denk het welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben ik nou de enige hier die het met hermandeperman eens is?
je bent in de war, je denkt namelijk dat ik er ook maar iets om geefquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben ik nou de enige hier die het met hermandeperman eens is?
een kloon van IJsmeis?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:26 schreef Prego het volgende:
[..]
je bent in de war, je denkt namelijk dat ik er ook maar iets om geef
Waar is je golden retriever heenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:26 schreef Prego het volgende:
[..]
je bent in de war, je denkt namelijk dat ik er ook maar iets om geef
Dat is geen positief iets aan herm!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zn ouders zijn bevriend met een familie die een vrachtwagenfabriek hebben.
Wat dus meteen weer inhoudt dat het een verwend kreng is dat alles van zn ouders krijgt als ie maar piept, maar het zijn gewoon verhipt mooie en toffe trucks die er in zn ouderlijk dorp in elkaar owrden geknutseld
Jawel! Want dat betekent dat ik hem netwerktechnisch te vriend moet houdenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is geen positief iets aan herm!
Ik denk dat er pas een excuus komt als ze je bijna aangereden heeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
Nou, stomme doos, komt er nog een excuus of wat?
Nee, ziejewel, hermanderperman kan geeneens een fatsoenlijk topic openenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:09 schreef TwyLight het volgende:
Zijn er hier al tieten gepost of bier?
Daarvoor ga je maar naar KPDquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:09 schreef TwyLight het volgende:
Zijn er hier al tieten gepost of bier?
Heb je een linkje naar het goeie topic over haar?quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:19 schreef 907 het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar het goeie topic over haar?Ik zie daar door de tieten het bos niet meer!
over dat ijsmeis best meevalt als je haar vergelijkt met TSquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:34 schreef cerreur het volgende:
Waar ging dit ook alweer over?
Best? Vervang dat even met Behoorlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over dat ijsmeis best meevalt als je haar vergelijkt met TS
Ja, door iedereen die in de bijstand, WIA, WW, Wajong, enz. zit. In dit topic nog niet btw.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:17 schreef Nolius het volgende:
Is de VVD al dood gewenst?
Zitten die allemaal op FOK!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, door iedereen die in de bijstand, WIA, WW, Wajong, enz. zit.
Idd, laat de VVD het maar niet lezen, dan komt er een internetverbod voor uitkeringsgerechtigden!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:21 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zitten die allemaal op FOK!
Dat verrast me eigenlijk helemaal niet![]()
Meldt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:26 schreef Nolius het volgende:
Je ziet wel meteen in dit topic wie hier onder de 18 en kansloos zijn
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:44 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat TS een poging gedaan heeft IJsmeis te versieren via het PM systeem en dus een blauwtje liep.
TS is een beetje kansloos en ik denk dat hij een weekendje weg is met zijn denkbeeldige vrienden.Ik denk namelijk niet dat hij echte vrienden heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |