Dat is hetzelfde als ziek zijn...niksenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik niet, hele dag niksen is ook leuk![]()
downloaden via een andere pc en sharen in een map?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:12 schreef Mathijz het volgende:
Weer aan het uitzoeken hoe ik drivers automatisch kan installeren bij een willekeurige PC. Iemand tips?
ja maar nu doe ik nog iets 'nuttigs'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als ziek zijn...niksenalleen dan op bed
Iets ingewikkelder, met windows pre instalquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:14 schreef Zosk het volgende:
downloaden via een andere pc en sharen in een map?
(tenzij je internet hebt en ze gewoon op kan zoeken)
stemmen, hmm wordt mijn eerste keer. ik heb er nog niet eens over nagedachtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:25 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Daag mensen, ik ben ook van de partij. Deadlines gehad voor deze week.
Wat gaan jullie stemmen?
Hmm dan wordt het lastigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:24 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Iets ingewikkelder, met windows pre instal
VVD, heeft sowieso een streepje voor bij mij en kwam ook uit de twee stemwijzers die ik heb gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:25 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Daag mensen, ik ben ook van de partij. Deadlines gehad voor deze week.
Wat gaan jullie stemmen?
Haha echt? waar heb je ze gezien dan? Ik vind ze altijd wel een fijn showtje hebben. Ahja mijn vriend heeft in de beginjaren bij AF gespeeld, dus ik móet af en toe welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:32 schreef Mathijz het volgende:
City FM, btw laura, AF heb ik 1x gezien. En gelijk ook de laatste keer hehe
Ik vind het stiekem erg leuk hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:13 schreef Zosk het volgende:
'gedwongen' lijkt me nikstenzij je het toch leuk vind
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |