Geef het opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef Inodder het volgende:
ik kan t gewoon niet meer bijgelezen krijgen ik moet de sc55 alleen nog (cos heb ik al lang opgegeven) maar daar zou ik nog wel ff druk mee zijn tijd om te douchen en dan n x weer slapen
* klikt NSB knop!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waarom?
Wrom niet?
Wrom reageren?
Laat t toch gaan
Heb je er zelf zo plezier aan?
Ik had me er al bij neergelegd!
Laat iedereen toch drammen doe er niet aan mee!
niets vervelend zuigend stokend bedoeld hoor echt serieuze vragen
krijg ik dan van jou een stel tietenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
doe dan maar gewoon wat leuks aan met n mooi decollete![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
krijg ik dan van jou een stel tieten![]()
![]()
K heb ook zon doodop! dag maar dat ligt ook aan slaaptekort van de afgelopen weken denkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
tim nog steeds zien en daan met het verkeerde been uit school gehaald... ik ben bek en bek af![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Geef het opHet is No Way bij te lezen als je een normale baan+overuren+/school heb, huishouden/gezin te runnen heb om al het gelul hier bij te lezen
*leent tieten uit aan Oortjes*quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg gewoon wat ik te zeggen heb, en zo vervelend vind ik dat niet anders zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waarom?
Wrom niet?
Wrom reageren?
Laat t toch gaan
Heb je er zelf zo plezier aan?
Ik had me er al bij neergelegd!
Laat iedereen toch drammen doe er niet aan mee!
niets vervelend zuigend stokend bedoeld hoor echt serieuze vragen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik wens je niets minder eerder meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:18 schreef puntoortje het volgende:
maar ik ben er helemaal klaar voor om me bedje in te gaan, dus dat ga ik ook doen
...slaap lekker allemaal![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kan het morgen ..heb er nu toch nix aan ... ik ga helemaal alleen naar bed....
![]()
Dan gaat ze ze bij ons in de kijker spelen zodat ze meer biertjuhs verkooptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke als je ze morgen maar gebruikt dan he!
![]()
Er is nooit teveel tieten!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sja heb er toch te veel, wou jij ze hebben dan?
Teveelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sja heb er toch te veel, wou jij ze hebben dan?
Ken dat, heb ik met mijn ballenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hmm is mijn man het mee eens ja.....
maar ze kunnen ook in de weg zitten hoor![]()
Ik weet niets op "gaatjes"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:27 schreef Inodder het volgende:
wrom doe dr niemand meer mee met ons spelletjuh![]()
Het grote BB Associatiepsel #10
Ooow nee dan lukt het nog wel allemaalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
TeveelZodra je met een stok moet lopen vanwege het gewicht...oke maar anders
![]()
Oke, typisch mannen gelul![]()
Foto??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:33 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooow nee dan lukt het nog wel allemaal
En ben teverden hoor![]()
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
TeveelZodra je met een stok moet lopen vanwege het gewicht...oke maar anders
![]()
Oke, typisch mannen gelul![]()
Pssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Je heb dr fobo toch al wel gezien niets mis mee hoor!quote:
Fantastisch die nossiequote:
Die (foute) foto kennen we alquote:
Zal morgen wel even nieuwe tieten plaatsen oke?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die (foute) foto kennen we alLeuke staartjes
![]()
Nog groterquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zal morgen wel even nieuwe borsten laten plaatsen oke?![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zal morgen wel even nieuwe tieten plaatsen oke?![]()
je kan zelf ook zorgen dat je 80 of meer op adressen hebtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
Vraagje, bij een nieuwe provider krijg je toch ook een nieuw ip adres![]()
hahaha zou je dat wel doen ???quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zal morgen wel even nieuwe tieten plaatsen oke?![]()
Ik maakte hem alleen maar vrouwvriendelijkerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je fuckt me qoute, geen tieten voor jou
![]()
en jij ?quote:
ik heb tieten jaquote:
Zoveel? Gaat het erom dat ik al een tijd niet meer op een bepaald forum kan komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan zelf ook zorgen dat je 80 of meer op adressen hebt![]()
Sorry, ik wil alleen maar borsten zienquote:
Monique, als je mijn vrouw zou zijn................quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tuuuurlijk joh! Alles voor mijn trouwe fokkertjes![]()
ff zoeken op free proxy'squote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoveel? Gaat het erom dat ik al een tijd niet meer op een bepaald forum kan komenen die doen aan ip-ban dus.....
En ook hier, als ze me eraf knallen..![]()
Maar ik kan zorgen voor 80 andere ip nummers?
Ik hou mijn envelopje in de gaten![]()
tis ook nooit goedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry, ik wil alleen maar borsten zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |