thnx!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:41 schreef -SL- het volgende:
Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig voor je [afbeelding] .
Helemaal niks!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef Sebasser het volgende:
Wat is er allemaal te doen in limburg eigelijk, voor ik verhuis wil ik er wel wat over weten.
Nou, ik woon er, Ijsmeis woont er. Er is wiet. En mensen. Geile mensen zijn zeldzaam enzo, dus ik ben vrij gewild. En we hebben winkels, en koeien, en paarden, maar geen boeren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef Sebasser het volgende:
Wat is er allemaal te doen in limburg eigelijk, voor ik verhuis wil ik er wel wat over weten.
als je moe word moet je gaan slapen he of op tijd naar bed gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat is die TS hyper zeg, ik word er nu al weer moe van!
KERSENVLAAIquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen stom dialect. Maar wel kersenvlaai
. De lekkerste van heul het land.
wat eet jij dan??? koeievlaai??quote:
Ik werd gisteren avond bezig gehouden door Yvonne maar dat is een lang verhaalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:14 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
als je moe word moet je gaan slapen he of op tijd naar bed gaan![]()
Nee. Muffin'squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:16 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat eet jij dan??? koeievlaai??
heb je wel genoeg geslapen vannacht dan??? straks krijg je nog een ongelukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik werd gisteren avond bezig gehouden door Yvonne maar dat is een lang verhaal![]()
![]()
Ik neem gewoon nog een bak koffie en stap dan maar eens in de auto.
pics?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik werd gisteren avond bezig gehouden door Yvonne maar dat is een lang verhaal![]()
![]()
Ik neem gewoon nog een bak koffie en stap dan maar eens in de auto.
yw!quote:
Je klinkt als de moeder van mijn vriend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
heb je wel genoeg geslapen vannacht dan??? straks krijg je nog een ongeluk
Jij en een vriend?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je klinkt als de moeder van mijn vriend.
Ja hoor babe maak je geen zorgen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:18 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
heb je wel genoeg geslapen vannacht dan??? straks krijg je nog een ongeluk
oh jee is da positief of negatief whahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je klinkt als de moeder van mijn vriend.
Negatiefquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:20 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oh jee is da positief of negatief whaha
kan dat niet dan??? weet je wel hoe knap zij is man, ooh, het zou raar staan als ze geen vriend had... sjonge jongequote:
Er is geen "fotogast". Ik heb namelijk geen ex.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:21 schreef Rhanna het volgende:
[..]
ohhhh. Dus dat is niet die foto gast.
Dat is ie waardquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, dan is ze heel dom bezig.
Want dat is best veel.
Jij bent Sir Tofalot hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, dan moet ie wel heel tof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |