ben der alweer wegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kutallochtoon
Hoe is het op je nieuwe werk? Nog naar je zin?![]()
Damn... dan kan ik me GOED voorstellen dat je weer weg bent ja... Hebben ze bij Alfa geen plekje voor je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben der alweer wegdit keer normaal weggegaan in overleg enzo
was verder wel leuk enzo maar kom me gewoon niet echt vinden in de manier van werken daaro, veel te strak met weinig eigen inbreng......je krijgt haast standaard verkoopzinnen mee![]()
mocht ik me bedenken mocht ik zo weer terugkomen, ze vonden het wel jammer maar ze begrepen het wel
roest verkopenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn... dan kan ik me GOED voorstellen dat je weer weg bent ja... Hebben ze bij Alfa geen plekje voor je?
Maar hoe lang ben je weg dan, en wat doe je momenteel...?
Mja, als je het niet wil moet je het niet doen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
roest verkopenmaar is nog wel een optie om daar eens te kijken, heb alleen niet echt iets van JAAAAAAAAAAAAH dat ga ik doen
![]()
net een paar dagen, dinsdag was me laatste werkdag daaro dus momenteel even niks![]()
volgende week naar amsterdam voor een gesprek bij een warenhuis en dan zien we wel wat daar uit komt.....
yupz die vacature is ook weer vrij, diegene die die baan had genomen is nu alweer wegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als je het niet wil moet je het niet doen natuurlijk
En je hebt dus nu ff lekker vakantie... lekker
En dat met dat warenhuis, is dat dezelfde vacature van vorige keer? Daar had je toen ook al gesprekken mee toch...?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz die vacature is ook weer vrij, diegene die die baan had genomen is nu alweer weg![]()
alleen is hij volgens mij ontslagen oidquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfde schuitje als jij dus
![]()
Maar dat klonk wel als een leuke baan...! En ga je daar dan ook wonen of ga je lekker forenzen?
Klinkt inderdaad lekker jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alleen is hij volgens mij ontslagen oid![]()
zit niet heel veel echt kantoor werk aan![]()
![]()
zit meer op de weg dan echt op kantoor, zit meer op de weg en contact onderhouden met leveranciers en dergelijke. Af en toe naar italie en china hoort daar ook bij![]()
tenminste een baan waar ik best enthousiast over ben
Jij hebt je weekend al volgeplanned begrijp ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:23 schreef Hugster het volgende:
Zo er is net en 2 persoons Ikea wonder gebracht. Bouwpakketjes
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
IJsmeis godverdomde kutkutstinkslet!11!!!!!11!!11!!! hihi
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
Je topic loopt niet zoals ie bedoeld was eh?
twee modjes maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar modjes online
Maar ik ga zo toch weg, dus dan rot het me niet meer ook
is niet het merendeel daar mannelijk, dus bij voorbaat al gezwicht voor vrouwelijk iets?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
twee modjes maar![]()
. De rest vindt je ook kut.
Volgens mij denkt iedereen die "quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef vlad het volgende:
[..]
is niet het merendeel daar mannelijk, dus bij voorbaat al gezwicht voor vrouwelijk iets?![]()
Ja en die zijn er inderdaad nu ff nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Smoesjes, genoeg ONZ-users die me deaud deaud deaud willen hebben.
maar dat zijn hardwerkende volwassenen die al ontmaagd zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Daar is een verzamelwoord voor:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Bullshit, je hoeft niet iedereen te mogen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Daar is een verzamelwoord voor:
'Jaloezie'
gek want iedereen vind mij aardigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bullshit, je hoeft niet iedereen te mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |