Kijk hierm aar even:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:27 schreef Frederiqueske het volgende:
waar staat FIPO!!11!!!111einz!111!ganztoll!!111!!11 voor eigenlijk????? heb het al een paar keer gezien..![]()
ah ja ik zie hetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk hierm aar even:
Het Officiële Fok!woordenboek
ja en dan.........VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE whehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:24 schreef Piovan het volgende:
goeiemorgen, het laatstedagje school!!!
waar gade heen?? of blijf je gewoon in het oersaaie koude nederland whehequote:
oh hier is het gewoon droogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:00 schreef Pakspul het volgende:
Goedenmorgen
Het regende vanochtend is dit een voorteken
goeiemorgen gitaartjequote:
bij ons is het zelfs blauwe luchtquote:
Maar dat komt omdat hij geen forum mod isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:08 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
goeiemorgen gitaartjeeindelijk een mod die niet zo zielig doet en topics zomaar sluit omdat ie graag de baas wilt spelen
hoe bedoel je?? er staat toch moderator bij zijn naam??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat hij geen forum mod is
Ja, van de FP. (Frontpage)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoe bedoel je?? er staat toch moderator bij zijn naam??
Al meer dan 1000 posts en dan nog niet snappen hoe Fok! in elkaar zit...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoe bedoel je?? er staat toch moderator bij zijn naam??
Bij ons heeeel donker blauwquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
bij ons is het zelfs blauwe lucht
ja jij kende natuurlijk vanaf het begin dat je lid werd alle termen en gebruiken van fok uit je hoofd.. dat ik meer dan 1000 posts heb wil niet zeggen dat je dan gelijk alles weet hoe het hier gaat hoor...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Al meer dan 1000 posts en dan nog niet snappen hoe Fok! in elkaar zit...
kiek, weer een aardige moderatorquote:
Jup, toen was het nog rustig en sereen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja jij kende natuurlijk vanaf het begin dat je lid werd alle termen en gebruiken van fok uit je hoofd.. dat ik meer dan 1000 posts heb wil niet zeggen dat je dan gelijk alles weet hoe het hier gaat hoor...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup, toen was het nog rustig en sereen...
Ja, maar die is niet lang meer mod.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
kiek, weer een aardige moderator
Hoezo dat dan weer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar die is niet lang meer mod.
Plannen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In ONZ ben ik vooralsnog een user.
waar werk jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:32 schreef ijsmeis het volgende:
Maar goed, ontopicGoeiemorgen
Goeiemorgen
en Goeiemorgen
.
Ik ben naar m'n werk, toedeledoki!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |