quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik maakte hem alleen maar vrouwvriendelijker![]()
Zal het nooit meer doen dus kom op met die jopen van je![]()
Krijg ze via het envelopje toch wel van Bommie![]()
ach gosssquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tuuuurlijk joh! Alles voor mijn trouwe fokkertjes![]()
Ik zou gaarne bewijsmateriaal op tafel zien!quote:
Wat dan schat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Monique, als je mijn vrouw zou zijn................![]()
Ik sla het op en morgen nuchter even zoekenquote:
Waarom ben ik nu weer de dupe van Krebab zijn stomme uitspraken?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Je zei "laten plaatsen" alsof ik nepperd zou hebben huh!
En Bommie kan zijn envelopje openen wat hij wil, ik doe toch niet open
![]()
Oke, ik snap het, vrouwen willen geen vrouw vriendelijke tekstenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
tis ook nooit goedNah oke,mag je ze niet zien
uhhhh ik ga een beetje moeilijk liggen doen om mijn tieten op tafel te krijgen zegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou gaarne bewijsmateriaal op tafel zien!
Je snapt er weer niets vanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Je zei "laten plaatsen" alsof ik nepperd zou hebben huh!
En Bommie kan zijn envelopje openen wat hij wil, ik doe toch niet open
![]()
Geen hangtieten dus?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhhh ik ga een beetje moeilijk liggen doen om mijn tieten op tafel te krijgen zeg![]()
Ja? Jah? Ja? Nou? Nou? Nou? NOU??????quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhhh ik ga een beetje moeilijk liggen doen om mijn tieten op tafel te krijgen zegen wat ga jij op tafel leggen dan ?
Dan zou ik zeggen: SCHAT, je zal toch echt meer dan alleen je tieten moeten showen voor die mannenquote:
Omdat je niet op een vleeskeuring bent, vrouwen zijn wezens om van te houden en te respecterenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer de dupe van Krebab zijn stomme uitspraken?
nou, ik wilde er niet over beginnen maar .....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhhh ik ga een beetje moeilijk liggen doen om mijn tieten op tafel te krijgen zegen wat ga jij op tafel leggen dan ?
Hij is aan zijn vrouw gaan vragen wat hij nu mag gaan zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja? Jah? Ja? Nou? Nou? Nou? NOU??????
krabje, jij bent degene die er steeds een vleeskeuring vanmaakt!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat je niet op een vleeskeuring bent, vrouwen zijn wezens om van te houden en te respecteren![]()
Als ik dit morgen terug lees![]()
nee tuurlijk nietquote:
als jij jezelf als een lul beschouwt wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou, ik wilde er niet over beginnen maar .....
[tijnmode] IK HEB EN KEIGROTE LUL IN DEZE BROEK, VIND JE NIET? [/tijnmode]
Tot zover was het oke!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat je niet op een vleeskeuring bent, vrouwen zijn wezens om van te houden en te respecteren![]()
Als ik dit morgen terug lees![]()
Dan zal ik je een tip gevenquote:
Op je buik gaan liggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
moeilijk liggen doen om mijn tieten op tafel te krijgen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
als jij jezelf als een lul beschouwt wel ja![]()
![]()
aah das zo koud johquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal ik je een tip geven
[..]
Op je buik gaan liggen
Voor jou altijdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
aah das zo koud johLeg dan wel ff iets op tafel
En dan zou ik zeggen: [supermom modus] Nou, laat die Oorbel maar eens zien dan!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou, ik wilde er niet over beginnen maar .....
[tijnmode] IK HEB EN KEIGROTE LUL IN DEZE BROEK, VIND JE NIET? [/tijnmode]
uhmmm mag ik vragen wat je neer gaat leggen danquote:
hahahaa jij bent bezeten door die oorbel hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En dan zou ik zeggen: [supermom modus] Nou, laat die Oorbel maar eens zien dan![/supermom modus]
Ik bied mijn stramme max aan en nu lig ik met mijn bek op tafelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En dan zou ik zeggen: [supermom modus] Nou, laat die Oorbel maar eens zien dan![/supermom modus]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
krabje, jij bent degene die er steeds een vleeskeuring vanmaakt!
Nou om te beginnen gewoon een kleedje hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhmmm mag ik vragen wat je neer gaat leggen dan![]()
Dan weet ik dat de ode aan de vrouw nog veel langer had gemoetenquote:
je breekt ons verbond zoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij stuurt me PM'tjes met precies wat ik moet neerkwakken om je zin te krijgen
![]()
Ik had nog nooit van een vleeskeuring gehoord![]()
Je bent echt gemeen![]()
ah joh pest die enge bommie je ??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij stuurt me PM'tjes met precies wat ik moet neerkwakken om je zin te krijgen
![]()
Ik had nog nooit van een vleeskeuring gehoord![]()
Je bent echt gemeen![]()
uhhh en daarna??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou om te beginnen gewoon een kleedje hoor![]()
Jij maakt me zwartquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
je breekt ons verbond zozo zien we nooit tetten op dit forum
![]()
Vanaf 2 juni 2005quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
ah joh pest die enge bommie je ??![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahahaa jij bent bezeten door die oorbel he![]()
ik geef je wel een knuffelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vanaf 2 juni 2005Wil je me troosten
![]()
OPquote:
Maar durf ik het wel met jou want jij bent ook van de herenliefdequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik geef je wel een knuffelaangezien je toch van de herenliefde bent
whahaha
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:45 schreef KRIBBET het volgende:
Nog 13 berichten en Gladijs is van haar naam-topic af![]()
(om er daarna weer voor 300 berichten aan vast te zitten)
Openingspost (van jouw naamtopic)quote:
quote:
uhm nah laat maarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar durf ik het wel met jou want jij bent ook van de herenliefde![]()
![]()
owww nou veel plezier met zoeken dan...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Openingspost (van jouw naamtopic)
Dat was deze
[..]
Hoe kan ik met jou nu herenliefdedingen doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhm nah laat maarJij wilt vast herenliefde dingen
doen dan
![]()
nou daar heb ik nu ff geen zin in hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe kan ik met jou nu herenliefdedingen doenGewoon, benen harsen, epileren, praten over mannen enz. gewoon wat je met vriendinnen ook zou doen
![]()
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |