Om eerlijk te zijn, ik had hem woensdag al unbannedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg je maar![]()
Je kan mij niet wijs maken dat je al die bagger leest![]()
whyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik had hem woensdag al unbanned
Ik moest er zelf om vragenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
echte liefde / lust *quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn jullie de nieuwe Klodder en Oortje![]()
owquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe es klik?
[FB] Feedback topic nieuwe stijl; deel 1
Donequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
echte liefde / lust *
*: doorhalen wat niet van toepassing is
Bluf , allemaal blufquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe es klik?
Heb je scanmans eigenlijk al ontbannedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:36 schreef yvonne het volgende:
Doe es klik?
quote:
Hij heeft alweer gepost in tietuh apk ..........quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je scanmans eigenlijk al ontbanned
Of moet hij mailen?
Wat doe jij hierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Of moet hij mailen?
Hij is er al hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Of moet hij mailen?
Ah, lekker inconsequent en leugenachtig dus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:40 schreef luciano het volgende:
[..]
Hij heeft alweer gepost in tietuh apk ..........
quote:
http://www.proxy4free.com ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:40 schreef luciano het volgende:
Als , en ik herhaal ALS ik het was geweest , dan was het van een totaal vreemd ip adres geweest , dus niet te traceren en te linken naar mij toe , PFT .........
quote:
Heb ik vanavond ook al unbannedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Of moet hij mailen?
Als je nog een paar dagen doorgaat met hetzelfde dan ga je op iemand lijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:40 schreef luciano het volgende:
Als , en ik herhaal ALS ik het was geweest , dan was het van een totaal vreemd ip adres geweest , dus niet te traceren en te linken naar mij toe , PFT .........
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga zo de COS in, ga je gezellig mee?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je nog een paar dagen doorgaat met hetzelfde dan ga je op iemand lijken![]()
Ga lekker naar FB![]()
Waarom geef jij bepaalde users een voorkeursbehandelingquote:
We hebben FB helemaal niet meer nodigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:45 schreef luciano het volgende:
Wanneer krijg IK nou eens een NAAM-topic, ik maak jullie zo aan het lachen steeds , zuchtttttttttt , ik offer me op voor een ban in de strijd tegen nieuw bijtje TL / ik verzorg zelfs wat entertainment met een kloon / wat moet ik nog meer doen ?
Een handtekeningen topic openen ala : bij 100 handtekeningen krijgt luciano een naam-topic ???
( NEE DAY , GEEN 1000 WEER VAN MAKEN)
Luus, jij wilt het zo graag dat het genant wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:45 schreef luciano het volgende:
Wanneer krijg IK nou eens een NAAM-topic![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:45 schreef luciano het volgende:
Wanneer krijg IK nou eens een NAAM-topic, ik maak jullie zo aan het lachen steeds , zuchtttttttttt , ik offer me op voor een ban in de strijd tegen nieuw bijtje TL / ik verzorg zelfs wat entertainment met een kloon / wat moet ik nog meer doen ?
Een handtekeningen topic openen ala : bij 100 handtekeningen krijgt luciano een naam-topic ???
( NEE DAY , GEEN 1000 WEER VAN MAKEN)
Ben benieuwd of jij wel antwoord krijgt, al was mijn vraag misschien ietsjes te retorisch gesteldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom geef jij bepaalde users een voorkeursbehandeling
Tis ook nooit goed hèquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom geef jij bepaalde users een voorkeursbehandeling
Je moet niet van die moeilijke woorden gebruiken als je een antwoord van yvonne wil krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:49 schreef PC eend het volgende:
Ben benieuwd of jij wel antwoord krijgt, al was mijn vraag misschien ietsjes te retorisch gesteld![]()
Studenten Zwem vereniging??quote:
Het lijkt FB welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
het is soms zo simpel, dat het bijna saai is te noemen.
Op dit tijdstip hap ik op allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |