Ja in de kade (zaandam)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:59 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha echt? waar heb je ze gezien dan? Ik vind ze altijd wel een fijn showtje hebben. Ahja mijn vriend heeft in de beginjaren bij AF gespeeld, dus ik móet af en toe wel
au?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:25 schreef NrSiX het volgende:
ben ook weer op stage, afgelopen paar dagen niet geweest vanwege een bezoekje aan de kaakchirurg =]
Behoorlijk, gaat nu weer beter gelukkig =] om de 4 uur een pijnstiller / ontstekingsremmer.quote:
ICTquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:56 schreef erikkll het volgende:
Hey joh, ik doe een ICT stagecool topic.
Heroquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:54 schreef Mathijz het volgende:
Net ff bij een bedrijf een monitor neergezet
dat was het ook naderhand.. gelukkig tijdens de ingreep nietquote:
heb ik ook gehad, kostte me gelijk 3 vakantiedagenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat was het ook naderhand.. gelukkig tijdens de ingreep nietLang leve de verdoving(en)
lolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:44 schreef T1andonly het volgende:Vandaag had ik wel 'n geweldige blunder. Mijn begeleider vertelden dat die naar Woerden geweest was, alleen ik verstond dat die zei dat die naar de hoeren geweest was
![]()
Dus ik zat vol verbazing te lachen, terwijl het helemaal niet zo'n grappig iets was om te declareren.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:53 schreef SvenM het volgende:
Ik heb gister lekker een stukje getourd met de auto van me ouders.. Lekker naar Enschede geweest, alleen de terugweg was iets minder
.. we namen de verkeerde afslag
DOEN DOEN DOEN DOEN!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:22 schreef T1andonly het volgende:
Het is een vrijdag die mij niet snel genoeg voorbij kan gaan
Ik ga dalijk eens een nieuwe dienst van ons beta-testen.ik kwam er al achter dat ik gewoon bestanden van de server kon verwijderen. dus dat is 'n kleine bug.
Hoe zijn jou stage tijden dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:29 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zo ik ben d´r ook weer. Vanavond om 18 uur nog een interview in Ahoy, heb het eigenlijk wel een beetje gehad. Toe aan weekend
Ja, als je zulke relaxte tijden heb mag je inderdaad wel een paar uurtjes extra werken in het weekend of 's avonds.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik principe werk ik van 10:00 tot 17:00, maar eigenlijk ben je 24/7 journalist he dus heb vaak ´s avonds interview of in het weekend
lijkt me best leuk zo al die interviewsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:42 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik principe werk ik van 10:00 tot 17:00, maar eigenlijk ben je 24/7 journalist he dus heb vaak ´s avonds interview of in het weekend
ik moet tot 17.15quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:12 schreef Zosk het volgende:
damn vroeg weekend dan, tot 17:00 is geen pretje op vrijdag![]()
Ik ook tot 17:00quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:12 schreef Zosk het volgende:
damn vroeg weekend dan, tot 17:00 is geen pretje op vrijdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |