quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Tell 'm Broquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey schavuit! Dit heeft toch niets met motoren te maken [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje is geweldig[afbeelding]
Het enige goede wat is voortgekomen uit Idols...
Ik vergeef je nog een regel:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:18 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
whoops. slecht he. maar ik rij nog geen motor en ik ben nog niet eens begonnen met lesse![]()
quote:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kan je in deze Wiki vinden
Goed manquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:25 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, Hondaatje weer uitgelaten, heerlijk ! ! !
Truste
* Rib-i ookquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man![]()
[..]
[..]
* Rib-i ook![]()
Quotum voor vandaag ook weer gehaald![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Snelwagen het volgende:
Mn moeder heeft de bureaustoel meegenomen....
Ff in elkaar gebeunt en hij zit goed![]()
Okay...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:31 schreef MarchingHome het volgende:
Maar kben geen FokMC'er.
Tevens ben ik pas net lid van Fok en weet ik niet wánneer er een nieuw topic moet worden aangemaakt.
Ik zag op de 3e pagina ofzo van het vorige topic dat er ook andere filmpjes gepost werden dus dit waren mijn excuusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een vriend van me heeft ook meegedaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat filmpje is geweldig[afbeelding]
En ook het enige goede wat is voortgekomen uit Idols...
Well thank you and good night to ya ^_^quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okay...
You can stop running, we won't shoot you in the back [afbeelding]
Gewoon slap meelullen en een nieuw topic moet je openen als je de laatste post in een topic hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Well thank you and good night to ya ^_^
Nou mag iemand anders me uitleggen hoe ik vp kan worden zonder dat ik ook maar les, en wanneer ik een nieuw topic moet starten volgende keer![]()
Als je de vorige op slot hebt gegooid door de 300e post in dat topic te plaatsen. Gewoon even een paar topicjes meedraaien, pik je het snel genoeg op. Tenzij je familie bent van -XX-, dan kon er wel eens een genetisch probleem zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Well thank you and good night to ya ^_^
Nou mag iemand anders me uitleggen hoe ik vp kan worden zonder dat ik ook maar les, en wanneer ik een nieuw topic moet starten volgende keer![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je de vorige op slot hebt gegooid door de 300e post in dat topic te plaatsen. Gewoon even een paar topicjes meedraaien, pik je het snel genoeg op. Tenzij je familie bent van -XX-, dan kon er wel eens een genetisch probleem zijn.
Hey schavuit! Dit heeft toch niets met motoren te makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef MarchingHome het volgende:
Heeft niets met motoren te maken, en vele van jullie hebben 'm vast al gezien een tijdje terug, maar ik moet 'm toch weer ff delen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=sxNFmpeCN-4
Beetje jammer alleen dat er op youtube staat dat t een 'Dutch TV host' is
Als alle vaste meeters je anaal uitgewoond hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:45 schreef Catch22- het volgende:
en wanneer kom ik nu eindelijk eens in de OP ?
Doe eens moeite en lees de OP gofferdomt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:45 schreef Catch22- het volgende:
Houd je bek homo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als alle vaste meeters je anaal uitgewoond hebben.
Als je zo door blijft gaan niet iigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:45 schreef Catch22- het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef MarchingHome het volgende:
ah, de 300e post wist ik niets van af! ik maar lekker doorposte daar joh..
ennuh, waar staat de afdeling vp precies voor eigenlijk?![]()
Een kennerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als je zo door blijft gaan niet iig![]()
Ik had eerst nog een apart hokjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een kenner![]()
Ik werd er ook uitgetrapt
Ik ben altijd een aparte geweestquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik had eerst nog een apart hokje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef bvvt het volgende:
doe nog ff zwaaien voordat ik ga
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent dan ook WoW verslaafd....quote:
[afbeelding]ik zwaai tot ik er bij neerval, speciaal voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2006 23:59:50 ]
[afbeelding]TschüssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jij bent dan ook WoW verslaafd....
Dan ben je ook gewoon apart![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:54 schreef Catch22- het volgende:
Ik les op een Suzuki 500e alwaar ik geen foto van heb..
Er komt geen lijstje met "Ik wil wel maar kan nog niet"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
hoe ik vp kan worden zonder dat ik ook maar les
Donequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:45 schreef Catch22- het volgende:
Niet janken, gewoon de wiki aanpassen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:54 schreef Catch22- het volgende:
Ik les op een Suzuki 500e alwaar ik geen foto van heb..
goed zo! dat van die Seat dusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:09 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe versie van "I'm with stupid" ?
"Wauw, m'n derde vierde bak koffie van vandaag !"
Edit: Zal waarschijnlijk de Seat Leon FR worden volgend jaar ..
Wat een uren zeg.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:56 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Tering wat eeen dag gisteren.
[..]
Leermoment van gisteren: een rem van een 7 serie werkt iets anders dan die van een 145 tjd![]()
![]()
Dan pasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 06:34 schreef Knuffelslet het volgende:mogge
vroeg zeg..
maar!!! vanavond proefrijden
Uren zijn idd niet normaal maar goed, compenseren we wel een keerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wat een uren zeg.
En wat is nu het verschil???
de 7 serie staat gelijk stil - en de 145 moete je wel heeeel erg hard stampen wil ie tot stilstand komen?
Ikke ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:45 schreef Catch22- het volgende:
Meteen duidelijk hoe gewild die dingen zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:53 schreef stinkie het volgende:
Mogguh
ZIt ik op motoroccasion te kijken, zijn er al Busa's vanaf 6000
Na de winter maar eens serieus gaan kijken (of zoveel eerder als de Alp de geest geeft)
Nieuwe model komt er ook aan he. 1,5 jar geleden gingen ze nog voor 9K mimimaal.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meteen duidelijk hoe gewild die dingen zijn
-edit-
ze gaan al een tijdje mee ook, dacht ik...
quote:MAXIMUM VERMOGEN 150 kW (205 pk)/11.800 t.p.m.(216 pk met SRAD)
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3254quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:44 schreef kratjuh het volgende:
Holy crap, GSX-R1000 Yoshimura edition ..
Specs
[..]
![]()
![]()
![]()
Wiki aanpassen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ikke ook
[afbeelding]
[afbeelding]
Yamaha YZ125(-N als u wilt)), bouwjaar 2001
Ff pimpen met met spullen:
-Rinaldi demper met zelfgemaakte carbon huls
-Pro Circuit of HGS expansiepijp (heb er 2)
-Horsepower programmeerbare ontsteking
-VHM cilinderkop
-Moto Tassinari VForce3 reedvalve
-SRS zuiger (53,97)
-RR koppelingshuis
-Oshiro kroonplaat (hence the nick)
-MxA gepoorte cilinder
-Excel wielen met gedraaide naven
Ist zo goeoeoed?![]()
Edit: is dus voor racen he
Heb nog wel beschikking tot meer, maar dat is van mn vader en mn broertje
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wiki aanpassen.
Hierna zeg ik het niet meer.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik las het als vraag, niet goed?![]()
Het bestaat wel, maar dan is het fout geschrevenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Trouwens ff een vraagje, iemand enig ID of het woord signifikant bestaat?
het is volgens mij alleen significant...
Signifikant kan ik ook niet in het woordenboek vinden![]()
Gaat ie ook opeens tegelijkertijd postenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:50 schreef Roderick2085 het volgende:ik heb heel ff niks te doen...
moet wachten op andere mensen tot ik kan testen
ik was eerderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaat ie ook opeens tegelijkertijd posten![]()
Nee de nieuwe koffiemachine is binnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:50 schreef worldpimber het volgende:
Iedereen heeft inene een leven gekregen
Of je hebt ze weggejaagd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:50 schreef worldpimber het volgende:
Iedereen heeft inene een leven gekregen
Al eens op Rutten gereden ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ikke ook
[afbeelding]
[afbeelding]
bla bla bla
Ist zo goeoeoed?![]()
Edit: is dus voor racen he
Heb nog wel beschikking tot meer, maar dat is van mn vader en mn broertje
En dan?quote:
Je had minstens de onderste link even kunnen brekenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:55 schreef hicham het volgende:
Tief ff op met die kutkoekblikken en dat gezeik over de OP
OP >> http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FokMC
Koekblikken >> http:/ /forum.fok.nl/topic/925672
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef Rib-i het volgende:
Motor gemaaktdenk ik
![]()
Toekomst zal het moeten uitwijzen![]()
En volgens mij gaat het keihard regenen hier![]()
Hier spetterd het de hele middag al ..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef Rib-i het volgende:
Motor gemaaktdenk ik
![]()
Toekomst zal het moeten uitwijzen![]()
En volgens mij gaat het keihard regenen hier![]()
Nee, versnellingsbak nog niet. Daar trek ik een paar dagen voor uitquote:
Op het toiletquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:35 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Hier spetterd het de hele middag al ..
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:47 schreef kratjuh het volgende:
Jezus het lijkt wel vrijdagmiddag ..
Ik draai me om, pak toestel op buro van collega, bel andere collega, die pakt op, ik verbind direct door met andere collega, die snapt er niks van en verbind hem ook door met andere collega (binnen 5 seconden) en die collega snapt er helemaal niks meer van .. die twee kletsen 10 seconden alvorens iedereen onder tafel ligt van het lachen ..![]()
En net 4 minuten geleden deed ik hetzelfde, alleen die collega van 5 seconden bleef luisteren vroeg zich af wie "Julia" was .. Had niet door dat het z'n collega tegenover hem was ..![]()
Had je bij moeten zijn ..
Los contactje weer gemaakt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, versnellingsbak nog niet. Daar trek ik een paar dagen voor uitAls het goed is hoef ik 'm niet meer aan te duwen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |