We hebben FB helemaal niet meer nodigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:45 schreef luciano het volgende:
Wanneer krijg IK nou eens een NAAM-topic, ik maak jullie zo aan het lachen steeds , zuchtttttttttt , ik offer me op voor een ban in de strijd tegen nieuw bijtje TL / ik verzorg zelfs wat entertainment met een kloon / wat moet ik nog meer doen ?
Een handtekeningen topic openen ala : bij 100 handtekeningen krijgt luciano een naam-topic ???
( NEE DAY , GEEN 1000 WEER VAN MAKEN)
Luus, jij wilt het zo graag dat het genant wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:45 schreef luciano het volgende:
Wanneer krijg IK nou eens een NAAM-topic![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:45 schreef luciano het volgende:
Wanneer krijg IK nou eens een NAAM-topic, ik maak jullie zo aan het lachen steeds , zuchtttttttttt , ik offer me op voor een ban in de strijd tegen nieuw bijtje TL / ik verzorg zelfs wat entertainment met een kloon / wat moet ik nog meer doen ?
Een handtekeningen topic openen ala : bij 100 handtekeningen krijgt luciano een naam-topic ???
( NEE DAY , GEEN 1000 WEER VAN MAKEN)
Ben benieuwd of jij wel antwoord krijgt, al was mijn vraag misschien ietsjes te retorisch gesteldquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom geef jij bepaalde users een voorkeursbehandeling
Tis ook nooit goed hèquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom geef jij bepaalde users een voorkeursbehandeling
Je moet niet van die moeilijke woorden gebruiken als je een antwoord van yvonne wil krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:49 schreef PC eend het volgende:
Ben benieuwd of jij wel antwoord krijgt, al was mijn vraag misschien ietsjes te retorisch gesteld![]()
Studenten Zwem vereniging??quote:
Het lijkt FB welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
het is soms zo simpel, dat het bijna saai is te noemen.
Op dit tijdstip hap ik op allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |