We gaan he-le--maal los nu!quote:
Het zijn watjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, een nat camouflage t-shirt zullen ze dan ook niet echt prettig vinden
![]()
nee duh ik zei toch dat ik ergens anders anders heettequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...je bent daar niet geregd als Gladys ?![]()
Gladys Anders?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee duh ik zei toch dat ik ergens anders anders heetteMaar je hebt wel gekeken dus
uiteraard...ben nog druk doende maar ut zal niet voor vandaag zijn.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee duh ik zei toch dat ik ergens anders anders heetteMaar je hebt wel gekeken dus
Ik hoop niet dat je (Dat je - dat je)quote:
zeg jij eens op zijn zwarzeneggers: "I am the partypooper" ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je (Dat je - dat je)
Denk wat een watje (Watje - watje)
Omdat ik geen spatje (Spatje)
Bloed kan zien
Nee dan zo'n klootzak (Klootzak - klootzak)
Die zonder noodzaak (Noodzaak - noodzaak)
Zomaar iemand doodstak
Uit verveling
Dat lijkt wel een beetje op onze krantejongenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
uiteraard...ben nog druk doende maar ut zal niet voor vandaag zijn.....
Er schijnt hier nu eerst een feessie te zijn..
[afbeelding] Toga toga toga!!![]()
![]()
"Ich bin der festverscheisser"quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg jij eens op zijn zwarzeneggers: "I am the partypooper" ?![]()
Helaas voor jou moet de 1ste druk met daarop groot vermeld de overwinning van onze boys nog de deur uit.....morgenochtend zal ik aan je denken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een beetje op onze krantejongen![]()
Trustuh buuv...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga pitten!![]()
tot morgen!![]()
![]()
Enne, wel een beetje lief zijn voor elkaar asjeblieft...![]()
sleepzquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga pitten!![]()
tot morgen!![]()
![]()
aardappel andersquote:
Ooow Doe Maar eenmalige come backquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je (Dat je - dat je)
Denk wat een watje (Watje - watje)
Omdat ik geen spatje (Spatje)
Bloed kan zien
Nee dan zo'n klootzak (Klootzak - klootzak)
Die zonder noodzaak (Noodzaak - noodzaak)
Zomaar iemand doodstak
Uit verveling
Dag buufquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga pitten!![]()
tot morgen!![]()
![]()
Bommie en Krabbitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
En wie hebben we daar? .......![]()
[afbeelding]
Die middelste is duckie...die heb ik wel eens vaker op feestjes gezien...maar wie zijn die andere 2
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.............ik dacht eerlijk gezegd dat het Joohanna en Chas waren.![]()
ajuus pik!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
Ik ga der vandoor lieve mensjens.........morgen weer een nieuwe dag vol met opportunitys![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
Ik ga der vandoor lieve mensjens.........morgen weer een nieuwe dag vol met opportunitys![]()
![]()
SLaap lekker lekkerequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
![]()
doe maar n rondje voor de hele zaak dan on mequote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
doe maar n rondje voor de hele zaak dan on me
lekker, was wel toe aan een biertie!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[afbeelding] hier bier voor de liefhebbers
[afbeelding] wijntje voor de liefhebbers
en de rest van de drankjes moeten jullie maar tussen de letters zoeken...er zit vast iets bij
Aaaaah lekker een wijntje na een zware dag op the office.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en de rest van de drankjes moeten jullie maar tussen de letters zoeken...er zit vast iets bij
dat ging jij doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
Is die eend trouwens al geplukt en gekookt?
thnx puntjuhquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
soms is het ook wel eens zelfservice hoor.... wel goed het briefje op de deur lezen!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
thnx puntjuhje verwaarloosde je bar de laatste tijd n beetje he
![]()
Mensen tast toe It's On Me![]()
ja shirt uit, ik verwacht op zijn minst degelijke bediening!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
soms is het ook wel eens zelfservice hoor.... wel goed het briefje op de deur lezen!!!
Teasers op het Rokin is gesloten hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja shirt uit, ik verwacht op zijn minst degelijke bediening!![]()
We hebben ons ook altijd prima gered hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
soms is het ook wel eens zelfservice hoor.... wel goed het briefje op de deur lezen!!!
Who gives a shit, ik kom daar nooitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Teasers op het Rokin is gesloten hoor![]()
dat gaat helaas ff niet vandaagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja shirt uit, ik verwacht op zijn minst degelijke bediening!![]()
waarom niet ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat gaat helaas ff niet vandaag
De mond gesnoerd door een rooie, terwijl ik weer eens niet begon, maar JIJ....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
Is die eend trouwens al geplukt en gekookt?
doe dan maar gewoon wat leuks aan met n mooi decolletequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat gaat helaas ff niet vandaag
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
De mond gesnoerd door een rooie, terwijl ik weer eens niet begon, maar JIJ....
Ach ja ik had het kunnen weten, sommige kunnen zich alles permitteren, untouchable enzo![]()
helaas heb ik vandaag een moezijn dag...ik zal kijken of ik morgen een betere de bardame kan zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
We hebben ons ook altijd prima gered hoor![]()
k zeg niet dat we alles altijd even eerlijk opgeschreven hebben mhwa![]()
Maar je verwaarloosde t contact met je klanten n beetje![]()
We (ik) miste de persoonlijke touch![]()
Zodra er weer iemand begint, voel ik me niet geroepen om mijn bek te houdenquote:
tim nog steeds ziek en daan met het verkeerde been uit school gehaald... ik ben bek en bek afquote:
Waarom?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zodra er weer iemand begint, voel ik me niet geroepen om mijn bek te houden![]()
tja ik vind gewoon dat je je muil moet houden. Dit forum is vrij voor iedereen behalve voor kuteendenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zodra er weer iemand begint, voel ik me niet geroepen om mijn bek te houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |