Dankjewel! Ben heel erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren maar ik laat het lekker op me afkomen.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk idee dit topic, maar de uitvoering vind ik wat minder. Komop allemaal, wat een gezeur zeg! Als je het niet leuk vindt, bedenk je wel dat dit je baan wordt hoogstwaarschijnlijk.
LunaticLaura, wat voor stage doe jij? Ik ben op eerste stage dus dan weet je het wel.
Leuk dat jij voor mij kan bepalen of een heel beroep niks voor mij is, of dat mijn stage ruk isquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk idee dit topic, maar de uitvoering vind ik wat minder. Komop allemaal, wat een gezeur zeg! Als je het niet leuk vindt, bedenk je wel dat dit je baan wordt hoogstwaarschijnlijk.
Jij snapt het niet helemaal denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:36 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Leuk dat jij voor mij kan bepalen of een heel beroep niks voor mij is, of dat mijn stage ruk is![]()
je hebt je stage niet altijd voor het uitkiezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef p-etr-a het volgende:
LunaticLaura, wat voor stage doe jij? Ik ben op eerste stage dus dan weet je het wel.
Nee, maar je komt toch altijd wel in dat werkveld terecht. En als je dan de topictitel hier bekijkt is het toch wel erg treurig dat zo veel mensen (want zo komt het op mij over, ook aan de reacties hier te zien) het niet leuk hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:47 schreef NrSiX het volgende:
[..]
je hebt je stage niet altijd voor het uitkiezen
Ach ja, ik doe een bioinformatica-opleiding en moet twee keer een half jaar op stage, één keer redelijk gefocust op informatica en één keer meer op biochemie en data-analyse, aangezien het tweede me het meest boeit ga ik mijn tweede stage daar voornamelijk op richten, zodat hetgene waar ik minder ontwikkeling en interesse in heb nu gedaan wordt. Verder hoef je niet altijd je werkzaamheden extreem leuk te vinden, maar gaat het ook vaak om het resultaat, wat ik dan wel weer machtig vind.quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nee, maar je komt toch altijd wel in dat werkveld terecht. En als je dan de topictitel hier bekijkt is het toch wel erg treurig dat zo veel mensen (want zo komt het op mij over, ook aan de reacties hier te zien) het niet leuk hebben.
elke dag komt hij wel even binnen vallenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:21 schreef T1andonly het volgende:
Hoevaak hebben jullie eigenlijk contact met jullie stage-begeleider?
Bij mij valt dit nogal tegen. Als ik mijn begeleider e-mail dan duurt het vaak 'n kleine week voordat ik uberhaupt wat terughoor
man nicequote:
Toch wel iedere week, hij mailt altijd braaf terug als ik mijn weekverslag heb gemaild.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:21 schreef T1andonly het volgende:
Hoevaak hebben jullie eigenlijk contact met jullie stage-begeleider?
Ik loop stage bij de Telegraaf (2e stage dus, en dagblad). En welke regio zit jijquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef p-etr-a het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |