Nou dat ook weer niet precies, ik ben wel eerst even langs de MED gefietst inderdaad...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ben je 1 van de weinige die zonder vrees zijn computer vanmorgen heeft aangedaan![]()
Ik zat aan meer dubbelzinnigheid ind e TT te denken maar kreeg geen antwoord van die haarbal!quote:
quote:
Nix geen last gehad...gewoon aangezet ....ban? so be itquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet precies, ik ben wel eerst even langs de MED gefietst inderdaad...
Ik denk niet dat ze het nog eens op prijs stellen als er iemand komt huiliën over een sc-nametopicquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Kan niet... Oh wacht even, je kan het vragen in de FB!
Ik vond het nog wat vroeg om de rest van de lyrics erachter te plakken...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat aan meer dubbelzinnigheid ind e TT te denken maar kreeg geen antwoord van die haarbal!
ik was met mijn poes aan t spelen jahquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat aan meer dubbelzinnigheid ind e TT te denken maar kreeg geen antwoord van die haarbal!
lag ik me hier nog maar even een breukquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ik scannie zeg schiet me opeens southpark te binnen...![]()
"Ow my god...they banned Skenny"![]()
Die had ik als startpagina ingesteldquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet precies, ik ben wel eerst even langs de MED gefietst inderdaad...
op zich hadden wij er ook helemaal niets mee te maken, we waren er alleen bij toen die lamstraal hier in de SC om een bannetje kwam bedelen bij Flugel...Jammer dat ze er intuinde.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix geen last gehad...gewoon aangezet ....ban? so be it![]()
ach jou kennende maak jij dit topic toch in mum van tijd weer VOLquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het nog eens op prijs stellen als er iemand komt huiliën over een sc-nametopic![]()
Leuk he...zo'n sluitend topic...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lag ik me hier nog maar even een breuk![]()
![]()
![]()
![]()
wat is de rest dan ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond het nog wat vroeg om de rest van de lyrics erachter te plakken...![]()
Heej dayquote:
Kom je doen?quote:
goeienavond Day..quote:
wij kennen elkaar niet hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach jou kennende maak jij dit topic toch in mum van tijd weer VOL![]()
![]()
Kribs?quote:
Nee, nog steeds 1-0 met nog iets meer dan 5 minutenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
op zich hadden wij er ook helemaal niets mee te maken, we waren er alleen bij toen die LS hier in de SC om een bannetje kwam bedelen bij Flugel...Jammer dat ze er intuinde.
Maar nu ga ik er toch weer over beginnen. Is er alweer gescoord bij Oranje?![]()
Ben ook blij om jou te zien, schat!quote:
énig...quote:
oww jaquote:
Ik jou ook moppie....quote:
Nieuwe dag, nieuwe gedachtens, beter gedragen en de auto moet naar de spuiterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:10 schreef Day het volgende:
[..]
Kribs?
Waar is je avatar? Doe's gauw terug!
Die muis en de koets waren beter...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nieuwe dag, nieuwe gedachtens, beter gedragen en de auto moet naar de spuiter![]()
Maar het is toch een mooi oog? Die andere is een glazen oog![]()
2-0![]()
Wat hebben we toch een goeie bondscoachquote:
Zal straks is kijken wat ik nog meer in de aanbieding hebquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die muis en de koets waren beter...![]()
Uhuh.......gelukkig zijn er nog geboren Utrechters waar je het niet direct aan af ziet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een goeie bondscoach![]()
Vergeet de zandbak niet af te dekkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
Ik ga ff het wagenpark binnenzetten, 2 fietsen, 2 driewielers, 2 traktoren en ik heb echt maar 2 kinderen pffffffffffffffff
Hoi!quote:
Je had iets aan mijn tekst veranderd....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee, nog steeds 1-0 met nog iets meer dan 5 minuten![]()
Wacht maar tot ze groter worden....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
Ik ga ff het wagenpark binnenzetten, 2 fietsen, 2 driewielers, 2 traktoren en ik heb echt maar 2 kinderen pffffffffffffffff
Klopt, maar die muis kon ik even niet vinden, staat op een andere computerquote:
dek jij je ava maar afquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vergeet de zandbak niet af te dekken![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:21 schreef KRIBBET het volgende:
Toestel crasht in gebouw in New York
NEW YORK - Een klein vliegtuig of een helikopter is in een flatgebouw in Manhattan, New York, gecrasht. In het gebouw is brand uitgebroken.
Er zijn nog geen berichten over slachtoffers. Het toestel vloog het vijftig etages tellende gebouw ongeveer halverwege binnen.
![]()
Ik had zijn binnenstorm tekst gisteravond als sig geplaatstquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je had iets aan mijn tekst veranderd....![]()
moest ff snel naar mijn originele tekst toe of er niet perongeluk een overijverige mod iets aangepast had, maar nee...
http://forum.fok.nl/topic/926173quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
WTF?
Zo waren de eerste berichtgevingen op 11-9 ook...
Vliegtuigje crasht in gebouw New Yorkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:21 schreef KRIBBET het volgende:
Toestel crasht in gebouw in New York
NEW YORK - Een klein vliegtuig of een helikopter is in een flatgebouw in Manhattan, New York, gecrasht. In het gebouw is brand uitgebroken.
Er zijn nog geen berichten over slachtoffers. Het toestel vloog het vijftig etages tellende gebouw ongeveer halverwege binnen.
![]()
Probeer ik al een paar minuten maar dat kut-kuiken is me telkens te snel afquote:
Wat zei die dan ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef teamlead het volgende:
btw: wat is van gaal een terpetijnpisser geworden zeg![]()
oa. dat het een vreselijk slechte wedstrijd was.quote:
iets over cos en sc scheiden!quote:
Nog steeds een naar bericht maar laten we maar niet het ergste denkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
Vliegtuigje crasht in gebouw New York
Uitgegeven: 11 oktober 2006 21:00
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2006 21:20
NEW YORK - Een 'klein vliegtuig' is woensdagavond in een torengebouw in New York gecrasht. Dat bevestigde de brandweer, meldde CNN. Het gebouw is een appartementencomplex. Een Amerikaanse functionaris zei dat het er niet naar uitziet dat het om een terroristische aanslag gaat.
In enkele appartementen van het gebouw in Manhattan aan de East River brak een zware brand uit. Dikke zwarte en grijze rookpluimen komen uit de getroffen appartementen op hoger gelegen verdiepingen.
staat op www.nu.nl
idd eerst ff afwachten....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog steeds een naar bericht maar laten we maar niet het ergste denken![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
iets over cos en sc scheiden!
*rent weg, zigzaggend voor de rondvliegende voorwerpen!
geen terroristische aanslagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nog steeds een naar bericht maar laten we maar niet het ergste denken![]()
volgens mij is daar best druk vliegverkeer hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
geen terroristische aanslagwat doet een vliegtuig boven manhattan
![]()
![]()
Er zullen een heleboel mensen in NY heel slecht slapenquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef KRIBBET het volgende:
Voor die mensen die het voetbal aan hebben staan op SBS6 (bij mij op 7) check teletext even, pagina 106![]()
Mwah...ik weet niet...ik ben het vaak niet met hem eens; maar laatst toen de hele meute pers zich tegen v Basten had gekeerd verdedigde hij Marco tochquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
oa. dat het een vreselijk slechte wedstrijd was.
Natuurlijk is het geen topwedstrijd, maar ze staan met 2-0 voor, het gaat makkelijk en het is behoorlijk amusant.
Zeker nooit verwerkt dat hij zich nog niet met een ijzersterke selectie kon kwalificeren
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef KRIBBET het volgende:
Voor die mensen die het voetbal aan hebben staan op SBS6 (bij mij op 7) check teletext even, pagina 106![]()
Ik verwachtte het eik al veel eerder van dat onderontwikkelde dorp...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef KRIBBET het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
geen terroristische aanslagwat doet een vliegtuig boven manhattan
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
schurftziekenhuis!quote:
Dat was idd een mooi moment, en als trainer heb ik hem ook best hoog zitten.. maar van dit soort wedstrijden moet je volgens mij gewoon niks bijzonders verwachtenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah...ik weet niet...ik ben het vaak niet met hem eens; maar laatst toen de hele meute pers zich tegen v Basten had gekeerd verdedigde hij Marco toch...dat vond ik wel klasse.
![]()
is er een vliegroute op hoogte van de flatgebouwen dan ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij is daar best druk vliegverkeer hoor
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mag ik het zeggen? mag ik het zeggen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
in manhatten heb je volgens mij niet zo gek veel keuze hoor.. nogal veel flatgebouwen enzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
is er een vliegroute op hoogte van de flatgebouwen dan ?![]()
van Gaal is de beste van Fok, hij is de beste van tweakers, hij is de beste van geenstijl.nl!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
als hij dat gaat zeggen, laat ik hem bannen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:37 schreef versabommie het volgende:
oei! bijna doelpunt tegen die kut van basten![]()
Ik zat toen ook te wachten op andere teksten maar nee, heel netjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah...ik weet niet...ik ben het vaak niet met hem eens; maar laatst toen de hele meute pers zich tegen v Basten had gekeerd verdedigde hij Marco toch...dat vond ik wel klasse.
![]()
als het mistig is mis je wel eens watquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
precies.. en als ze kut spelen en met een lullige buitenspelgoal in blessuretijd kampioen worden, zal ik niet klagenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zat toen ook te wachten op andere teksten maar nee, heel netjes![]()
Maar als je puur naar de resultaten kijkt hebben ze het wel is slechter gedaan![]()
Nope...maar het rode plein in Moskou stond ook niet echt bekend als landingsstripquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
oeh.. een complotquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...maar het rode plein in Moskou stond ook niet echt bekend als landingsstrip
Ik denk dat we toch beter ff kunnen afwachten alvorens Noord Korea binnen te vallen.![]()
[..]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
nou ja laten we hopen dat het meevalt dan... wel typisch... precies een maand na 9/11quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
in manhatten heb je volgens mij niet zo gek veel keuze hoor.. nogal veel flatgebouwen enzo
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou ja laten we hopen dat het meevalt dan... wel typisch... precies een maand na 9/11
Kan bijna niet anders...na de unanieme afkeuring van gister was dit natuurlijk ook het uitgelezen moment voor die Yank.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
oeh.. een complot
Bush doet dit natuurlijk om Noord Korea te kunnen nuken
zal er weer een powellpoint presentatie in de veiligheidsraad komen>?![]()
Hey komop...ik mag het...wij hebben de lode last dat die klootviool hier is geboren ...quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. en als ze kut spelen en met een lullige buitenspelgoal in blessuretijd kampioen worden, zal ik niet klagen
Heyquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders...na de unanieme afkeuring van gister was dit natuurlijk ook het uitgelezen moment voor die Yank.![]()
OMFInodder ook dat nog al dat getruglees kompleet oranje vergetenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
op zich hadden wij er ook helemaal niets mee te maken, we waren er alleen bij toen die lamstraal hier in de SC om een bannetje kwam bedelen bij Flugel...Jammer dat ze er intuinde.
Maar nu ga ik er toch weer over beginnen. Is er alweer gescoord bij Oranje?![]()
je heb al net zulke vreemde ideeen als die draculaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
als hij dat gaat zeggen, laat ik hem bannen
Ik vind je ava stom!quote:
Mag ik ook een keer?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit jij nou hier bewust de SC te verbaggeren...![]()
Ohhquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:54 schreef Day het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer?
Mijn cola vloog hier door de kamer in.
[..]
Ehn en Crachen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Jo, jij....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ohhwat goedkoop zeg...een beetje die arme cola de schuld geven....
![]()
Net of die cola aan het baggeren isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ohhwat goedkoop zeg...een beetje die arme cola de schuld geven....
![]()
ik ook ...quote:
zei er iemand wat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
tis zo stil, ff stangen![]()
Zoalsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
Waar is van Bronckhorst...goh die vraag kun je elke wedstrijd van hem wel stellen duh!
Kerels van Basten, KERELS moeten er in het veld bij!
Joh, jij als vrouw zou toch ook een voorstander moeten zijn van ECHTE kerels in het elftal?quote:
Gooi er maar is een schep suiker inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Net of die cola aan het baggeren is![]()
Gioquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, jij als vrouw zou toch ook een voorstander moeten zijn van ECHTE kerels in het elftal?
Dick van Burik is bijvoorbeeld een enorme bikkel van een verdediger die in Duitsland op waarde geschat wor, vd Gaag is misschien dan wel 30 maar door de pers en spelers+trainers 6 keer uitgeroepen geweest tot speler van de maand in Portugal. Nu zit die even zonder club, maar vorig jaar had hij er gewoon bij kunnen zijn. Zo zijn er nog zat kerels op den velden die v Basten niet ziet in zijn blindheid op 4-3-3....maar beste Marco vergeet dat ajax in zijn beste tijden ook gewoon keiharde KERELS nodig had!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ZoalsWie kunnen er nog meer achterin spelen
![]()
Misschien heeft AGOVV nog een verdediger![]()
Hij is gewoon ronduit slecht! Altijd!quote:
ik ookquote:
hahaha hoi oortjequote:
quote:
dat komt door al die over het paard getilde ajax-mannetjes om hem heen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij is gewoon ronduit slecht! Altijd!
please don't go, please don't go, don't go awayquote:
ja al vanaf uur of 19quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hey Inodder jij ook hier...gezellig
![]()
Je ziet ook geen verdediging meer met KERELS als, De Wolf, Heus en Fraserquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dick van Burik is bijvoorbeeld een enorme bikkel van een verdediger die in Duitsland op waarde geschat wor, vd Gaag is misschien dan wel 30 maar door de pers en spelers+trainers 6 keer uitgeroepen geweest tot speler van de maand in Portugal. Nu zit die even zonder club, maar vorig jaar had hij er gewoon bij kunnen zijn. Zo zijn er nog zat kerels op den velden die v Basten niet ziet in zijn blindheid op 4-3-3....maar beste Marco vergeet dat ajax in zijn beste tijden ook gewoon keiharde KERELS nodig had!
Strax op het EK wor je gewoon weer te kijk gezet. Beste voorbeeld is laatst die wedstrijd van roda tegen ajax...roda had totaal geen respect en lachte ajax uit...die knullies poepten onderhand in hun broek!
ik heb geen idee lig al heel de dag half te slapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja al vanaf uur of 19
maar eerst 3 uur aan t teruglezen
heb nu nog sc55 en sv niet gehad![]()
update? iets van belang?
van Burik, van de Gaag...zelfde kaliber!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je ziet ook geen verdediging meer met KERELS als, De Wolf, Heus en FraserNiet de allerbeste voetballers maar de tegenstanders waren als de dood voor ze
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat komt door al die over het paard getilde ajax-mannetjes om hem heen.![]()
ja schatjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
Glaaaaaaddddiissssss!!!!
Dank je buuv....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
please don't go, please don't go, don't go away
(ofzoiets)
.........water....eindelijk water in deze woestijn..... ...quote:
*levendige fantasie heeft*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dank je buuv........maar ik neem mijn verlies als een man en rij stil en in gedachten verzonken de avondschemering in.....
![]()
zoals van Inkel tot in den treure nog steeds roept op een ongehoorde zender: vat geen kou boy!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dank je buuv........maar ik neem mijn verlies als een man en rij stil en in gedachten verzonken de avondschemering in.....
![]()
Thats me baby...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*levendige fantasie heeft*
ik zie ineens zo'n lucky luke plaatje voor me....
![]()
En hoe heet die aanvoerder bij Wigan Athletic ook alweerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
van Burik, van de Gaag...zelfde kaliber!
En hoe weet jij dan dat ie dat zegt??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
zoals van Inkel tot in den treure nog steeds roept op een ongehoorde zender: vat geen kou boy!
Bedoel je Arjan de Zeeuw?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hoe heet die aanvoerder bij Wigan Athletic ook alweer![]()
Wel een stukje ouder maar als je het daar goed doet kan je wel een beetje verdedigen![]()
Kan niet op zijn naam komenBlair heeft het nog is over hem gehad, hij deed niets terug nadat hij in zijn gezicht werd gekwat door Diouff ofzo.
ik doe bij het wegrijden altijd ff koe-music op ...ze hebben de beste flitsinfo en die tms van hun is zichtbaar op mijn navigatiesysteem...ik zie dan vantevoren de flitsers op mijn schermquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan dat ie dat zegt??![]()
t foute uur!!!![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
Kee...back to the future...waar blijft mijn hint ?...en waar is mun nieuwe penpall ?
![]()
hey momquote:
Das lievvv...quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das lievvv...![]()
We staan weer bovenaan in de poule mom......daar heeft Marco middels al die Ajacieden voor gezorgd.![]()
![]()
whahaha zoek me maar op het forum van het onderschrift van MOMquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
.........water....eindelijk water in deze woestijn..... ...![]()
Hintjes ? [afbeelding]
Hmm...je bent daar niet geregd als Gladys ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
whahaha zoek me maar op het forum van het onderschrift van MOM
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
HEY! Alle mods zijn weer weg hier....PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYY!![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:36 schreef versabommie het volgende:
HEY! Alle mods zijn weer weg hier....PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYY!![]()
mwah tis 15 graden....denk niet dat ze tegen een beetje kou kunnenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Herinner je je de struiken nog en de uitgelopen camouflagekleuren.....
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah tis 15 graden....denk niet dat ze tegen een beetje kou kunnen![]()
We gaan he-le--maal los nu!quote:
Het zijn watjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, een nat camouflage t-shirt zullen ze dan ook niet echt prettig vinden
![]()
nee duh ik zei toch dat ik ergens anders anders heettequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...je bent daar niet geregd als Gladys ?![]()
Gladys Anders?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee duh ik zei toch dat ik ergens anders anders heetteMaar je hebt wel gekeken dus
uiteraard...ben nog druk doende maar ut zal niet voor vandaag zijn.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee duh ik zei toch dat ik ergens anders anders heetteMaar je hebt wel gekeken dus
Ik hoop niet dat je (Dat je - dat je)quote:
zeg jij eens op zijn zwarzeneggers: "I am the partypooper" ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je (Dat je - dat je)
Denk wat een watje (Watje - watje)
Omdat ik geen spatje (Spatje)
Bloed kan zien
Nee dan zo'n klootzak (Klootzak - klootzak)
Die zonder noodzaak (Noodzaak - noodzaak)
Zomaar iemand doodstak
Uit verveling
Dat lijkt wel een beetje op onze krantejongenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
uiteraard...ben nog druk doende maar ut zal niet voor vandaag zijn.....
Er schijnt hier nu eerst een feessie te zijn..
[afbeelding] Toga toga toga!!![]()
![]()
"Ich bin der festverscheisser"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg jij eens op zijn zwarzeneggers: "I am the partypooper" ?![]()
Helaas voor jou moet de 1ste druk met daarop groot vermeld de overwinning van onze boys nog de deur uit.....morgenochtend zal ik aan je denken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een beetje op onze krantejongen![]()
Trustuh buuv...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga pitten!![]()
tot morgen!![]()
![]()
Enne, wel een beetje lief zijn voor elkaar asjeblieft...![]()
sleepzquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga pitten!![]()
tot morgen!![]()
![]()
aardappel andersquote:
Ooow Doe Maar eenmalige come backquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je (Dat je - dat je)
Denk wat een watje (Watje - watje)
Omdat ik geen spatje (Spatje)
Bloed kan zien
Nee dan zo'n klootzak (Klootzak - klootzak)
Die zonder noodzaak (Noodzaak - noodzaak)
Zomaar iemand doodstak
Uit verveling
Dag buufquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga pitten!![]()
tot morgen!![]()
![]()
Bommie en Krabbitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
En wie hebben we daar? .......![]()
[afbeelding]
Die middelste is duckie...die heb ik wel eens vaker op feestjes gezien...maar wie zijn die andere 2
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.............ik dacht eerlijk gezegd dat het Joohanna en Chas waren.![]()
ajuus pik!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
Ik ga der vandoor lieve mensjens.........morgen weer een nieuwe dag vol met opportunitys![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
Ik ga der vandoor lieve mensjens.........morgen weer een nieuwe dag vol met opportunitys![]()
![]()
SLaap lekker lekkerequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
![]()
doe maar n rondje voor de hele zaak dan on mequote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
doe maar n rondje voor de hele zaak dan on me
lekker, was wel toe aan een biertie!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[afbeelding] hier bier voor de liefhebbers
[afbeelding] wijntje voor de liefhebbers
en de rest van de drankjes moeten jullie maar tussen de letters zoeken...er zit vast iets bij
Aaaaah lekker een wijntje na een zware dag op the office.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en de rest van de drankjes moeten jullie maar tussen de letters zoeken...er zit vast iets bij
dat ging jij doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
Is die eend trouwens al geplukt en gekookt?
thnx puntjuhquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
soms is het ook wel eens zelfservice hoor.... wel goed het briefje op de deur lezen!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
thnx puntjuhje verwaarloosde je bar de laatste tijd n beetje he
![]()
Mensen tast toe It's On Me![]()
ja shirt uit, ik verwacht op zijn minst degelijke bediening!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
soms is het ook wel eens zelfservice hoor.... wel goed het briefje op de deur lezen!!!
Teasers op het Rokin is gesloten hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja shirt uit, ik verwacht op zijn minst degelijke bediening!![]()
We hebben ons ook altijd prima gered hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
soms is het ook wel eens zelfservice hoor.... wel goed het briefje op de deur lezen!!!
Who gives a shit, ik kom daar nooitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Teasers op het Rokin is gesloten hoor![]()
dat gaat helaas ff niet vandaagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja shirt uit, ik verwacht op zijn minst degelijke bediening!![]()
waarom niet ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat gaat helaas ff niet vandaag
De mond gesnoerd door een rooie, terwijl ik weer eens niet begon, maar JIJ....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
Is die eend trouwens al geplukt en gekookt?
doe dan maar gewoon wat leuks aan met n mooi decolletequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat gaat helaas ff niet vandaag
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
De mond gesnoerd door een rooie, terwijl ik weer eens niet begon, maar JIJ....
Ach ja ik had het kunnen weten, sommige kunnen zich alles permitteren, untouchable enzo![]()
helaas heb ik vandaag een moezijn dag...ik zal kijken of ik morgen een betere de bardame kan zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
We hebben ons ook altijd prima gered hoor![]()
k zeg niet dat we alles altijd even eerlijk opgeschreven hebben mhwa![]()
Maar je verwaarloosde t contact met je klanten n beetje![]()
We (ik) miste de persoonlijke touch![]()
Zodra er weer iemand begint, voel ik me niet geroepen om mijn bek te houdenquote:
tim nog steeds ziek en daan met het verkeerde been uit school gehaald... ik ben bek en bek afquote:
Waarom?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zodra er weer iemand begint, voel ik me niet geroepen om mijn bek te houden![]()
tja ik vind gewoon dat je je muil moet houden. Dit forum is vrij voor iedereen behalve voor kuteendenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zodra er weer iemand begint, voel ik me niet geroepen om mijn bek te houden![]()
Geef het opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef Inodder het volgende:
ik kan t gewoon niet meer bijgelezen krijgen ik moet de sc55 alleen nog (cos heb ik al lang opgegeven) maar daar zou ik nog wel ff druk mee zijn tijd om te douchen en dan n x weer slapen
* klikt NSB knop!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waarom?
Wrom niet?
Wrom reageren?
Laat t toch gaan
Heb je er zelf zo plezier aan?
Ik had me er al bij neergelegd!
Laat iedereen toch drammen doe er niet aan mee!
niets vervelend zuigend stokend bedoeld hoor echt serieuze vragen
krijg ik dan van jou een stel tietenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
doe dan maar gewoon wat leuks aan met n mooi decollete![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
krijg ik dan van jou een stel tieten![]()
![]()
K heb ook zon doodop! dag maar dat ligt ook aan slaaptekort van de afgelopen weken denkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
tim nog steeds zien en daan met het verkeerde been uit school gehaald... ik ben bek en bek af![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Geef het opHet is No Way bij te lezen als je een normale baan+overuren+/school heb, huishouden/gezin te runnen heb om al het gelul hier bij te lezen
*leent tieten uit aan Oortjes*quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg gewoon wat ik te zeggen heb, en zo vervelend vind ik dat niet anders zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waarom?
Wrom niet?
Wrom reageren?
Laat t toch gaan
Heb je er zelf zo plezier aan?
Ik had me er al bij neergelegd!
Laat iedereen toch drammen doe er niet aan mee!
niets vervelend zuigend stokend bedoeld hoor echt serieuze vragen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik wens je niets minder eerder meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:18 schreef puntoortje het volgende:
maar ik ben er helemaal klaar voor om me bedje in te gaan, dus dat ga ik ook doen
...slaap lekker allemaal![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kan het morgen ..heb er nu toch nix aan ... ik ga helemaal alleen naar bed....
![]()
Dan gaat ze ze bij ons in de kijker spelen zodat ze meer biertjuhs verkooptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke als je ze morgen maar gebruikt dan he!
![]()
Er is nooit teveel tieten!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sja heb er toch te veel, wou jij ze hebben dan?
Teveelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sja heb er toch te veel, wou jij ze hebben dan?
Ken dat, heb ik met mijn ballenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmm is mijn man het mee eens ja.....
maar ze kunnen ook in de weg zitten hoor![]()
Ik weet niets op "gaatjes"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:27 schreef Inodder het volgende:
wrom doe dr niemand meer mee met ons spelletjuh![]()
Het grote BB Associatiepsel #10
Ooow nee dan lukt het nog wel allemaalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
TeveelZodra je met een stok moet lopen vanwege het gewicht...oke maar anders
![]()
Oke, typisch mannen gelul![]()
Foto??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooow nee dan lukt het nog wel allemaal
En ben teverden hoor![]()
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
TeveelZodra je met een stok moet lopen vanwege het gewicht...oke maar anders
![]()
Oke, typisch mannen gelul![]()
Pssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Je heb dr fobo toch al wel gezien niets mis mee hoor!quote:
Fantastisch die nossiequote:
Die (foute) foto kennen we alquote:
Zal morgen wel even nieuwe tieten plaatsen oke?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die (foute) foto kennen we alLeuke staartjes
![]()
Nog groterquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zal morgen wel even nieuwe borsten laten plaatsen oke?![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zal morgen wel even nieuwe tieten plaatsen oke?![]()
je kan zelf ook zorgen dat je 80 of meer op adressen hebtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
Vraagje, bij een nieuwe provider krijg je toch ook een nieuw ip adres![]()
hahaha zou je dat wel doen ???quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zal morgen wel even nieuwe tieten plaatsen oke?![]()
Ik maakte hem alleen maar vrouwvriendelijkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je fuckt me qoute, geen tieten voor jou
![]()
en jij ?quote:
ik heb tieten jaquote:
Zoveel? Gaat het erom dat ik al een tijd niet meer op een bepaald forum kan komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan zelf ook zorgen dat je 80 of meer op adressen hebt![]()
Sorry, ik wil alleen maar borsten zienquote:
Monique, als je mijn vrouw zou zijn................quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tuuuurlijk joh! Alles voor mijn trouwe fokkertjes![]()
ff zoeken op free proxy'squote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoveel? Gaat het erom dat ik al een tijd niet meer op een bepaald forum kan komenen die doen aan ip-ban dus.....
En ook hier, als ze me eraf knallen..![]()
Maar ik kan zorgen voor 80 andere ip nummers?
Ik hou mijn envelopje in de gaten![]()
tis ook nooit goedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry, ik wil alleen maar borsten zien![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik maakte hem alleen maar vrouwvriendelijker![]()
Zal het nooit meer doen dus kom op met die jopen van je![]()
Krijg ze via het envelopje toch wel van Bommie![]()
ach gosssquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tuuuurlijk joh! Alles voor mijn trouwe fokkertjes![]()
Ik zou gaarne bewijsmateriaal op tafel zien!quote:
Wat dan schat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Monique, als je mijn vrouw zou zijn................![]()
Ik sla het op en morgen nuchter even zoekenquote:
Waarom ben ik nu weer de dupe van Krebab zijn stomme uitspraken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Je zei "laten plaatsen" alsof ik nepperd zou hebben huh!
En Bommie kan zijn envelopje openen wat hij wil, ik doe toch niet open
![]()
Oke, ik snap het, vrouwen willen geen vrouw vriendelijke tekstenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
tis ook nooit goedNah oke,mag je ze niet zien
uhhhh ik ga een beetje moeilijk liggen doen om mijn tieten op tafel te krijgen zegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou gaarne bewijsmateriaal op tafel zien!
Je snapt er weer niets vanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Je zei "laten plaatsen" alsof ik nepperd zou hebben huh!
En Bommie kan zijn envelopje openen wat hij wil, ik doe toch niet open
![]()
Geen hangtieten dus?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhhh ik ga een beetje moeilijk liggen doen om mijn tieten op tafel te krijgen zeg![]()
Ja? Jah? Ja? Nou? Nou? Nou? NOU??????quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhhh ik ga een beetje moeilijk liggen doen om mijn tieten op tafel te krijgen zegen wat ga jij op tafel leggen dan ?
Dan zou ik zeggen: SCHAT, je zal toch echt meer dan alleen je tieten moeten showen voor die mannenquote:
Omdat je niet op een vleeskeuring bent, vrouwen zijn wezens om van te houden en te respecterenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer de dupe van Krebab zijn stomme uitspraken?
nou, ik wilde er niet over beginnen maar .....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhhh ik ga een beetje moeilijk liggen doen om mijn tieten op tafel te krijgen zegen wat ga jij op tafel leggen dan ?
Hij is aan zijn vrouw gaan vragen wat hij nu mag gaan zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja? Jah? Ja? Nou? Nou? Nou? NOU??????
krabje, jij bent degene die er steeds een vleeskeuring vanmaakt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat je niet op een vleeskeuring bent, vrouwen zijn wezens om van te houden en te respecteren![]()
Als ik dit morgen terug lees![]()
nee tuurlijk nietquote:
als jij jezelf als een lul beschouwt wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou, ik wilde er niet over beginnen maar .....
[tijnmode] IK HEB EN KEIGROTE LUL IN DEZE BROEK, VIND JE NIET? [/tijnmode]
Tot zover was het oke!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat je niet op een vleeskeuring bent, vrouwen zijn wezens om van te houden en te respecteren![]()
Als ik dit morgen terug lees![]()
Dan zal ik je een tip gevenquote:
Op je buik gaan liggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
moeilijk liggen doen om mijn tieten op tafel te krijgen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
als jij jezelf als een lul beschouwt wel ja![]()
![]()
aah das zo koud johquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal ik je een tip geven
[..]
Op je buik gaan liggen
Voor jou altijdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
aah das zo koud johLeg dan wel ff iets op tafel
En dan zou ik zeggen: [supermom modus] Nou, laat die Oorbel maar eens zien dan!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou, ik wilde er niet over beginnen maar .....
[tijnmode] IK HEB EN KEIGROTE LUL IN DEZE BROEK, VIND JE NIET? [/tijnmode]
uhmmm mag ik vragen wat je neer gaat leggen danquote:
hahahaa jij bent bezeten door die oorbel hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En dan zou ik zeggen: [supermom modus] Nou, laat die Oorbel maar eens zien dan![/supermom modus]
Ik bied mijn stramme max aan en nu lig ik met mijn bek op tafelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En dan zou ik zeggen: [supermom modus] Nou, laat die Oorbel maar eens zien dan![/supermom modus]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
krabje, jij bent degene die er steeds een vleeskeuring vanmaakt!
Nou om te beginnen gewoon een kleedje hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhmmm mag ik vragen wat je neer gaat leggen dan![]()
Dan weet ik dat de ode aan de vrouw nog veel langer had gemoetenquote:
je breekt ons verbond zoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij stuurt me PM'tjes met precies wat ik moet neerkwakken om je zin te krijgen
![]()
Ik had nog nooit van een vleeskeuring gehoord![]()
Je bent echt gemeen![]()
ah joh pest die enge bommie je ??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij stuurt me PM'tjes met precies wat ik moet neerkwakken om je zin te krijgen
![]()
Ik had nog nooit van een vleeskeuring gehoord![]()
Je bent echt gemeen![]()
uhhh en daarna??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou om te beginnen gewoon een kleedje hoor![]()
Jij maakt me zwartquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
je breekt ons verbond zozo zien we nooit tetten op dit forum
![]()
Vanaf 2 juni 2005quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
ah joh pest die enge bommie je ??![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaa jij bent bezeten door die oorbel he![]()
ik geef je wel een knuffelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vanaf 2 juni 2005Wil je me troosten
![]()
OPquote:
Maar durf ik het wel met jou want jij bent ook van de herenliefdequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik geef je wel een knuffelaangezien je toch van de herenliefde bent
whahaha
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
Nog 13 berichten en Gladijs is van haar naam-topic af![]()
(om er daarna weer voor 300 berichten aan vast te zitten)
Openingspost (van jouw naamtopic)quote:
quote:
uhm nah laat maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar durf ik het wel met jou want jij bent ook van de herenliefde![]()
![]()
owww nou veel plezier met zoeken dan...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Openingspost (van jouw naamtopic)
Dat was deze
[..]
Hoe kan ik met jou nu herenliefdedingen doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhm nah laat maarJij wilt vast herenliefde dingen
doen dan
![]()
nou daar heb ik nu ff geen zin in hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe kan ik met jou nu herenliefdedingen doenGewoon, benen harsen, epileren, praten over mannen enz. gewoon wat je met vriendinnen ook zou doen
![]()
Trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |