Kijk hierm aar even:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:27 schreef Frederiqueske het volgende:
waar staat FIPO!!11!!!111einz!111!ganztoll!!111!!11 voor eigenlijk????? heb het al een paar keer gezien..![]()
ah ja ik zie hetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk hierm aar even:
Het Officiële Fok!woordenboek
ja en dan.........VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE whehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:24 schreef Piovan het volgende:
goeiemorgen, het laatstedagje school!!!
waar gade heen?? of blijf je gewoon in het oersaaie koude nederland whehequote:
oh hier is het gewoon droogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:00 schreef Pakspul het volgende:
Goedenmorgen
Het regende vanochtend is dit een voorteken
goeiemorgen gitaartjequote:
bij ons is het zelfs blauwe luchtquote:
Maar dat komt omdat hij geen forum mod isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:08 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
goeiemorgen gitaartjeeindelijk een mod die niet zo zielig doet en topics zomaar sluit omdat ie graag de baas wilt spelen
hoe bedoel je?? er staat toch moderator bij zijn naam??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat hij geen forum mod is
Ja, van de FP. (Frontpage)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoe bedoel je?? er staat toch moderator bij zijn naam??
Al meer dan 1000 posts en dan nog niet snappen hoe Fok! in elkaar zit...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoe bedoel je?? er staat toch moderator bij zijn naam??
Bij ons heeeel donker blauwquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
bij ons is het zelfs blauwe lucht
ja jij kende natuurlijk vanaf het begin dat je lid werd alle termen en gebruiken van fok uit je hoofd.. dat ik meer dan 1000 posts heb wil niet zeggen dat je dan gelijk alles weet hoe het hier gaat hoor...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Al meer dan 1000 posts en dan nog niet snappen hoe Fok! in elkaar zit...
kiek, weer een aardige moderatorquote:
Jup, toen was het nog rustig en sereen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja jij kende natuurlijk vanaf het begin dat je lid werd alle termen en gebruiken van fok uit je hoofd.. dat ik meer dan 1000 posts heb wil niet zeggen dat je dan gelijk alles weet hoe het hier gaat hoor...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup, toen was het nog rustig en sereen...
Ja, maar die is niet lang meer mod.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
kiek, weer een aardige moderator
Hoezo dat dan weer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar die is niet lang meer mod.
Plannen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In ONZ ben ik vooralsnog een user.
waar werk jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:32 schreef ijsmeis het volgende:
Maar goed, ontopicGoeiemorgen
Goeiemorgen
en Goeiemorgen
.
Ik ben naar m'n werk, toedeledoki!
wie wat waar welk?????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:35 schreef Sebasser het volgende:
Oh, gisteren die prijs ontvangen.
Die popcd, van die popronde, van die popquiz.
even luisteren
Veel plezier morgen ondanks je verkoudheidquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:34 schreef Rekkie het volgende:
Moggûh
.... kut ik ben strontverkouden en ga morgen skiën.....
Dank je!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:37 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Veel plezier morgen ondanks je verkoudheid
geeft zakdoekje*
Muziekstijl? Techno in deze hangar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef Camplo het volgende:
OMFG
Q-BASE 2006 HANGAR TATANKA
71:30
OMFG
PUMP IT UP MOTHERFUCKER GO BACK GO HARD
IN THE CLUB MOTHERFUCKER GO BACK GO HARD
TATANKA!!!![]()
Ik doe mijn best ook alquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef _mimic het volgende:
Sebasser je lackt aan het feit een goed fatsoenlijk goedemorgen topic te maken, wat gaan we daar aan doen?
Hardstylequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:44 schreef _mimic het volgende:
[..]
Muziekstijl? Techno in deze hangar?
dat ligt niet aan vrijdag de 13e maar aan jouw luiigheid whehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef -SL- het volgende:
En ik was te laat op mijn werk!!
Hoe bedoel je Vrijdag de 13e
1: het ligt niet aan vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
dat ligt niet aan vrijdag de 13e maar aan jouw luiigheid whehe
Ik heb sinds kort een sociaal leven weten over te kopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef _mimic het volgende:
Sebasser je lackt aan het feit een goed fatsoenlijk goedemorgen topic te maken, wat gaan we daar aan doen?
Arme buren... we tellen af en dan staan ze voor de deur..quote:
SMOEL!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:50 schreef Heidi- het volgende:
Goeeeeeiemorgen
ik heb stiekem al vakantie, vandaag vrij![]()
tja dan ga je een uur eerder weg van huis he probleem opgelostquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
1: het ligt niet aan vrijdag de 13e
2: Ik ben niet lui, eerlijk gezeg het tegenovergestelde
3: Dan ligt het dus aan het verkeer dat, op de tijd dat ik mij op de weg begeef, juist stil moet gaan staan.
4: maar daar heb jij de ballen verstand van omdat je alleen het fietspad kent
Maar dat ik het tref om juist op deze dag te laat te komen komt toevallig zo uit op vrijdag de 13e
whehe ik zo 1 uurtje naar school in de ochtend, dan vrij en vanmiddag weer naar school.............. bweugh ben toe aan vakantie, dus nog ff volhouden whehequote:
Nou ik vertrek altijd deze tjid, en normaal ben ik op tijd (zelfs ruim van tevoren) alleen nu was het ineens zo druk, iedereen is bijgelovig en rijd dus maar 80 of staat gewoon stil, het is tenslotte vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
tja dan ga je een uur eerder weg van huis he probleem opgelost
Ik is ook toe aan vakantiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:53 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whehe ik zo 1 uurtje naar school in de ochtend, dan vrij en vanmiddag weer naar school.............. bweugh ben toe aan vakantie, dus nog ff volhouden whehe
tja met zulke dagen gewoon incalculeren dan eejquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:54 schreef -SL- het volgende:
[..]
Nou ik vertrek altijd deze tjid, en normaal ben ik op tijd (zelfs ruim van tevoren) alleen nu was het ineens zo druk, iedereen is bijgelovig en rijd dus maar 80 of staat gewoon stil, het is tenslotte vrijdag de 13e
En ik ga dus niet expres om 6u vertrekken als ik het normaal ook ruim red om om half 7 te vertrekken
Geef me de inlog maar weer terug, dan maak ik ze wel sochtens om 7 uur, dan sta ik altijd op namelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een sociaal leven weten over te kopen.
Neh man, als ik wakker ben maak ik ze wel, alleen soms zijn ze er al.
aaww wadist?? meej het verkeerde beentje uit bed gestapt??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:57 schreef thedude0 het volgende:
nu al een kutdag
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef Camplo het volgende:
OMFG
Q-BASE 2006 HANGAR TATANKA
71:30
OMFG
PUMP IT UP MOTHERFUCKER GO BACK GO HARD
IN THE CLUB MOTHERFUCKER GO BACK GO HARD
TATANKA!!!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:50 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga verhuizen naar limburg.
Okay, now I need a hug..quote:
Neeeeeeeeeeeeeee!! Blijf daarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:50 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga verhuizen naar limburg.
Nog wel ja...wacht maarquote:
lol, daar kan je dus gewoon verder fokken whehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
GoeiemorgenBij een webdesignbureau
!
thnx!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:41 schreef -SL- het volgende:
Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig voor je [afbeelding] .
Helemaal niks!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef Sebasser het volgende:
Wat is er allemaal te doen in limburg eigelijk, voor ik verhuis wil ik er wel wat over weten.
Nou, ik woon er, Ijsmeis woont er. Er is wiet. En mensen. Geile mensen zijn zeldzaam enzo, dus ik ben vrij gewild. En we hebben winkels, en koeien, en paarden, maar geen boeren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef Sebasser het volgende:
Wat is er allemaal te doen in limburg eigelijk, voor ik verhuis wil ik er wel wat over weten.
als je moe word moet je gaan slapen he of op tijd naar bed gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat is die TS hyper zeg, ik word er nu al weer moe van!
KERSENVLAAIquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen stom dialect. Maar wel kersenvlaai
. De lekkerste van heul het land.
wat eet jij dan??? koeievlaai??quote:
Ik werd gisteren avond bezig gehouden door Yvonne maar dat is een lang verhaalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
als je moe word moet je gaan slapen he of op tijd naar bed gaan![]()
Nee. Muffin'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat eet jij dan??? koeievlaai??
heb je wel genoeg geslapen vannacht dan??? straks krijg je nog een ongelukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik werd gisteren avond bezig gehouden door Yvonne maar dat is een lang verhaal![]()
![]()
Ik neem gewoon nog een bak koffie en stap dan maar eens in de auto.
pics?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik werd gisteren avond bezig gehouden door Yvonne maar dat is een lang verhaal![]()
![]()
Ik neem gewoon nog een bak koffie en stap dan maar eens in de auto.
yw!quote:
Je klinkt als de moeder van mijn vriend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
heb je wel genoeg geslapen vannacht dan??? straks krijg je nog een ongeluk
Jij en een vriend?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je klinkt als de moeder van mijn vriend.
Ja hoor babe maak je geen zorgen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
heb je wel genoeg geslapen vannacht dan??? straks krijg je nog een ongeluk
oh jee is da positief of negatief whahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je klinkt als de moeder van mijn vriend.
Negatiefquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:20 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oh jee is da positief of negatief whaha
kan dat niet dan??? weet je wel hoe knap zij is man, ooh, het zou raar staan als ze geen vriend had... sjonge jongequote:
Er is geen "fotogast". Ik heb namelijk geen ex.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:21 schreef Rhanna het volgende:
[..]
ohhhh. Dus dat is niet die foto gast.
Dat is ie waardquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, dan is ze heel dom bezig.
Want dat is best veel.
Jij bent Sir Tofalot hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, dan moet ie wel heel tof zijn.
quote:
Ik over 350quote:
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Leuk!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:28 schreef iamredleader het volgende:
Ja, goeiemorgen, het is niet echt te merken hoor, hier gaat alles top...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |