komenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
www.heldro.nlquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waar kan je dat krijgen? Import is geen probleem. Heb een kleine 400 wagens voor me rijden die wel eens her en der komen![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef _van_puffelen het volgende:
Die slet heeft ook een Cu2 accounthttp://www.cu2.nl/ijsmeis
Daar staat alles over haar, echt heel inhoudelijk zoals iedereen wel had verwacht
Domme rimslet
quote:laatst gewijzigd: 00:07 29-8-2005
dat cu2 gebeuren is toen voor het laatst gewijzigd, erg actueel om er bij te pakkenquote:
Is dat een pre? Zo'n standaard cu2 vragenlijstje wat niemand leest ja?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef _van_puffelen het volgende:
Die slet heeft ook een Cu2 accounthttp://www.cu2.nl/ijsmeis
Daar staat alles over haar, echt heel inhoudelijk zoals iedereen wel had verwacht
Domme rimslet
Ik lees ze altijd :-quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is dat een pre? Zo'n standaard cu2 vragenlijstje wat niemand leest ja?
Hoi, mag ik mee?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!!
Ik zit morgen in Amsterdam. Maar ik PM het wel even.
dan zondag !!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!!!
Ik zit morgen in Amsterdam. Maar ik PM het wel even.
Hoelaat kwam je me nou ophalen?quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
is dit het hermandepermanuitscheldtopic?
Vraag gelijk aan je vriend of hij ook ff twee kaartjes voor mij wil betalenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Begint onderhand trouwens wel irri te worden PeZu, dat ''Wat is een''![]()
Ja, maar ik vind het al met al wel zielig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
is dit het hermandepermanuitscheldtopic?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het al met al wel zielig.
Hij is actief lid van de pnvd, dat is al straf genoeg. Hij heeft eerder hulp nodig dan scheldkannonades.
Zn ouders zijn bevriend met een familie die een vrachtwagenfabriek hebben.quote:
denk het welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben ik nou de enige hier die het met hermandeperman eens is?
je bent in de war, je denkt namelijk dat ik er ook maar iets om geefquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben ik nou de enige hier die het met hermandeperman eens is?
een kloon van IJsmeis?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:26 schreef Prego het volgende:
[..]
je bent in de war, je denkt namelijk dat ik er ook maar iets om geef
Waar is je golden retriever heenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:26 schreef Prego het volgende:
[..]
je bent in de war, je denkt namelijk dat ik er ook maar iets om geef
Dat is geen positief iets aan herm!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zn ouders zijn bevriend met een familie die een vrachtwagenfabriek hebben.
Wat dus meteen weer inhoudt dat het een verwend kreng is dat alles van zn ouders krijgt als ie maar piept, maar het zijn gewoon verhipt mooie en toffe trucks die er in zn ouderlijk dorp in elkaar owrden geknutseld
Jawel! Want dat betekent dat ik hem netwerktechnisch te vriend moet houdenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is geen positief iets aan herm!
Ik denk dat er pas een excuus komt als ze je bijna aangereden heeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
Nou, stomme doos, komt er nog een excuus of wat?
Nee, ziejewel, hermanderperman kan geeneens een fatsoenlijk topic openenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:09 schreef TwyLight het volgende:
Zijn er hier al tieten gepost of bier?
Daarvoor ga je maar naar KPDquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:09 schreef TwyLight het volgende:
Zijn er hier al tieten gepost of bier?
Heb je een linkje naar het goeie topic over haar?quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:19 schreef 907 het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar het goeie topic over haar?Ik zie daar door de tieten het bos niet meer!
over dat ijsmeis best meevalt als je haar vergelijkt met TSquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:34 schreef cerreur het volgende:
Waar ging dit ook alweer over?
Best? Vervang dat even met Behoorlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over dat ijsmeis best meevalt als je haar vergelijkt met TS
Ja, door iedereen die in de bijstand, WIA, WW, Wajong, enz. zit. In dit topic nog niet btw.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:17 schreef Nolius het volgende:
Is de VVD al dood gewenst?
Zitten die allemaal op FOK!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, door iedereen die in de bijstand, WIA, WW, Wajong, enz. zit.
Idd, laat de VVD het maar niet lezen, dan komt er een internetverbod voor uitkeringsgerechtigden!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zitten die allemaal op FOK!
Dat verrast me eigenlijk helemaal niet![]()
Meldt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:26 schreef Nolius het volgende:
Je ziet wel meteen in dit topic wie hier onder de 18 en kansloos zijn
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:44 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat TS een poging gedaan heeft IJsmeis te versieren via het PM systeem en dus een blauwtje liep.
TS is een beetje kansloos en ik denk dat hij een weekendje weg is met zijn denkbeeldige vrienden.Ik denk namelijk niet dat hij echte vrienden heeft.
Mensen vergeten ook wel eens met meer PLICHTEN ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:45 schreef ThE_ED het volgende:
Mods, FA's en Admins etc. zijn ook gewoon users hoor, alleen met meer rechten...
Idd, waaronder de mods zelf somsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen vergeten ook wel eens met meer PLICHTEN ook.
Nog maar eens dan.quote:
Behalve nieren vervangen met een rietje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
De medische wetenschap staat voor niets tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |