dat win jij zo weer terug aan prijzengeld toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja maar 2800pond? neertellen voor een motor is minder leuk
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef vlad het volgende:
[..]
dat win jij zo weer terug aan prijzengeld toch?![]()
Dat ding laten ze nergens toe joh...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef vlad het volgende:
[..]
dat win jij zo weer terug aan prijzengeld toch?![]()
met jouw talent heb je helemaal niet zo'n motor nodigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ding laten ze nergens toe joh...
Zo wel dan zou ik natuurlijk heel veel prijzengeld binnen slepen met mijn talent![]()
daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:31 schreef vlad het volgende:
[..]
met jouw talent ben je helemaal niet zo'n motor nodig![]()
poh, met zo'n instelling kom je er welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
daar heb je dan wel weer gelijk in![]()
Mijn kart werkt niet op gasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:35 schreef vlad het volgende:
[..]
poh, met zo'n instelling kom je er wel![]()
mag ik je monteur zijn?![]()
![]()
oh, maar dat kan ik zo fixen voor jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn kart werkt niet op gasSorry
ik wil winnen en geen rijdende chicane zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:37 schreef vlad het volgende:
[..]
oh, maar dat kan ik zo fixen voor jewij hebben lpg systemen voor karts
mengstuk en 11liter tank
![]()
en hiermee heb je je kans om onze gas tt te mogen besturen verspeeldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik wil winnen en geen rijdende chicaan zijn
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:39 schreef vlad het volgende:
[..]
en hiermee heb je je kans om onze gas tt te mogen besturen verspeeld![]()
prima als starterswoning, maar ik ga hier niet langer dan 10 jaar wonen hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Me ma zit elke keer te zaniken dat 50m2 niet groot genoeg is
Als je alleen bent heb je toch niet meer nodig lijkt me zo
boh, moet je je voorstellen wat er was gebeurt met super gas!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
man in heb een near death experience op een gaskart
ik was aan het knallen en ineens een MEGA witte rookwalm achter medas was dus gewoon gas! ik was bijna dood
![]()
maar bara heeft een hele kudde honden mee te zeulen. dan is 50m2 wel krap hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
prima als starterswoning, maar ik ga hier niet langer dan 10 jaar wonen hoor.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef vlad het volgende:
[..]
maar bara heeft een hele kudde honden mee te zeulen. dan is 50m2 wel krap hoor![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik er langer dan twee weken werk ga ik er wel iets op vooruit
quote:Dus Hugo, als je zin hebt iemand zn poten te breken, ik heb een mooi adresje voor je
paar rollen beschuitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:34 schreef Hugster het volgende:
wat levert het mij op?
ja hoor, ga je gangquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:16 schreef hermandeperman het volgende:
**jeej Herman pesten jeej**
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |