quote:
Weet je wat nog erger is, ik zie het gewoon gebeurenquote:
Nee, vond het alleen beetje vervelend worden, elke ochtend m'n nek bijna te breken over een persoon die smachtend en kwijlend voor de deur lag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat straatverbod was zeker alleen "playing hard to get"
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, vond het alleen beetje vervelend worden, elke ochtend m'n nek bijna te breken over een persoon die smachtend en kwijlend voor de deur lag.
Waarom ben jij nog niet onderweg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:02 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
![]()
waarom lig jij nog niet op mij te wachten in een sexy niemandalletje en bijbehorende opwindende pose?
zegt ie over zichzelfquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. en uiteindelijk loop ik dan dus over ja
![]()
ach joh gewoon erover heen stappen... op een dag issie weg en merk je het niet eensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, vond het alleen beetje vervelend worden, elke ochtend m'n nek bijna te breken over een persoon die smachtend en kwijlend voor de deur lag.
ben ik welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet onderweg.![]()
wanna try? kheb tegenwoordig 's ochtends toch tijd overquote:
Maar ik heb een beetje een zwak voor kribs, hoe kan soms zo lekker tekeer gaan en als hij (na lange tijd) inziet dat hij weer fout zit (wat meestal niet gebeurd), dan komt ie met de meest belachelijke dingen aanzetten om het goed te pratenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:01 schreef luciano het volgende:
Ik heb alle usernummers tussen 121960 en 121961 al op iggy , was een heel karwei , maar tisbeter zo . Kheb me leven ( heb ik dat dan ?) gebeterd
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is, ik zie het gewoon gebeuren![]()
oke,ik heb straks wel tijd jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
wanna try? kheb tegenwoordig 's ochtends toch tijd over
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik heb een beetje een zwak voor kribs, hoe kan soms zo lekker tekeer gaan en als hij (na lange tijd) inziet dat hij weer fout zit (wat meestal niet gebeurd), dan komt ie met de meest belachelijke dingen aanzetten om het goed te praten![]()
Meestal wel lachen![]()
uni wattesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:10 schreef luciano het volgende:
Hoe moet ik iemand uniggiejen ? Ik voel me net een nieuw bijtje nu![]()
Dat krijg je met zo een hoge user-ID zou luciano zeggenquote:
daar gaat m'n nachtrustquote:
gewoon zeggen dat jij het was joh.. in het ergste geval moet je wéér een nieuwe kloon aanmaken...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:17 schreef luciano het volgende:
Stel nou , ik herhaal STEL nou dat ik zou toegeven dat ik Scanmanfan was ..... dan ZOU ik pas zijn gaan starten met posten met die kloon NA 48 uur ( toch ? ) na mijn ban , en dan had ik als ik in Nederland was geweest allang een unban aangevraagd ( en gekregen natuurlijk ! ) , maar a) ik zat in Rome en b) er stond geen enkele tijd voor de ban bij , dus denken jullie dat ik het risiko moet nemen / lopen om te zeggen dat ik het was ?
Of toch maar beter nog steeds , WAZNME![]()
![]()
![]()
Help me , stelletje op de rand van de zuigende afgrond balancerende megapostersmetmeergelukdaniemanddieinzijneentjeallestaatslotenopkooptenalleswint .
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:18 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat jij het was joh.. in het ergste geval moet je wéér een nieuwe kloon aanmaken...
Ik denk eigenlijk, dat het niemand ene reet interesseertquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:17 schreef luciano het volgende:
Stel nou , ik herhaal STEL nou dat ik zou toegeven dat ik Scanmanfan was ..... dan ZOU ik pas zijn gaan starten met posten met die kloon NA 48 uur ( toch ? ) na mijn ban , en dan had ik als ik in Nederland was geweest allang een unban aangevraagd ( en gekregen natuurlijk ! ) , maar a) ik zat in Rome en b) er stond geen enkele tijd voor de ban bij , dus denken jullie dat ik het risiko moet nemen / lopen om te zeggen dat ik het was ?
![]()
![]()
Help me , stelletje op de rand van de zuigende afgrond balancerende megapostersmetmeergelukdaniemanddieinzijneentjeallestaatslotenopkooptenalleswint .
je had het toch over 's ochtends ?quote:
Lijkt me meer iets voor FB!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:17 schreef luciano het volgende:
![]()
![]()
ow.. je wilde 5 vluggertjes?quote:
[FB] Feedback topic nieuwe stijl; deel 1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:51 schreef luciano het volgende:
Ik ben benieuwd eigenlijk wie nou Scanmanfan was al die tijd , en die hem als eerste terug wilde halen ..........
NEE , ik WEIGER te erkennen dat IK het was . want dat zou een kloon betekenen terwijl ik gebanned was , en das niegoe, damagnie volgens de policie
, dus ik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering Verkeerde Post .........
quote:
Nou wel gestopt of hoezit dat, of kom je een beetje alleen te staan?quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
[FB] Feedback topic nieuwe stijl; deel 1
Hoi
Yvonne vond het ook heel leukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:23 schreef luciano het volgende:
Ik las zelfs dat men dacht dat Ik PROSPERA was , echt , ik heb me kostelijk vermaakt tijdens mijn ban kan ik je garanderen , jullie hebben geen idee hoeveel .![]()
Ik ben zo snelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:25 schreef luciano het volgende:
Yvonne, IK MOET het weten , was het toeval , of ben je echt zo snel ........
uhmmzzz nee niet allemaal vluggertjesquote:
ik moet om 8 uur in maastricht zijn hoor.. als het geen vluggertjes mogen zijn is morgenochtend echt te laat om te beginnenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhmmzzz nee niet allemaal vluggertjes![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou wel gestopt of hoezit dat, of kom je een beetje alleen te staan?
Ik weet nog dat jij wel fan was van het met z'n allen 1 iemand afzeiken
Zijn jullie de nieuwe Klodder en Oortjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik moet om 8 uur in maastricht zijn hoor.. als het geen vluggertjes mogen zijn is morgenochtend echt te laat om te beginnen
bij mij duurt 's ochtends tot 12 uur en niet tot 8 uurquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik moet om 8 uur in maastricht zijn hoor.. als het geen vluggertjes mogen zijn is morgenochtend echt te laat om te beginnen
Dat zeg je maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |