Heb me er al bij neergelegd dat ik vandaag niet meer verder kom met mijn opdracht, dus ik ga nog 2 uur een beetje voor me uit zitten staren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:58 schreef SvenM het volgende:
NOGGGGGGGGG 3 UUR!!!O*O*O*O*O*O**O**O**O**
sinds wanneer heb je als je stage loopt.. vakantie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:53 schreef T1andonly het volgende:
Van conferenties wordt je ook moe
Ik ga vandaag denk ik rustig aan doen en dan zie'k wel waar het spreekwoordelijke schip gaat stranden.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Yees, ben ik weer.
Vraag het de dokter, hoe kom je er btw aanquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Goodmorning, ook weer op de redactie. Nog steeds niet helemaal hersteld. GVD hoe lang duurt een buikgriep? Toch geen weken?
Ja van de lui hier op de redactie? Iedereen heeft hetzelfde als ik gehad hier, alleen duurde het bij hun maar 2 dagen. Ik zit al 5 dagen met een buik die extreem overstuur is. En ik val maar af, en aangezien ik niet een van de dikste ben is dat ook niet echt gezondquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Vraag het de dokter, hoe kom je er btw aan
Ik ben druk aan het scripten, dus geen tijd om te fokken, op maandag ben ik meestal het productiefstquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:47 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Wat is het rustig hier! Waar zit iedereen?
Het is 12 uurquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:22 schreef Mathijz het volgende:
Nog thuis, ga zo naar mn stage.
Zo relaxedquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:49 schreef Mathijz het volgende:
Ja, winkel he, begint pas om 1 uur op maandag
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:16 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Sjalalala weer niks te doen voor de afwisseling
Ja zo'n soort "constructie" heb ik ook gemaaktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als die namen in een database staan, kan dat dmv een macro.
Waar loop jij stage, bij wat voor bedrijf?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:17 schreef T1andonly het volgende:
Goeiemorgen
Er zijn slechts 'n selectief deel mensen stage aan't lopen deze week voel ik zo aan
Ik hoop voor je dat het geen HP of Compaq drivers zijn, dan ben je nog wel tot 5 uur bezig. Alleen al om te downloaden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:23 schreef Mathijz het volgende:
Drivers downloaden![]()
En tis nog verschrikkelijk rustig ook![]()
valt meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:17 schreef T1andonly het volgende:
Goeiemorgen
Er zijn slechts 'n selectief deel mensen stage aan't lopen deze week voel ik zo aan
vet! * NrSiX is jaloersquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:15 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Morgen interview met John Legend![]()
Dankjewel! Ben heel erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren maar ik laat het lekker op me afkomen.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk idee dit topic, maar de uitvoering vind ik wat minder. Komop allemaal, wat een gezeur zeg! Als je het niet leuk vindt, bedenk je wel dat dit je baan wordt hoogstwaarschijnlijk.
LunaticLaura, wat voor stage doe jij? Ik ben op eerste stage dus dan weet je het wel.
Leuk dat jij voor mij kan bepalen of een heel beroep niks voor mij is, of dat mijn stage ruk isquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk idee dit topic, maar de uitvoering vind ik wat minder. Komop allemaal, wat een gezeur zeg! Als je het niet leuk vindt, bedenk je wel dat dit je baan wordt hoogstwaarschijnlijk.
Jij snapt het niet helemaal denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:36 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Leuk dat jij voor mij kan bepalen of een heel beroep niks voor mij is, of dat mijn stage ruk is![]()
je hebt je stage niet altijd voor het uitkiezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef p-etr-a het volgende:
LunaticLaura, wat voor stage doe jij? Ik ben op eerste stage dus dan weet je het wel.
Nee, maar je komt toch altijd wel in dat werkveld terecht. En als je dan de topictitel hier bekijkt is het toch wel erg treurig dat zo veel mensen (want zo komt het op mij over, ook aan de reacties hier te zien) het niet leuk hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:47 schreef NrSiX het volgende:
[..]
je hebt je stage niet altijd voor het uitkiezen
Ach ja, ik doe een bioinformatica-opleiding en moet twee keer een half jaar op stage, één keer redelijk gefocust op informatica en één keer meer op biochemie en data-analyse, aangezien het tweede me het meest boeit ga ik mijn tweede stage daar voornamelijk op richten, zodat hetgene waar ik minder ontwikkeling en interesse in heb nu gedaan wordt. Verder hoef je niet altijd je werkzaamheden extreem leuk te vinden, maar gaat het ook vaak om het resultaat, wat ik dan wel weer machtig vind.quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nee, maar je komt toch altijd wel in dat werkveld terecht. En als je dan de topictitel hier bekijkt is het toch wel erg treurig dat zo veel mensen (want zo komt het op mij over, ook aan de reacties hier te zien) het niet leuk hebben.
elke dag komt hij wel even binnen vallenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:21 schreef T1andonly het volgende:
Hoevaak hebben jullie eigenlijk contact met jullie stage-begeleider?
Bij mij valt dit nogal tegen. Als ik mijn begeleider e-mail dan duurt het vaak 'n kleine week voordat ik uberhaupt wat terughoor
man nicequote:
Toch wel iedere week, hij mailt altijd braaf terug als ik mijn weekverslag heb gemaild.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:21 schreef T1andonly het volgende:
Hoevaak hebben jullie eigenlijk contact met jullie stage-begeleider?
Ik loop stage bij de Telegraaf (2e stage dus, en dagblad). En welke regio zit jijquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef p-etr-a het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Zosk het volgende:
Ik dacht je hebt haar je nummer gegeven voor privé zaken![]()
nummer 3 alweerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:59 schreef Mathijz het volgende:
Zo ik heb mijn koffie, en word hier ook een lange dag denk ik
ik niet, hele dag niksen is ook leukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga ziek naar huis vandaag...
Dat is hetzelfde als ziek zijn...niksenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik niet, hele dag niksen is ook leuk![]()
downloaden via een andere pc en sharen in een map?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:12 schreef Mathijz het volgende:
Weer aan het uitzoeken hoe ik drivers automatisch kan installeren bij een willekeurige PC. Iemand tips?
ja maar nu doe ik nog iets 'nuttigs'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als ziek zijn...niksenalleen dan op bed
Iets ingewikkelder, met windows pre instalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:14 schreef Zosk het volgende:
downloaden via een andere pc en sharen in een map?
(tenzij je internet hebt en ze gewoon op kan zoeken)
stemmen, hmm wordt mijn eerste keer. ik heb er nog niet eens over nagedachtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:25 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Daag mensen, ik ben ook van de partij. Deadlines gehad voor deze week.
Wat gaan jullie stemmen?
Hmm dan wordt het lastigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:24 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Iets ingewikkelder, met windows pre instal
VVD, heeft sowieso een streepje voor bij mij en kwam ook uit de twee stemwijzers die ik heb gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:25 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Daag mensen, ik ben ook van de partij. Deadlines gehad voor deze week.
Wat gaan jullie stemmen?
Haha echt? waar heb je ze gezien dan? Ik vind ze altijd wel een fijn showtje hebben. Ahja mijn vriend heeft in de beginjaren bij AF gespeeld, dus ik móet af en toe welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:32 schreef Mathijz het volgende:
City FM, btw laura, AF heb ik 1x gezien. En gelijk ook de laatste keer hehe
Ik vind het stiekem erg leuk hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:13 schreef Zosk het volgende:
'gedwongen' lijkt me nikstenzij je het toch leuk vind
![]()
Ja in de kade (zaandam)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha echt? waar heb je ze gezien dan? Ik vind ze altijd wel een fijn showtje hebben. Ahja mijn vriend heeft in de beginjaren bij AF gespeeld, dus ik móet af en toe wel
au?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:25 schreef NrSiX het volgende:
ben ook weer op stage, afgelopen paar dagen niet geweest vanwege een bezoekje aan de kaakchirurg =]
Behoorlijk, gaat nu weer beter gelukkig =] om de 4 uur een pijnstiller / ontstekingsremmer.quote:
ICTquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:56 schreef erikkll het volgende:
Hey joh, ik doe een ICT stagecool topic.
Heroquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:54 schreef Mathijz het volgende:
Net ff bij een bedrijf een monitor neergezet
dat was het ook naderhand.. gelukkig tijdens de ingreep nietquote:
heb ik ook gehad, kostte me gelijk 3 vakantiedagenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat was het ook naderhand.. gelukkig tijdens de ingreep nietLang leve de verdoving(en)
lolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:44 schreef T1andonly het volgende:Vandaag had ik wel 'n geweldige blunder. Mijn begeleider vertelden dat die naar Woerden geweest was, alleen ik verstond dat die zei dat die naar de hoeren geweest was
![]()
Dus ik zat vol verbazing te lachen, terwijl het helemaal niet zo'n grappig iets was om te declareren.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:53 schreef SvenM het volgende:
Ik heb gister lekker een stukje getourd met de auto van me ouders.. Lekker naar Enschede geweest, alleen de terugweg was iets minder
.. we namen de verkeerde afslag
DOEN DOEN DOEN DOEN!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:22 schreef T1andonly het volgende:
Het is een vrijdag die mij niet snel genoeg voorbij kan gaan
Ik ga dalijk eens een nieuwe dienst van ons beta-testen.ik kwam er al achter dat ik gewoon bestanden van de server kon verwijderen. dus dat is 'n kleine bug.
Hoe zijn jou stage tijden dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:29 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zo ik ben d´r ook weer. Vanavond om 18 uur nog een interview in Ahoy, heb het eigenlijk wel een beetje gehad. Toe aan weekend
Ja, als je zulke relaxte tijden heb mag je inderdaad wel een paar uurtjes extra werken in het weekend of 's avonds.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik principe werk ik van 10:00 tot 17:00, maar eigenlijk ben je 24/7 journalist he dus heb vaak ´s avonds interview of in het weekend
lijkt me best leuk zo al die interviewsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik principe werk ik van 10:00 tot 17:00, maar eigenlijk ben je 24/7 journalist he dus heb vaak ´s avonds interview of in het weekend
ik moet tot 17.15quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:12 schreef Zosk het volgende:
damn vroeg weekend dan, tot 17:00 is geen pretje op vrijdag![]()
Ik ook tot 17:00quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:12 schreef Zosk het volgende:
damn vroeg weekend dan, tot 17:00 is geen pretje op vrijdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |