wie wat waar welk?????quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:35 schreef Sebasser het volgende:
Oh, gisteren die prijs ontvangen.
Die popcd, van die popronde, van die popquiz.
even luisteren
Veel plezier morgen ondanks je verkoudheidquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:34 schreef Rekkie het volgende:
Moggûh
.... kut ik ben strontverkouden en ga morgen skiën.....
Dank je!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:37 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Veel plezier morgen ondanks je verkoudheid
geeft zakdoekje*
Muziekstijl? Techno in deze hangar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef Camplo het volgende:
OMFG
Q-BASE 2006 HANGAR TATANKA
71:30
OMFG
PUMP IT UP MOTHERFUCKER GO BACK GO HARD
IN THE CLUB MOTHERFUCKER GO BACK GO HARD
TATANKA!!!![]()
Ik doe mijn best ook alquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef _mimic het volgende:
Sebasser je lackt aan het feit een goed fatsoenlijk goedemorgen topic te maken, wat gaan we daar aan doen?
Hardstylequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:44 schreef _mimic het volgende:
[..]
Muziekstijl? Techno in deze hangar?
dat ligt niet aan vrijdag de 13e maar aan jouw luiigheid whehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef -SL- het volgende:
En ik was te laat op mijn werk!!
Hoe bedoel je Vrijdag de 13e
1: het ligt niet aan vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:46 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
dat ligt niet aan vrijdag de 13e maar aan jouw luiigheid whehe
Ik heb sinds kort een sociaal leven weten over te kopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef _mimic het volgende:
Sebasser je lackt aan het feit een goed fatsoenlijk goedemorgen topic te maken, wat gaan we daar aan doen?
Arme buren... we tellen af en dan staan ze voor de deur..quote:
SMOEL!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:50 schreef Heidi- het volgende:
Goeeeeeiemorgen
ik heb stiekem al vakantie, vandaag vrij![]()
tja dan ga je een uur eerder weg van huis he probleem opgelostquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
1: het ligt niet aan vrijdag de 13e
2: Ik ben niet lui, eerlijk gezeg het tegenovergestelde
3: Dan ligt het dus aan het verkeer dat, op de tijd dat ik mij op de weg begeef, juist stil moet gaan staan.
4: maar daar heb jij de ballen verstand van omdat je alleen het fietspad kent
Maar dat ik het tref om juist op deze dag te laat te komen komt toevallig zo uit op vrijdag de 13e
whehe ik zo 1 uurtje naar school in de ochtend, dan vrij en vanmiddag weer naar school.............. bweugh ben toe aan vakantie, dus nog ff volhouden whehequote:
Nou ik vertrek altijd deze tjid, en normaal ben ik op tijd (zelfs ruim van tevoren) alleen nu was het ineens zo druk, iedereen is bijgelovig en rijd dus maar 80 of staat gewoon stil, het is tenslotte vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
tja dan ga je een uur eerder weg van huis he probleem opgelost
Ik is ook toe aan vakantiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:53 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whehe ik zo 1 uurtje naar school in de ochtend, dan vrij en vanmiddag weer naar school.............. bweugh ben toe aan vakantie, dus nog ff volhouden whehe
tja met zulke dagen gewoon incalculeren dan eejquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:54 schreef -SL- het volgende:
[..]
Nou ik vertrek altijd deze tjid, en normaal ben ik op tijd (zelfs ruim van tevoren) alleen nu was het ineens zo druk, iedereen is bijgelovig en rijd dus maar 80 of staat gewoon stil, het is tenslotte vrijdag de 13e
En ik ga dus niet expres om 6u vertrekken als ik het normaal ook ruim red om om half 7 te vertrekken
Geef me de inlog maar weer terug, dan maak ik ze wel sochtens om 7 uur, dan sta ik altijd op namelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een sociaal leven weten over te kopen.
Neh man, als ik wakker ben maak ik ze wel, alleen soms zijn ze er al.
aaww wadist?? meej het verkeerde beentje uit bed gestapt??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:57 schreef thedude0 het volgende:
nu al een kutdag
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:43 schreef Camplo het volgende:
OMFG
Q-BASE 2006 HANGAR TATANKA
71:30
OMFG
PUMP IT UP MOTHERFUCKER GO BACK GO HARD
IN THE CLUB MOTHERFUCKER GO BACK GO HARD
TATANKA!!!![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:50 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga verhuizen naar limburg.
Okay, now I need a hug..quote:
Neeeeeeeeeeeeeee!! Blijf daarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:50 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga verhuizen naar limburg.
Nog wel ja...wacht maarquote:
lol, daar kan je dus gewoon verder fokken whehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
GoeiemorgenBij een webdesignbureau
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |