quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet er nog wel een: hermandeperman.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben helemaal geen user, achterlijke kutmongool.
Vanmorgen vond je blijkbaar wat anders?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In ONZ ben ik vooralsnog een user.
In FB ben ik mod want daar post ik door slotjes heenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
Vanmorgen vond je blijkbaar wat anders?
Je zou maar in de 30 zijn en nog op een internetforum ronddolenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
iemand met ZO'N standaard nickname als je herman heet moet ook wel kut zijn.
Linda de pinda, herman de perman..
Jouw avatarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, ik hoef mezelf niet te verdedigen, mweheh.
Helaas... dat is Sjoewe....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:53 schreef Maisnon het volgende:
Als jij diegene was met die auto die rondjes bleef driften in je avatar dan vergeef ik je dit topic
kuttopic, slotje!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helaas... dat is Sjoewe....
[afbeelding]
Ja, idd, na je 30ste heb je natuurlijk niets meer te zoeken op Internet.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zou maar in de 30 zijn en nog op een internetforum ronddolen
Een waterijsje.quote:
Dat sowieso.quote:
Voor wat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
Nou, stomme doos, komt er nog een excuus of wat?
Jawel hoor, maar vind je mod niet wat overdreven?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, idd, na je 30ste heb je natuurlijk niets meer te zoeken op Internet......
Ja, boehoequote:Damn wat heeft ijsmeis gelijk zeg, elke post van jou meer.
Hoezo, je bent toch op en top kut en een user?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor je onterechte beschuldiging.
Ik kan zo 5 mods opnoemen die ouder zijn dan ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar vind je mod niet wat overdreven?
[..]
Ja, boehoe
http://forum.fok.nl/user/history/29700quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef EL_REY het volgende:
wat is de definitie van kutuser
Ik heb zojuist even gechecked en met die kut valt het vies tegen. Ik ben inderdaad een user, maar een kutuser dus duidelijk niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo, je bent toch op en top kut en een user?
Dus?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan zo 5 mods opnoemen die ouder zijn dan ik.
Ze heeft 2 puntenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
ijsmeis heeft een punt!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even gechecked en met die kut valt het vies tegen. Ik ben inderdaad een user, maar een kutuser dus duidelijk niet.
quote:kut2 (bn.; alleen pred.)
1 [grof] ellendig, vervelend
Hou je muisje eens boven je blauwe naampje, wat staat er dan linksonderin je IE venstertjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben helemaal geen user, achterlijke kutmongool.
Notes van ijsmeisquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hou je muisje eens boven je blauwe naampje, wat staat er dan linksonderin je IE venstertje
Nah, dat is dan weer een mening van je. Dat van mij is overduidelijk een feit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens die definitie ben jij ook duidelijk een kutuser
En dat baseer je op...?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, dat is dan weer een mening van je. Dat van mij is overduidelijk een feit.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |