quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Tell 'm Broquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey schavuit! Dit heeft toch niets met motoren te maken [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje is geweldig[afbeelding]
Het enige goede wat is voortgekomen uit Idols...
Ik vergeef je nog een regel:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:18 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
whoops. slecht he. maar ik rij nog geen motor en ik ben nog niet eens begonnen met lesse![]()
quote:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kan je in deze Wiki vinden
Goed manquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:25 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, Hondaatje weer uitgelaten, heerlijk ! ! !
Truste
* Rib-i ookquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man![]()
[..]
[..]
* Rib-i ook![]()
Quotum voor vandaag ook weer gehaald![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Snelwagen het volgende:
Mn moeder heeft de bureaustoel meegenomen....
Ff in elkaar gebeunt en hij zit goed![]()
Okay...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:31 schreef MarchingHome het volgende:
Maar kben geen FokMC'er.
Tevens ben ik pas net lid van Fok en weet ik niet wánneer er een nieuw topic moet worden aangemaakt.
Ik zag op de 3e pagina ofzo van het vorige topic dat er ook andere filmpjes gepost werden dus dit waren mijn excuusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een vriend van me heeft ook meegedaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje is geweldig[afbeelding]
En ook het enige goede wat is voortgekomen uit Idols...
Well thank you and good night to ya ^_^quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okay...
You can stop running, we won't shoot you in the back [afbeelding]
Gewoon slap meelullen en een nieuw topic moet je openen als je de laatste post in een topic hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Well thank you and good night to ya ^_^
Nou mag iemand anders me uitleggen hoe ik vp kan worden zonder dat ik ook maar les, en wanneer ik een nieuw topic moet starten volgende keer![]()
Als je de vorige op slot hebt gegooid door de 300e post in dat topic te plaatsen. Gewoon even een paar topicjes meedraaien, pik je het snel genoeg op. Tenzij je familie bent van -XX-, dan kon er wel eens een genetisch probleem zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Well thank you and good night to ya ^_^
Nou mag iemand anders me uitleggen hoe ik vp kan worden zonder dat ik ook maar les, en wanneer ik een nieuw topic moet starten volgende keer![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je de vorige op slot hebt gegooid door de 300e post in dat topic te plaatsen. Gewoon even een paar topicjes meedraaien, pik je het snel genoeg op. Tenzij je familie bent van -XX-, dan kon er wel eens een genetisch probleem zijn.
Hey schavuit! Dit heeft toch niets met motoren te makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef MarchingHome het volgende:
Heeft niets met motoren te maken, en vele van jullie hebben 'm vast al gezien een tijdje terug, maar ik moet 'm toch weer ff delen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sxNFmpeCN-4
Beetje jammer alleen dat er op youtube staat dat t een 'Dutch TV host' is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |